zondag 30 november 2008

Smokkel-speldenkussen van de maand en een bos rozen als warm welkom!



Deze maand ben ik inderdaad aan het smokkelen met mijn speldenkussen van de maand. Ik had het erg druk met van alles en nog wat en ging ook nog een midweekje weg, maar dit kerstklokken-boompje wilde ik zó graag al maken, dat ik het maar heb gebombardeerd tot speldenkussen terwijl het dat helemaal niet is! Het is gewoon een kerstboompje van stof, maar wél gevuld met schapenwol en zoals iedereen weet kun je daar heerlijk met spelden in prikken.




Het was nog een heel gezoek om een plekje te vinden waar genoeg daglicht naar binnen viel om er een beetje leuke foto van te maken, dus de keukenmachine en de espresso-machine werden vanmorgen even verhuisd zodat dit lieve boompje met  Fleur's engeltje erboven, in de juiste kleuren en sfeer op de foto konden. Het bloempotje heb ik met een beetje waterverf in een bijpassende kleur geschilderd, lekker snel met een sponsje. 




Deze prachtige rode rozen passen ook wel bij de kleuren van dit logje.
Ze stonden op tafel toen ik vrijdag thuis kwam van het handwerk-midweekje (zie vorig logje).
Jan was zo blij dat ik er weer was dat hij me extra verwende met deze "ruiker"
en als je goed kijkt zie je eronder een feestelijke ballonnenkaart liggen,
maar de lieve woorden die daar achterop staan hou ik voor mezelf ;- ))


34 opmerkingen:

  1. Wat lief van Jan om je te verwelkomen met deze prachtige rozen.
    Je boompje is helemaal áf. Die klokjes doen het 'm en die lieve kleuren.
    Ach Corrie nu heb je een speldenkussentje speciaal voor de kersttijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @INE, het is al laat, maar ik dacht ik ga nog even naar mijn boompje kijken voordat ik naar bed ga, dan is het altijd net of ik bij een ander een logje lees ;- )) Zo leuk dat jij er alweer staat met een reactie! Welterusten Ine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corrie heerlijk die bloemen en lieve kaart. Wat een schat die Jan, ja het is ook maar niks als je alleen thuis bent. En wij maar plezier hebben,je boompje vind ik een topper. En even gauw een potje geschilderd. Jij bent goed aan de gang alweer geweest.En alles staat prachtig op de foto..

    Ik weet niet wat er vandaag aan de hand was, maar traag die web. Het duurde uren met de foto's er op zetten. En dan stonden ze ook nog gekanteld.
    Ja en aan gezien ik niet weet hoe ik dit moet draaien probeer ik het morgen weer opnieuw.
    De hele dag tussen door geprobeerd.
    Visite tussendoor blijven eten. Heel gezellig allemaal. Maar nu nog geen verhaal ik had het nog zo beloofd aan iedereen.

    De foto's komen op CD binnen kort naar jou toe.
    Ik hoop dan de uitleg een beetje duidelijk was voor de blokjes voor het speldenkussentje. Zo niet dan hoor ik het wel.
    Stuur morgen nog een paar foto's, dan heb je die maar alvast om te bekijken.
    Voor nu slaap lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corrie, wat leuk jou kerstboom speldenkussen! Haha... Lijk me niet moeilijk te maken. En jij lekker verwent met die mooie rozen!! Slaap lekker, ik ga nu ook. als ikop de klok kijk, schrik ik al weer.
    José, wat een vreemde computer heb jij toch! We houden je foto's nog lekker te goed. Ik heb inmiddels weer een ander verhaaltje er op staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kerstboompje! En wat lief van Jan om zulke mooie rozen te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief die roosjes en ook je boompje is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he, zo'n warm welkom. Het kerstboompje is ook zo leuk. Ik heb het jaren geleden gemaakt en nu staat het verlaten op mijn zolder. Misschien een idee om het weer eens naar beneden te halen met de kerst in 't vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstboomspeldenkussen.
    Die kun je nu goed gebruiken nu je op het quiltpad bent. Ik las bij mij dat je de firma Hobbs aan het mailen bent. Zo, dan ben je goed bezig!
    Wat een mooie bos rozen heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg toepasselijk spelden kussen!! Wat lief dat hij een bos rozen heeft neergezet voor je...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OH,wat een leuk kerstboompje.Zou je daar wel spelden in prikken ?LOL.En een mooie verwelkoming met een bos rozen,zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was een warm welkom Corrie!En wat is je kerstboompje leuk geworden,zo vrolijk!Ik ben met harten beziggewest,ze laten me nog steeds niet los,maar dat lees je wel van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je toch een lieve man en groot gelijk dat je niet alles deelt ;). Enig je schapenwol gevulde kerstboompje. Dat wordt genieten deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Corrie,
    so eine einmaligen Tannen/Christbaum habe ich wirklich noch nicht gesehen, aufgebaut aus lauter weichen Kissen.
    Man kann auf deinem Blog doch immer wieder viel Neues, Schönes und Unbekanntes entdecken.

    Ich wünsche dir eine frohe neue Adventswoche

    Gabriele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige rozen en ze staan mooi vastgelegd op je web-log dus je kunt er nog heel vaak van genieten.
    Wat is dat leuk een kerstboom als speldenkussen. Hij staat zonder spelden ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke frisse en vrolijke kleuren. Wordt er helemaal blij van. En gelijk heb je dat je ook wat voor jezelf houdt....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zo gewaardeerd te worden door je lief! Geniet er maar lekker van. Het boompje is straalt ook al liefde uit, het is schattig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een prikkelend mooi kerstboompje
    en die jan van jou ziet er dus niet alleen leuk uit maar is nog lief ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellig boompje leuk in rood...en de rozen ..wat lief !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja mag vaker 'smokkelen' !!

    GEWELDIGE boom !
    En de sfeer op de foto is wéér helemaal RAAK !!!

    Lieve man :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vergeet helemaal je mooie kerstboom. Ik vind hem geweldig!!! Heel mooi gedaan, dit is jou wel toevertrouwd. Jij werkt zo netjes...

    Dat heb ik dan zit met anderen dingen in mijn hoofd!!
    Vergeet ik zomaar jou mooie exemplaar!!!

    Niet goed van mij Corrie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je hebt je best weer gedaan wat een leuke boom,heb even tijd voor me zelf dus even genieten op je weblog en die Rozen zijn Jan wel toe vertrouwd,mooi hoor en Lief!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Corrie, wat een enige kerstboom heb je gemaakt! Sofia was er ook helemaal weg van. Leuk hoor! En wat een heerlijk welkom ...

    Fijne week & hartelijke groeten,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is een supergroot speldenkussen ;-) En deze telt zelfs voor 7 maanden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. @Dankjewel voor jullie reacties, altijd zo leuk om ze te zien verschijnen en ieders eigen stijl van schrijven te lezen enne ... Jan loopt inmiddels naast zijn schoenen!!! ;- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat gezellig allemaal. Ja, een midweekje weg is natuurlijk heel erg fijn maar thuis komen is dat zeker ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. nou, jij smokkelt anders wel creatief en sprankelend. Ik ga ook smokkelen :) Dank voor de tip
    Staan je rozen mooi?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een deftig speldenkussen ! Erg mooi.
    Creatieve groet , Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een slimmer oplossing voor je speldenkussenprobleempje. Zo'n midweek lijkt me helemaal super!!

    vandaag heb ik gewoon een spijkerbroek aan met een oud vest, heerlijk

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattig boompje, die kleurtjes, helemaal kerst!! (toevallig zoekend in oude ariadne's vond ik deze ook en heb de patroontjes getekend, maar volgens mij wordt het voor volgend jaar!!!) Een goed teken dat je gemist wordt als je er niet bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige rozen, maar vooral: prachtig kerstboompje en echt, het lijken net speldenkussens. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk die kerst boom, en wat een mooie rozen. wat een verwennerij.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @DANKJEWEL ook deze laatste schrijfsters van gezellige reaties! Ja, MARCELLA, de rozen zijn prachtig uitgekomen en vandaag, een week later, heb ik ze ingekort en heb ik nog steeds een prachtige volle vaas met donkerrrode rozen (^_^)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...