woensdag 21 januari 2009

Getagged!



Net als Chris die mij "getagged" heeft, snapte ik nooit zo erg goed wat het woord precies betekent, maar het is simpel. Het was in dit geval de bedoeling dat ik op mijn laptop de vierde fotomap opzocht en daaruit de vierde foto zou plaatsen in een logje en vervolgens vier mensen uitnodigde om dat ook weer te doen. Dat werd lastig, want mijn fotomappen bevatten voornamelijk familiefoto's en vooral foto's van onze kleinzoon. Hoe graag ik die ook zou plaatsen, dat vind ik niet verstandig. Dus heb ik op mijn D-schijf in mijn vele fotomappen gezocht en de vierde map is daar een mapje met foto's van spulletjes die ik op de grote verkoopsite MP wilde plaatsen. De vierde foto in die map is dit peper-en-zout-stelletje en ik vond het ooit in de kringloop, maar nu wil ik het helemaal niet meer verkopen. Alle bedragen die geboden werden vond ik te laag en dus hou ik het mooi zelf. Ik vind het prachtig! Maar nu ... de vier door mij getagde bloggers zijn: Cobie, Fleur, Ilse en Katrieen.
 Ieder van hen mag ervoor bedanken: "Voelen jullie je alstjeblieft niet verplicht!" Eigenlijk had ik van jullie allemaal wel de vierde foto uit de vierde map willen zien, maar wie weet doen jullie allen spontaan allemaal mee, dát zou leuk zijn!

21 opmerkingen:

  1. Goed dat je het niet verkoopt het is een schatje.

    Succes dames !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, zeg.Ik ben het vanmorgen al heel wat keertjes tegengekomen op de blogs.
    Alle dames veel succes!

    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is te mooi om weg te doen. Een goed idee van je dat iedereen die het leuk vind de vierde foto laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijkt dat we allemaal wat moeite hebben met de 4e en de 4e. Gelukkig maar, nu zien we foto's van eigen keuze. Wat jij, Cor?! Schattig stelletje laat je ons zien. Nee hoor, niet weg doen, lekker houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk stel. En ook een mooie kleurstelling. Echt een hebbedingetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto.

    Corrie, dank je voor de "tag".
    Morgen zal ik deze 4e /4e foto op mijn log plaatsen.
    ( probeer ik althans morgen te doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappig. ooit was zo'n stelletje modern. nu een getuige van een voorbije tijd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zal wel zijn omdat ik ouderwets ben(?) maar ik vind het nog steeds een hele moderne uitstraling hebben, groot gelijk heb je om dit te houden Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit stijltje komt me bekent voor! Modern in de 60er jaren? Het hengsel..is dat van hout of bamboe? Ik vind het een leukie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het niet zo op van die tag acties, maar bij jou levert het wel een wonder mooie foto op.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Snap nog steeds niets van "getagged" zijn, maar je verdient het voor je mooie Web-log. En dat je ons daarom van een nostalgisch peper en zoutje en poëtische Web-logs laat genieten is helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan ik nog bieden? :)
    Mooi stelletje zeker niet weg doen!
    Leuk idee van de 4e foto van de 4e map, ik zal ook eens kijken welke foto dat bij mij is en als het de moeite waard is maak ik er ook een logje van. Ik ga meteen kijken ....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou dit stelletje ook houden!
    't Is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Dankjewel voor jullie reacties op dit logje!
    Ik ga het setje niet verkopen! Het staat weer op de kast in de slaapkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is dan ook inderdaad een heel erg leuk stelletje. Zou best een designer dingetje kunnen zijn. Tja en die kleurcombi is natuurlijk helemaal tof he? Grinnik

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig stelletje is dit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig stelletje! Wordt GOUD waard! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @ HELAAS KON IK OP dit setje nergens een merkje vinden, maar ik geloof vast dat het van een bepaalde ontwerper is.
    Het handvat is van hout MARIJNA en het is nog helemaal gaaf.
    ANS er werd nog niet eens een tientje voor geboden, dus toen hield ik het mooi zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oooh dat tagged snap ik ook nooit. Ik was vorige week getagged maar ik laat dat altijd maar. Bovendien heb ik ook niet zoveel mapjes op mijn computer, ik wis het zodra het is afgedrukt(ouderwets he?) en anders komt het op de blog en hoef ik het ook niet meer te bewaren. Nee getagged worden is niets voor mij.

    Ik ben jaloers...kijk maar een stinkendgroen zie ik..En waarom? Vanwege je prachtige borduurtjes...ik waag mij weleens een poging tot kruisjes maar ik heb het geduld niet en ik kan het ook niet. Na jaren oefenen heb ik wel dat alle kruisjes dezelfde kant op wijzen...maar dan het geduld he..ik ga mij vervelen en kruisjes voelen toch anders dan lapjes voor quilt of kleding. :)

    Dus lieve blogvriendin(jammer genoeg woon je te ver anders kwam ik meteen bij je op de koffie hoor!) ga vooral door met die prachtige heerlijk borduurtjes, je neemt me daardoor mee in sferen, emoties en soms vervlogen tijden...heerlijk.

    Dikke kus
    Bieb

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @ BIANCA, de ene tag na de andere verschijnt op de weblogs, maar de laatste vond ik wel héél erg leuk. Als je dichtbij woonde gingen we samen zitten borduren, dan kwam het helemaal goed, je kunt het best wel dat heb ik een hele tijd geleden al eens bij je gezien, maar dat je liever met lapjes werkt begrijp ik heel goed, zo heeft ieder z'n voorkeur en bij mij is dat juist weer borduren. Ik ga er zeker mee door :- )
    Dikke kus terug!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...