vrijdag 21 november 2008

Een houten hart en een award of vier



Dit prachtige houten hart stuurde Dijn me toe, ze kocht het in Engeland voor me.
Ooit liet ze in een logje haar eigen houten hart zien en ik was er helemaal wég van.
Ik heb geprobeerd om de zijdeachtige zachtheid van dit prachtige houten hart
op de foto te laten uitkomen, maar zoiets lukt natuurlijk nooit.
Ik heb wel mijn blouse uit de kast gehaald om het daarop te leggen.
Konden jullie het ook maar vasthouden en het voelen dat prachtige hart
maar ook al is dat misschien niet mogelijk, van Dijn's eigen hart kun je steeds opnieuw
genieten als je haar prachtige logjes leest over haar liefde voor alles wat bestaat,
en van wat je ziet op de foto's die ze daarbij plaatst.
Dankjewel lieve Dijn voor dit nu al zo dierbare hart.




Er zijn vele manieren om je hart te laten zien en op onze weblogs is het o.a. een manier om je waardering voor iemand te uiten door een award te geven. Ik blijf het moeilijk vinden om die uit te delen dus dat doe ik nu ook niet, maar ik ben heel erg dankbaar voor deze award die ik in viervoud ontving van vier lieve bloggers, want daaruit blijkt hun waardering voor mijn weblog en voor wat ik daarin van mezelf geef. Heel veel dank lieve bloggers!


22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig hart. Ik kan me heel goed voorstellen hoe zacht het is als je er met je hand overheen strijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi hart,precies een hart van goud,en de betekennis is als goud,vriendschap en zoveel meer.geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, ook hoe die nerven lopen en de kleur. Echt een gelukshart om altijd dicht bij je te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, om hout in je hand te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toch zal ik even het lieve hart
    voelen hoe zacht het is !
    Geniet van dit hart en mocht je het soms weer eens moeilijk hebben dat alles niet zo goed wil gaan , dan neem je dit hart in je hand om het te voelen en te strelen en zie het zal je rust geven !

    Dan nog gefeliciteerd met je viervoudige AWARD !
    Ga nog eens samen met je JAN op stap om een mooie vitrinekast te kopen daar kunnen al je AWARD,S liggen pronken .
    De kast zal dan het teken zijn dat alle gasten op je log je enorm waarderen , en al de mooie handwerken mogen bewonderen !

    CORRIE , ik wens je een heel goed weekend toe met buiten wel wat stormachtige buien . Maar blijf lekker binnen met al de gezelligheid die dat geeft
    Groetjes , Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, dat hart, en het zal nog mooier worden wanneer het heel vaak in de handen is genomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kado Corrie! En proficiat met je award!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :) Heel mooi en puur. Ik zing vandaag vast de hele dag 'Wooden heart' van Elvis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pracht van een hart dik verdient

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Corrie wat een geweldig hart van Dijn. Dik verdient en je kan zien dat je een mooi stofje onder gezocht heb.

    Ziet er super uit, ik kan mij voorstellen dat je dit de hele dag wild aaien. Voelt heerlijk aan!!! geniet er fijn van...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit mooie houten hart voor Corrie met een GOUDEN hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HARTelijk gefeliciteerd!
    HARTstikke verdiend!
    Hiep hiep hoera voor Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief van Dijn. Ik heb haar houten hart bij haar in een logje gezien het lag op een schaal met herfstbladeren en had een speciale betekenis.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat lief van Dijn!Corrie,mijn dochters en ik hebben ook zo'n houten hart.Ik vind het heerlijk om het vast te houden,prachtig he dat hout!xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lief, mooi, mooie foto (mét blouse ;-)!!

    4x HIEP,HIEP !!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig hart Corrie. Met de bloause op de achtergrond voel ik hoe zacht hij is. Wees er zuinig op.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Corke, ik kom net thuis van een avond werk en zie ineens het hart bij je! Ik was zo blij dat ik hem tegenkwam in Boscastle. Op iedere reis in Engeland keek ik of ik ergens nog zo'n hart voor je kon vinden, en wat is het dan heerlijk als je er eindelijk eentje ziet liggen. Ik huppelde er van. Zo fijn om het je te hebben kunnen geven!

    Mijn leven is het laatste driekwart jaar nog voller met afspraken geworden, hetzij tolk- en ander werk buitenshuis hetzij vertalen en begeleidingswerk binnenshuis, en er zijn veel gasten, een paar keer per week. Dat is allemaal heerlijk, maar vraagt voorbereiding ook. E.e.a. leidt er toe dat ik veel minder tot bijna niet kan bijlezen bij anderen en dat wringt wel eens. Handwerken en schrijven ontspant me, dus ik had wel iedere keer een log dat snelsnel gemaakt werd. Onder het vertalen thuis reacties in het log en per mail beantwoorden.
    Ondanks dat ik minder op het net te vinden ben, is niemand uit mijn hart of gedachten.

    Corke, nog gefeliciteerd met je Awards! En je blouse: een beauty. Zo lief hoe je steeds alles met zorg uitkiest en uitstalt!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi zeg en heel veelplezier volgende week in het giebel/handwerk/kletshuis

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hart voor een hart dat is een mooie gedachte Corrie. Fijn dat we elkaar nu ook gesproken hebben. Dat vind ik best bijzonder. Als ik verhuisd ben dan kan ik ook weer leuke dingen doen hoop ik. Maar nu lees ik wel overal gauw gauw mee hoor.
    Liefs Siem

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi hart, je kunt zien dat het zacht moet aanvoelen. Lief van dijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @HEEL HARTELIJK BEDANKT voor alle felicitaties en lieve reacties op het hartenlogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk leuk leuk! Zulke fijne verrassingen! geniet er lekker van. Het is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...