vrijdag 23 januari 2009

Sarah Tobias needlecase 3




Het gaat heel snel met het werkje waarmee ik momenteel bezig ben, de Sarah Tobias Needlecase. Dit is het tweede deel en ook dat is alweer klaar. Ik geef nu maar ruiterlijk toe dat ik niets anders doe dan borduren, ha,ha,ha, want vandaag komt ook deel drie af, nog ongeveer vijfentwintig steekjes en dan kan ik aan het vierde en laatste deeltje beginnen.

 

Er ligt nog genoeg moois op me te wachten om hierna te gaan borduren, maar toch vind ik het spijtig dat dit alweer zo snel klaar is. Het is echt heel prettig werken. De kleurverschillen op de foto's zijn er gelukkig in het echt niet. Ik ga snel verder met de laatste steekjes en ik wens jullie allen een heel prettig weekend toe met hopelijk ook tijd om iets ceatiefs te doen!

40 opmerkingen:

  1. Als het borduurvirus je te pakken heeft, dan laat het niet snel los. Het is ook weer om lekker binnen te handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou, dat gaat razendsnel! en wat een aantrekkelijk patroon en mooie kleuren. ik begrijp heel goed dat je niet kan ophouden eraan te werken ...
    prettig weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan en veel succes met je hobby.
    groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Corrie,

    Leuk je reactie op mijn blog.Je mag mij toevoegen hoor! Ik hoop dat we nog veel op elkaars blogs kijken en lezen en zo met elkaar meeleven.
    ontvang de vriendelijke groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat word het mooi Corrie, wat een mooi zachte kleurtjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ie gaat als een speer Corrie !en wat mooi!
    Laat de storm maar razen ,Corrie borduurt.........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, Corrie, wat herkenbaar, niet kunnen stoppen met borduren.
    Het wordt supermooi. Ik ben helemaal weg van de kleuren en erg benieuwd naar het geheel. Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Corrie als ik het goed inschat heb je nummer drie nu ook al wel af. Wat ga je snel. Het is ook echt genieten die mooie kleurtjes. Ik hoop dat ik geen spijt krijg van mijn donkergrijs. Anders neem ik er ook zo'n kleurig werkje bij.
    Fijn weekend, groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Corrie, das sieht so schön aus, die Farben harmonieren, das ist ein richtiger Schatz.
    Ein schönes Wochenende wünsche ich Dir
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig borduurwerkje. Mooie kleuren en het wordt straks een bijzonder naaldenboekje. Ik ben benieuwd hoe het straks in elkaar wordt gezet, dat is vaak het moeilijkste klusje. Heel veel borduurplezier en voor zover het je gerust stelt: ik doe ook even niks anders dan borduren. geen x-steekjes maar dikke chocolade letters van witborduurwerk en klein kriebelspul ook in wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig borduurwerk!!!
    Is toch ook weer eens heerlijk om met 1 ding je te bemoeien??!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Corrie, het wordt erg mooi en ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je er zoveel aandacht aan besteed. Veel plezier met het laatste deel.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Corrie,

    Wat wordt je needle case prachtig, wat een bijzondere kleuren! Dat moet zeker een genot zijn om aan te werken.
    Ahum, je bent weer getagged, ik kan er niks aan doen! :) Gezien de titel van de award kon ik echter niets anders!
    Een heel fijn weekend gewenst & liefs en groeten,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt heel mooi ; de 3e heb je nu vast al af ! Succes met nr. 4.
    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt je er goed in vastgebeten. Maar 't is dan ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi werkje en de kleuren zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi!! Dat heb je mey iets dat je echt mooi vind. Kun je niet laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je gaat als een speer !!! fijn weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie kleurtjes, voor een prachtig werkje Corrie. Dit ziet er echt lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooi! een raar verschijnsel, maar ik heb er ook last van: je maakt iets en het is gewoon jammer als het einde nadert...

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja, dat heb ik ook altijd. Als je aan iets moois bezig bent, wil je het vlug klaar hebben en als het dan klaar is vind je het jammer dát het klaar is. Langzamer borduren en af en toe even laten rusten, gaat zeker niet.Gek hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Misschien ben je inmiddels ook met het vierde deel klaar? Het wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend !!

    Heerlijk wanneer je zo lekker door kunt gaan.
    Weet je, het is ook zeer goed voor de gezondheid !!!

    Pssssst, mijn geheime kleine 'geknipte' lapjes staan er op !!;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Corrie,
    Wat wordt het mooi!! Ik kan me voorstellen dat je lekker door wilt gaan, het zijn mooie overzichtelijke patroontjes. Waarschijnlijk ga ik toch eerst wat UFO's afborduren,voordat ik van mezelf stof mag kopen om met de needlecase te beginnen. Vind het ook leuk om te zien hoe jij het maakt, jou kennende wordt het heel mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja dat is wel heel herkenbaar, als iets zo mooi wordt kan je haast niet stoppen. Mooie kleuren, ben ook benieuwd hoe het uiteindelijk wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is een plaatje!
    Fijne zondag!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk he om iets te maken wat naar je zin is.
    Ben benieuwd hoe het in elkaar zetten gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is het mooi.
    En wat heerlijk om aan te werken hè.

    Oh ja ...... een berichtje voor Carolientje .... 't is weer zover :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @ EERST BEN IK snel naar Fleurs' Yokkobears weblog gesneld er was weer een verhaal ontsproten aan haar fantasie waarin ook altijd zoveel werkelijkheid verweven zit.
    Ze heeft er weer iets heel moois van gemaakt, ik werd er nog blijer van!
    Nu wil ik weer IEDEREEN heel hartelijk danken voor alle leuke en enthousiaste reacties op mijn tweede borduurdeel van Sarah's needlecase.
    Er is een nieuwe lezeres onder jullie ANNEMIEKE, leuk om eens bij haar te gaan kijken!
    Bijna IEDER VAN JULLIE herkent ook het gevoel van spijt als een handwerk waaraan je zoveel plezier beleeft bijna af is!
    Rond MIEN stormde het toen ze schreef ;- ) en ik ben weer getagged, maar ik heb nu al zin om daar iets leuks van te maken, ook al zal het misschien even duren!
    BALSEMIEN toont haar sterke karakter :- )) en nu snel ik naar MARIAN'NE want er is iets kleins bij haar te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijk toch steeds te borduren! En al helemaal met dit weer :-) Je schiet erg hard op. Ik kijk even niet en weer een nieuwe foto erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. CORRIE !!!, dat heb je al gezien.

    Dat waren mijn klosjes !!;-))
    We waren gisteren tegelijk, vandaar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @*MARIANNE*, er had alweer een derde kunnen staan, mar ik ga nu maar door tot nr. 4 af is ;- ))
    MARIAN'NE, ik zag het toen ik weer kwam kijken, helemaal niet erg om twee keer naar die schattige klosjes te kijken, vind het echt heel knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat mooi!!!!! ik zag het bij Fleur en dacht toch ook even in het "echt"kijken wat zal dit een pracht geheel worden ...veel borduurplezier....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. @ANS en MARJOLEIN, dankjewel! Het borduurwerk is bijna klaar en dan het moeilijkste ... een stofje zoeken ;- )) Dankjewel voor jullie reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dit is erg mooi Corrie! Het geeft een echt oude uitstraling. Ik vind dit goed passen bij het borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. De kleuren treffen me iedere keer weer, en het patroon is zo lieflijk. Wat fijn dat het zo onder je aandachtige handen groeien mag, Corke! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Corrie wat mooi geworden !!

    Ik zou een kleurtje zoeken als het ruiten randje of iets in het donkere groen tintje.

    Dit word weer een juweeltje om te koesteren.

    Ik ben er weer zal van de week wat laten zien..

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik vond eindelijk de tijd om even lekker bij te lezen, jeprachtige borduur werk, het mooie gedicht en gefeliciteerd met je award.Ik heb weer genoten

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...