woensdag 31 december 2008

Eindejaars-speldenkussen 2008



Dit is mijn laatste speldenkussen van 2008, toch nog voor elkaar gekregen!
Helaas had ik niet genoeg schapenwol meer om het te vullen,
dus het ziet er een beetje hobbelig uit, maar ik vind het zelf een plaatje.




Ik kocht kort geleden  het boekje "Thank you, Sarah Tobias" van Blackbird Design bij Liezbeth en toen het bezorgd werd ben diezelfde dag nog begonnen met dit speldenkussen.  Ik heb er de garens van Crescent Colors, Gentle Arts en Weeks Dye Works voor gebruikt. In dat boekje staat ook nog een prachtig handwerkmapje en dat wil ik ook gaan maken, genoeg voornemens op handwerkgebied. Ik wil jullie bedanken voor alle geweldig leuke, humoristische, meelevende, bemoedigende en lieve reacties van dit afgelopen jaar. Ik blijf daardoor zoveel plezier houden in het schrijven van mijn logjes en word steeds weer geïnspireerd tot het maken van handwerkjes. Dankjewel!!!

Ik wens julie allen een heel gezellige jaarwisseling toe en een gelukkig, gezond en creatief 2009 toe! Tot gauw in het nieuwe jaar!

53 opmerkingen:

  1. Leuk in elkaar gestoken! Ik wens jou ook een heel creatief 2009 toe! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je speldenkussentje is mooi geworden.
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer een pracht van een speldenkussen.
    Voor jou en de familie een gezellige jaarwisseling en een gezond en creatief 2009.
    Groeten ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weerom een pracht van een speldenkussen.
    Ook voor jou en je familie een gelukkig,gezond en creatief 2009 toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corrie je sluit het jaar af met een heel mooi speldenkussentje !
    Het hele jaar heb ik genoten van al je mooie logjes ,dankjewel !Een gezellige jaarwisseling en een heel goed en gezond en CREATIEF 2009 .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi speldenkussentje! een fijne jaarwisseling en voor 2009 veel voorspoed en gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. alweer een heel mooi speldenkussentje.
    dank voor alle mooie dingen die je in 2008 liet zien. maar vooral heel veel dank voor de lieve en attente berichten die je op mijn blog achterliet!
    ik wens jou ook een prettige jaarwisseling en een heel mooi & creatief 2009!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jullie een fijne jaarwisseling. Een gezond,gelukkig en creatief 2009!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, Corrie, het laatste speldenkussen van het jaar! Ik wens je een heel mooi en warm 2009! ( ik heb nog schapenwol genoeg, mail me even als je wat nodig hebt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een mooi speldenkussen. Zo op het eerste gezicht lijkt het net een groter kussen. Wat een mooi boek. Ik zag net bij Saskia ook al een heleboel mooie boeken.Wat is er toch veel moois. Een gezellige jaarwisseling Corrie en alle goeds voor 2009.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Corrie,
    wie beneide ich Dich um Sarah Tobias. Ein ganz süßes Kissen.
    Ich wünsche Dir und Deiner Familie einen guten Start ins neue Jahr, Glück und Zufriedenheit und Sonne im Leben.
    Hugs and Kisses
    EVA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne jaarwisseling lieve Corrie, tot ziens in het nieuwe jaar.En alle goeds voor 2009 !!!!

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bijna jammer om als speldenkussen te gebruiken!
    Voor jou ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2009!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vergeet je prachtige speldenkussen super !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig Corrie, ik schreef net in mijn logje dat jij veel trouwer bent in de kussentjes dan ik, maar ik beloof je dat ik snel aan de mijne voor januari zal beginnen.

    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2009

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi speldenkussentje, lijkt mij een mooi boekje, heerlijk dat inspireert toch altijd weer! Ik moest even bijlezen en zag al je mooie kaarten, wat lief in zo'n hart. Ik hoop datwij elkaar volgend jaar weer ontmoeten, zou zo leuk zijn!! Een heel goed nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tot volgend jaar Cor en Jan !

    http://www.riversongs.com/holidaycards/big_newyear.html

    liefs,

    Cock en Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Corrie, jij ook de beste wensen voor 2009, gezondheid, liefde en veel plezier. In elk geval dank je wel voor alle leuke en lezenswaardige dingen op je weblog. We ontmoeten elkaar digitaal snel weer.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi speldenkussen, en ja dat boek is een plaatje, het ligt hier ook op tafel,...
    ;o)

    Ik wens je een hele fijne avond én een heel gelukkig 2009 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Corke, lieve Corke: een prachtig 2009 toegewenst, en God's zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Corrie,

    Wat heb je een leuk speldenkussen gemaakt, prachtig door de eenvoud van kleuren!
    Dank voor je inspirerende weblog en commentaren en (nogmaals) een heel goed, gezond, creatief en inspirerend 2009 gewenst!

    Liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Corrie, jij heel erg bedankt voor die mooie logjes. Een plezier altijd om te lezen. In het komende jaar hoop ik nog vaak bij je langs te kunnen komen.
    Prachtig borduurwerk trouwens!! Black bird heeft mooie patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een gelukkig en vreugdevol 2009 gewenst, Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt voor al je lieve woorden die op bepaalde momenten een troost voor me waren! Iemand met zoveel emotionele ervaringen als jij kan alles goed inbeelden en voelt daarom de medemens zo goed aan. Waren er maar veel meer mensen zoals jij op deze aarde!

    Ook dit jaar heb ik genoten van je blogjes met veel uiteenlopende onderwerpen! De warmte waarmee het geschreven wordt laat bij velen eeen diepe indruk achter!

    Ik wens dat voor jou een gezond
    2009 en dat er nog veel creatieve dingen uit je handen mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. LIEVE CORRIE

    Goeden Morgen !
    Ik wens je van harte een heel gelukkig en gezond Nieuw Jaar toe !
    Met heel veel creativiteit en geniet van elk steekje dat je zult maken en niet te vergeten de streekjeslijm .
    De steekjes en streekjes je kunt er zo goed mee overweg , wat er allemaal al niet door je handen is voortgebracht . En dat wij hier alles van je mogen bewonderen .
    Heel veel dank voor al je lieve verhalen . Lange tijd liet mijn computer me in de steek en toen heb ik jullie allemaal heel erg gemist . Ik zou me bijna eenzaam gaan voelen . We kunnen niet meer zonder , er is zoveel vriendschap gegroeid in de laatste jaren .
    Wel is mijn computer nogal traag geworden net als ik zelf .
    Zo ben ik soms wat minder aan het woord .
    Het is nog vroeg en ik denk dat je nog heerlijk ligt te dromen .
    Ik ga een lekker kopje thee drinken en misschien kan ik ook nog een poosje dromen .
    Er hangt hier in huis wel een vreselijke kruitdamp , zo erg dat het blijft hangen met die mist .
    Van mij mag er een fris windje komen waaien vandaag .
    Ik hoop wel dat het bij jou wat schoner lucht is nu .
    Een fijne spiksplinternieuwe eerste dag van het spiksplinternieuwe jaar 2009 toegewenst samen met Jan !
    Lieve groetjes , Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En bijna vergat ik te zeggen dat ik het nieuwjaarsspeldenkussentje prachtig vind .
    Weer zo mooi van kleur en even een lange vorm , veel lieve steekjes , het is gewoon een schatje .
    Gezellig dingen die je huis wat opvrolijken .

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wens jou en je familie een gelukkig en gezond 2009!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Corrie,
    Een prachtig speldenkussentje!!! Ik wens je Gods Zegen toe in dit nieuwe jaar en hoop dst we elkaar vaak spreken of schrijven en wie weet een keertje gaan zien!!
    Liefs Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Op deze eerste morgen van het nieuwe jaar, een wat grijze morgen, wens ik je een ZONNIG 2009 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig je speldenkussen.
    Ook jij een geweldig, gezond, gelukkig en creatief 2009.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Liebe Corrie,

    bin schon ein wenig spät dran mit meinen Neujahrswünschen, aber kann man gute Wünsche nicht das ganze Jahr gebrauchen?

    von Herzen
    alles Liebe und Gute für 2009
    Glück und Gesundheit

    DIR und all deinen Lieben

    Gabriele, die sich schon auf ein weiteres, creatives Jahr auf deinem schönen Blog freut.
    Es hat mir immer großes Vergnügen bereitet darin zu lesen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie speldenkussen !
    Gelukkig nieuw jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat heb je een beeldig speldenkussentje gemaakt. vooral de kleuren spreken mij aan.
    En voor jou en al jou lief een heel mooi 2009. Groetjes Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Corrie de beste wensen voor 2009,ik hoop dat wij ook dit jaar weer mogen genieten van jou lieve, leuke en mooie logjes.
    Ria H.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik wens je een gelukkig en creatief nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Al een beetje voorjaar op je speldenkussen.
    Corrie, heel hartelijk dank voor je gezellige verhalen het afgelopen jaar.
    Wens je voor 2009 vooral gezondheid , maar ook veel kreatieve uurtjes. Hartelijke groet, Marianne K.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Corrie, ik wens jou en je man een heel mooi, liefdevol en gezond 2009 toe met veel creativiteit, veel genieten van alle mooie dingen in het leven en nog heel veel inspiratie voor je heerlijke weblog. Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  38. heel erg mooi geworden, je laatste 2008-werkje! blackbird designs heeft ook zulke verleidelijke boeken, patronen en quilts. maar een van m'n voornemens is: even geen nieuwe designs, lekker iets gaan (af)maken van wat er al ligt!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een prachtig speldenkussentje weer Corrie!Ik hoop dat 2009 je weer veel inspiratie mag geven voor nog veel meer mooie dingen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @WERKELIJK...ik ben echt helemaal ondersteboven van zoveel mooie en lieve wensen, ik heb het afgelopen jaar een kleine blogdip gehad, maar met dit allemaal begin ik met enorm veel plezier aan een nieuw blogjaar. Heel veel dank voor alle goede wensen en
    PETI, erg lief dat je me de schapen wol aanbiedt, dankjewel, maar ik ga volgende week snel een zak schapenwol kopen bij onze mooie Finse wolwinkel.
    BETTY, ik hoop je zeker weer eens te zien dit komende jaar.
    INEKE dankjewel voor de vele mooie mizieklinks dit afgelopen jaar!
    *MARIANNE* ik ben helemaal stil van wat je schrijft, dankjewel voor je warme woorden!
    GERRIE, ik hoop van hartge dat wij allemaal samen kunnen maken dat je je zelden eenzaam zult voelen, je hoort er zo volkomen bij! Dank voor alle mooie en uitgebreide herinneringen.
    Allemaal heel veel dank, jullie hebben geen idee hoe me dat stimuleert en bemoedigd. Liefs voor jullie allen van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een enig kussentje !!

    En het boeklijkt mij ook geweldig, lekker inspirerend.

    Leuk hé al die berichtjes, die doen ons bloghart goed !!
    Een fijn nieuw geinspireerd blogjaar ook voor jou !!;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi speldenkussentje! Wat een werkje zeg.

    Jij ook een heel mooi 2009 met veel liefde, geluk, gezondheid en creativiteit!

    ps. ik heb mn blog verhuisd naar typepad..

    BeantwoordenVerwijderen
  43. En de kleurstellin is zo ontzettend puur! Heel mooi Corrie! En wat zie ik daar een prachtige zilveren attributen!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ook de beste wensen voor 2009 en ik hoop ook dit jaar weer regelmatig van je gezellige web-log te kunnen genieten !
    Mooi speldenkussen...
    Goed weekeinde , groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. @MARIAN'NE, KARIN, ANS en INGRID, dankjewel jullie alle vier voor de reacties.
    MARIAN'NE, die reacties zijn de motor waarop we draaien.
    KARIN, de link is aangepast!
    ANS, die zilveren attributen moet ik echt nog eens apart showen als er goed fotolicht is, ze zijn erg mooi.
    INGRID, dankjewel en ik kom ook graag bij jou kijken en genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Lieve Corrie Een voorspoedig en gezond nieuwjaar.Bedank vooral je lieve en leuke en leerzame blogjes,en het speldenkussentje is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een mooi boek is dit hè.
    Ik heb het ook al een tijdje.
    Goed hoor dat je direct begon met dit mooie speldenkussentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat geweldig mooi kun jij schrijven en beschrijven ! Ik heb genoten van je kerstverhaal , je ouders maakten er eigenlijk een soort getuigenis van , prachtig. Terecht dus dat er ook veel reakties zijn. Blijf zo doorgaan s.v.p. . Groetjes van Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  49. @MARLIES, ook jij geeft weer een hartverwarmende reactie, dankjewel!
    FLEUR, ik ben nu met een ander werkje bezig, maar kan haast niet wachten om weer verder te gaan met een werkstuk uit dit boek!
    RINI, wat een prachtig compliment krijg ik hier van je, ik word erg blij van jullie allemaal, wat heb je dat mooi gezegd Rini dat mijn ouders er een soort getuigenis van maakten en je hebt helemaal gelijk, zij hebben o.a. daarmee wel de basis voor mijn geloof gelegd en daar ben ik ze nog steeds heel erg dankbaar voor. Groetjes terug en dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een mooi boekje hè van Sarah Tobias. De bedoeling is dat ik het naaldenboekje dat achterop staat ga maken. ik ben moed aan het verzamelen: borduren gaat prima, maar zoiets in elkaar zetten... Jouw speldenkussen is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Corrie en Jan, ook voor jullie de beste wensen en alle goeds voor 2009.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...