woensdag 30 juli 2008

Speldenkussentjesdag juli 2008




 Ineens is er alweer een hele maand voorbij en is het tijd voor het
speldenkussen van de maand juli voor de speldenkussen-'SAL' met Marcella.
Toen ik dit speldenkussen aan het maken was besefte ik ineens weer
heel duidelijk waarom ik altijd iets met Edelweisz heb gehad.
Toen ik nog een klein meisje was kwam mijn oom Jan weleens
bij ons thuis na een van zijn buitenlandse reizen en ooit bracht hij
voor mijn zus en mij prachtige bloesjes mee
met Edelweisz erop geborduurd.




Hij was voor ons kleine meisjes een indrukwekkende man,
met een hele warme en aantrekkelijke stem waarmee hij ons vertelde
over zijn avonturen in het buitenland. Ik vond het dan ook heel erg leuk
om dit speldenkussen te maken. Het ligt op een nummer van de Hors-Série
van De Fil en Aiguille waarop ik sinds vorig jaar een abonnement heb
 maar dit nummer heb ik met nog een aantal andere uit die serie nabesteld
en dateert van oct.-nov. 2004. Nabestellen kan nog steeds.




Het is een lekker dik speldenkussen en het is groot,
het vult mijn hand helemaal en ik pak het steeds even op
omdat het zo prettig aanvoelt. Ik vind het heerlijk om met vilt te werken
 en ik kan het in allerlei prachtige kleuren kopen bij Finlandia .




Ik heb op internet allerlei plaatjes gezocht om te kunnen bekijken
hoe het hart van een Edelweisz eruit ziet en zo heb ik dus met heel
veel Franse knoopjes geprobeerd het zo goed mogelijk weer te geven.
Ik ben hier helemaal blij mee.




Voor de komende maanden hoef ik me niet suf te piekeren over
 nieuwe ideeën want kijk eens wat een prachtig boek ik heb gekregen van Joke.
Ze stuurde me dat zomaar op en ik vind het een prachtig geschenk,
ze schreef dat ze er zelf ook jaren van had genoten en het fijn vond
als het weer opnieuw met veel plezier gebruikt zou worden
en daar kan ze op rekenen.




Kijk eens naar deze bladzijden uit dit schitterende boek.
Ik zit er vaak in te bladeren, gewoon omdat het zo prachtig en inspirerend is.
Ik zal in de maand augustus heel weinig op internet te vinden zijn
omdat ik het een maandje rustig aan wil doen.
Lekker allerlei klusjes afmaken, veel handwerken en
veel gezellige logées en gasten ontvangen.
Ik wens jullie nog een heerlijke zomermaand toe en tot daarna.


67 opmerkingen:

  1. We laten je wel met rust , wees daar maar niet bang voor .
    Af en toe kruipen we hier wel op handen en voeten rond , heel stilletjes .
    En wij natuurlijk heel nieuwsgierig waar onze Corrie toch mee bezig zal zijn .
    Och overal is het komkommertijd , dus we brengen je wel een kromme ( ? ) komkommer !
    En nu kom ik hier ook nog ogen te kort bij het zien van dit zachte holadiejeh speldenkussen .
    Want bij EDELWEISZ ga je natuurlijk gewoon jodelen .
    En The Sound of Music komt ook al bij me boven .
    En wat is EDELWEISZ toch een prachtig bloemetje en zo zacht als Fluweel met al z,n lieve haartjes , als zilverdraadjes liggen ze op de blaadjes .
    Vilt werkt zo lekker en je naald glijdt er zo fijn door .
    Je hebt prachtige kleuren gekozen .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corrie ik was al langs geweest om te kijken, maar DH kwam thuis dus even kletsen. Maar zie Gerrie heeft ook al gereageerd. Wat een leuk en mooi speldenkussen. Prachtig!! kan mij voor stellen dat je hier blij mee bent. Die knoopjes geweldig. Prachtige kleuren gebruikt.
    Zo heb ik een sjaaltje met Edelweisz, Rood met witte bloemen uit Oostenrijk. Doet mij gelijk hier aan denken.

    Wat een prachtig boek heb je gekregen.
    Geniet er fijn van. Lekker lezen ...
    Heel leuk en lief van Joke.
    Dat schoentje Kwijl kwijl op mijn toetsenbord ha ha

    Dit is echt genieten voor jou dit weet ik.

    Groot gelijk dat je even een pauze in last.
    Wij zien je hier over een tijdje wel weer verschijnen.
    Heel veel plezier in deze tijd, geniet van alle lieve logées en gasten Tot later lieve Corrie..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corrie, ik zal je missen deze maand, maar ik zal zo af en toe toch eens komen kijken, al lees ik dan de oude berichten nog eens door, ik doe er altijd inspiratie door op.
    Trouwens ook weer een mooi speldenkussentje, ik maak die ook zo graag om kado te doen.
    Bij deze denk ik meteen aan de bergen en de Sound of Music.
    Groetjes en van harte beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Edelweis, doet mij ook denken aan de Sound of Music. Een heel mooi teer bloempje. En het boek dat je gekregen hebt: om op een winteravond bij 't haardvuur te doorbladeren.'t Ziet er zo romantisch uit. Je speldenkussentje is trouwens heel mooi. Ik heb er ook één maar dan wel een doodgewoon . Je weet wel, een kussentje. Niet veel zaaks maar 't werkt wel. Geniet van je dagen in augustus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha geweldig !!!!

    Ik had al zo'n vermoeden dat de franse knoopjes op een speldenkussen zouden komen.
    Ik las erover bij Libracat en schreef erover in mijn nieuwe logje !!??;-))

    Hij is énig en ja Edelweis heeft een romantische herinnering ook voor mij.
    Het boek komt bij jou vast van pas, lief cadeau .

    Veel plezier(rust) in je pauze !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corrie, een heel mooi speldenkussentje, prachtig afgewerkt weer.
    Ik wens je een heel fijne augustusmaand, geniet van je gasten, van het handwerken, maar ook van de rust. Tot over een maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig speldenkussen, alweer een maand om de tijd gaat echt heel erg snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne augustus gewenst Corrie!
    Mooi Edelweis-speldenkussentje, te mooi om echt in te prikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kussentje! Geniet van je vakantie en je mooie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is het jammer dat je Internet niet kan voelen! want ik zou jouw speldenkussentje ook wel willen vasthouden! het is heel mooi.
    en waarom schrijf je nu over die grote voorraad vilt bij Finlandia? ik heb sinds kort ook een tik van vilt in allerlei kleurtjes. het wordt nu wel heel erg om mij in te houden! toch maar proberen?
    ik wens je een heel fijne augustus met gezellig drukte met je gasten en heerlijke rust alleen met je handwerkjes & zo ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb mooie herinneringen bij Edelweiss. Ergens in huis ligt nog een echte in een klein zeskantig lijstje, gekocht op een van de eerste vakanties met mijn DH.
    Corrie, jouw vilten bloem lijkt precies! Knap hoor! Ook je kleurenkeuze voor de rest van het kussentje geeft zo mooi die Alpensfeer weer.
    Ik hoop dat we je na je maandje blogrust weer terugzien. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige speldenkussen, Corrie!

    Heerlijk dat het boek bij jou terecht is gekomen. Ik zie je al glunderend in het boek bladeren voor nieuwe inspiratie.

    Ga heerlijk genieten van de maand augustus en we kijken al uit naar september zodat we je dan weer kunnen begroeten in weblogland! Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie speldenkussen.
    Fijne vakantie,alhoewel ik je logjes ga missen.
    Geniet ervan.En tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enig spelden kussen heb je gemaakt! Ik ben er helemaal verliefd op. en wat ontzettend lief van Joke dat zij dit boek voor je opstuurde. Nog even een vraagje, waar vul jij de kussentjes mee? Geniet van je augustus rust. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gerrie jodelt en ik zit te zingen Edelweisz edelweisz, ev'ry morning.... ja.... sound of music :-)) Goed dat jullie het niet horen!!
    Zo mooi is dit kussentje!! Nu kun je nog jaren vooruit met nieuwe ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk speldenkussen, zeker met het verhaal van de edelweis erbij.
    Geniet van je vakantie ! Ook ik zal je logjes missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geniet van je vakantie!!
    Wat een mooi speldenkussen en wat ontzettend lief dat het boek wordt doorgegeven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @GERRIE, misschien hou ik het niet eens vol om een maand rustg aan te doen, maar voorlopig hou ik het maar zo. Je mag overal rondkruipen- en neuzen en thee zetten en zo, je weet waar het staat. Ik zorg dat er voldoende koekjes in de kast staan en een paar rolletjes Drosteflikken, dan red je het wel denk ik.
    Ik ben blij met de komkommer, is heerlijk verkoelend voor de moeie oogjes. Dankjewel Gerrie voor je complimentjes over de Edelweisz.
    JOSÉ, dankjewel voor de reactie en wat enig dat jij nog zo'n sjalltje hebt. We spreken elkaar vanavond nog even.
    ELLA, het gaat weer beter met me hoor, alleen nog last van de warmte, kan er niet tegen. Wat jammer dat ik niet jouw speldenkussentjes kan bewonderen, ik vind ze altijd zo leuk.
    Ik zal jullie ook missen en misschien houd ik het geen maand vol zonder bloggen. We zullen het zien. Dankjewel voor je lieve woorden en compliment.
    GUUTE, dankjewel, het boek is prachtig en ook een heel gewoon speldenkussentje als het jouwe kan ik op waarde schatten, he gaat me ook altijd heel erg om het werkzame leven van zo'n kussentje ;- ))
    MARIAN'NE, jouw logje kom ik zeker nog even bekijken, tenslotte is het nog geen augustus en doe ik nog een rondje en reageren heb ik mezelf niet verboden.
    Wat leuk dat je dat onbthouden had van die Franse knoopjes!!! Ik denk dat er een periode is geweest in de vijftiger jaren waarin Oostenrijk heel populair was of zo, want velen hebben er een bijzondere herinnering aan.
    MaRIA, dankjewel en ik voel me nu al rustiger in mijn hoofd er ligt nog zoveel werk, nu heb ik fijn de ruimte.
    ELZA, dankjewel en de tijd vliegt echt!
    YVONNE, het ligt er nu ook gewoon mooi te zijn en als stressballetje ;- )) (geintje hoor)
    LUT, dankjewel *Ü*
    ELIZABETH, dankjewel en het is heerlijk om zo'n wolwinkel in de buurt te hebben.
    SASKIA, wat leuk zo'n schjilderijtje met Edelweisz en mooie herinneringen erbij. Dankjewel voor je rectie en compliment!
    BERTHI, gisteren heb ik het opnieuw doorgebladerd en zie steeds ies nieuws! Ik ga zeker van de rust genieten, dankjwel en tot in september, maar lezen zal ik zeker af en toe doen.
    KATRIEN, lief dat je het zo zegt, tot later!
    INE, zing maar voor me, vind ik fijn, dat doet mijn vriendin Ineke ook altijd en dankjwel!
    MARIJNA, dankjewel! Ik vul mijn kussentjes met schapenwol, die koop ik in een grote zak bij dezelfde winkel als waar ik mijn vilt koop, bij Finlandia.
    ANNELIES, dankjewel en ik ga zeker genieten en heb straks weer van alles te vertellen, tot dan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kussentje, jullie kunnen straks met z'n allen een speldenkussentjes tentoonstelling houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Na de logeerpartijen van de kleinkinderen is er weer tijd om bij te lezen(en dat is een heleboel)
    Bij het zien van het speldenkussen zing ik met Ine mee:Edelweiss .........

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Corrie ook jij een hele fijne vakantie, en doe het rustig aan.
    Ben blij dat jij blij bent met het boek. Ik vond dat het boek een anderen boeken kast verdiende waar hij onder de spelden kussen vriendjes kon staan.Veel plezier ermee. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een fijne Geniet-maand Corrie met hopelijk veel zonnige maar niet te hete dagen en veel Lucht. Je speldenkussen is prachtig. Misschien heeft je oom met zijn gift wel de naaldvlijtigheid bij je aangejaagd :) en tsjonge wat een mooie bladzijde uit dat boek

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi speldenkussen Corrie. Ik heb ook nog wat vilt liggen waar ik eens iets mee moet gaan doen. Veel plezier en tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Corrie, verwen jezelf maar eens goed in de komende tijd. Dat heeft een mens af en toe nodig. Heel veel plezier, in ieder geval heb je met dit prachtige boek al een goede start. En eind augustus zal er toch ook weer een speldenkussentje moeten zijn???

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dag ook lieve Corrie. Wat kijk ik toch mijn ogen uit bij al het moois op de diverse web-logs. Ik heb niet eens de tijd om op alles te reageren. Hoe doen jullie dat toch? En dan kom ik ineens het 'speldenkussentje van de maand' tegen en Awards. Je moet me dat maar eens uitleggen. Ik loop vandaag ook rond te puffen, maar moest toch nog op verjaarsbezoek. Zo gaat dat. Gisteren was ik een dag met Ria d.H. in Hoorn. Genoten van de markt, het weer en al het lekkers. Maar nu snak ik naar koelte.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een beeldig speldenkussen Corrie en wat is de Edelweisz mooi. Zo echt.
    En ja, ik weet precies hoe zo'n speldenkussen voelt als je dat in je hand hebt :-)))))) en ik kan zeggen; voelt zacht, stevig, "warm" en meer aan :-))))).

    En dan dat boek, wat leuk.
    Je tijdschrift wil ik nog steeds eens even doorbladeren.
    Corrie, geniet van je vakantie.
    Geniet van de rust, de "stilte" en zoveel meer.
    Tot dan, de thee zal zeker klaar staan.
    En voor nu; verse bosbessen, net van de struik.
    Eet smakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi speldenkussen corrie, groot gelijk dat ook jij een Award hebt gekregen.Je laat ons telkens zulke mooie dingen zien.Wat lief dat je dat boek van joke hebt gekregen.Er staan mooie dingen in zo te zien.Geniet van je vakantie, tot gauw.Liefs lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Corrie, wat een prachtig speldenkussen! Zo echt de edelweiss!
    Je hebt je award verdient. Het is hier altijd leuk, ik doe hier nieuwe ideeeën op.
    Fijne blogvakantie.
    Gelukkig is het weer beter voor je.
    Niet meer zo benauwd.
    Tot september! Of eerder....

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leukerdje, Corrie en inderdaad ik was even in de streek waar de Eldelweisjes in de natuur voorkomen. Ik heb er overigens niet eentje gezien ;) Heerlijk een maandje blogvakantie, daar kun je soms best even aan toe zijn. Gewoon doen als je er zin in hebt en stiekem even gluren als je ons mist. Mijn speldenkussentje is ook even op "vakantie", het was de afgelopen weken gewoon te druk en te warm om dat ook nog voor elkaar te krijgen. Ik geniet lekker dubbel van de jouwe, ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die edelweisz lijkt heel erg goed. Leuk verhaal eromheen!! Ik vind het zo knap dat je discipline opbrengt om elke maand weer zo'n kussentje te maken. Ik ben benieuwd naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schat van een speldenkussentje is dat geweorden zeg. ja die Joke is een lieverd hoor. Ik heb woensdag met haar afgesproken, gaan we lekker bijkletsen. Grinnik, wat we per mail natuuurlijk NOOIT doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik ben heel benieuwd wat de maand "rust" gaat opleveren aan moois...volgens mij is rust bij jou onmogelijk, maar blogrust is verstandig.doei doei, yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een prachtig speldenkussen en een leuk verhaal dat eraan vast zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een vrolijk speldenkussen! heb je nu wel dat je een speldenkussen uitzoekt die een beetje bij je stemming past? met kerst wat meer rustige kleuren bv of pak je er een die voorhanden is?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heerlijk om telkens een nieuw speldenkussentje op je blog te zien Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Corrie,

    Gewoon even een berichtje om je een fijne, rustige augustusmaand toe te wensen. En wat leuk dat je je pop hebt gevonden!

    Alle goeds en groeten, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  37. @DANKJEWEL ALLEMAAL voor nog weer zoveel reacties, af en toe kom ik toch nog even kijken, maar de blogvakantie bevalt me erg goed en was erg nodig. Er worden heel wat klussen gedaan die te lang waren blijven liggen. Ik handwerk ook nog steeds heerlijk door. Ik wens jullie ook allemaal nog een fijne zomermaand toe.
    ANNEKE, voor jouw vraag een antwoord: Ik kies inderdaad een beetje naar mijn gevoel en stemming en het kan best zijn dat het met kerstmis een ander soort kussentje is. Maar ik ben nu ook met een kerstborduurtje bezig middenin de zomer dus hoe die stemming loopt kan ik niet goed vertellen, dat verandert met de dag denk ik. Ik word ook altijd erg geïnspireerd door plaatjes die ik zie en kan ook heel impulsief kiezen.
    YVETTE, rust is een noodzaak voor me en ik zorg dat ik die zoveel mogelijk krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi boek! Ik ben van plan om ooit ook eens een paar mooie speldenkussens te maken. Die van jou is ook goed geslaagd!
    De webshop finlandia kende ik nog niet, dank je voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. @Hallo KAROEZA, wat je ziet is geen boek maar een pagina uit het borduurtijdschrift De Fil en Aiguille en dat is inderdaad erg mooi. Speldenkussens maken van vilt vind ik nog het leukste, maar biscornus zijn ook enig. Ben benieuwd wat er voor speldenkussens uit jouw handen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lieve Corrie even snel een berichtje vanaf Schiphol, vlieg zo naar Stockholm terug en dan meteen door naar Engeland.Heb een heerlijk tijd gehad in holland en kijk uit naar mijn verbijf in engeland,Hoop dat alels goed met je gaat en dat je het een beetje rustig aan doet.
    Via jou site doe ik Willy even de groeten misschien komt zo nog even langs.
    Tot over 11 dagen. Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Corrie, wat heerlijk om weer eventjes bij je te lezen. Ik heb het ook een poosje rustig aan gedaan met mijn weblog, maar ik kon het niet laten, ik ben toch weer begonnen. Ik hoop dat ik het weer een beetje bij kan houden.
    Ik gun je de rust van even net bloggen en blogvakantie houden, maar ik zal het missen......het lezen op je weblog.
    Groetjes,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Corrie,ik kom even buurten om te kijken hoe het met je gaat,alles goed?
    Je hebt nu in ieder geval geen last meer van die benauwde hitte.
    Ik ga zondag weer bloggen,ben druk met foto's enzo,verder allerlei voorbereidingen voor de o.a. de Quiltclub,de dagen zijn te kort ...;-)))
    Geniet van je blogvakantie en hopelijk tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ach, 'Edelweiss', het lievelingsliedje van Olga...

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een superleuk speldenkussentje Corrie. En nu heb ik ook een vermoeden van wie jij die vertelkunst hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. @JOKE, wat fijn dat je het zo fijn hebt gehad in je thuisland en jammer dat we elkaar niet konden treffen. Nog een fijne tijd gewenst en we treffen elkaar weer op het net :- ))
    MARGA, wat leuk dat je er weer bent, ik geniet nog erg van de blogrust en weet niet of ik eind van de maand weer zal beginnen, het blijft hier hectisch. Veel plezier met je blogje en lief dat je schrijft dat je mijn lpogjes zult missen.
    MARIANNE D, nee die benauwdheid is gelukkig weg, ik vind het prima zoals het nu is en vermaak me goed. We zien elkaar hopelijk snel weer op het web.
    INEKE, dat wist ik niet, wat bijzonder dat ik dan deze edelweisz heb gemaakt, ik draag hem aan Olga op.
    JOKE, dankjewel :- )) en de zoon van deze oom heeft ook zo'n stem, heel gezellig om mijn nbeef te horen dus :- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Fijn dat je het naar je zin hebt met de rust, ik durf je ook bijna niet te mailen.

    Geniet er maar nog lekker van. Tot later Corrie......

    Neem er maar lekker de tijd voor !!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Corrie houdt een prikkussen slaapje , zo af en toe hoor je een gaapje !
    We hopen dat het nazomerslaapje je goed zal doen .
    We maken je wel weer wakker met een herfstige zoen .
    Mocht ons dat niet een twee drie lukken , zullen we ons wat verder bukken .
    We nemen een paar prikspelden , om je heel voorzichtig wakker te prikken .
    Ga er maar niet van hikken . . .
    Maar lieve Cor het zit heus wel snor . Wij begrijpen heel goed dat je af en toe wat rusten moet !

    Groetjes van Gerrie die even binnen kwam op haar kousenvoetjes , zodat je niks zou horen , ze wilde je niet storen !

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Even naar je zwaaien Corrie. Tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. @JOSÉ, natuurlijk mag je mailen en dat weet je nu ook door mijn mail ;- )
    GERRIE, wat een ontzettend lief versje heb je hier gemaakt, ik heb het DH voorgelezen, ja rust is naast alle klussen heel welkom en fijn dt je af en toe op muizenvoetjes aanwezig bent, ik heb een lekker kaasschoteltje klaar gezet (^-^)
    INE, dáááaáág!!! Zwááááááái!!! Tot later, jullie vergeten me niet en ik jullie ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hhmmmm. . Smullie smullie en dank aan jullie !

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dag Corrie,
    Alles goed met je? Blijf vooral genieten van je blogrust. Bloggen is ontzettend leuk, maar slokt behoorlijk wat tijd van je op.
    Volgens mij is het nu ook nog eens het ideale weer voor je. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. BERTHI, wat lief dat je me even komt groeten en de blogpauze was en is nog steeds hard nodig i.v.m. allerlei grote klussen. Ben er nog niet helemaal doorheen.
    Ik geniet heel erg van deze temperatuur, je hebt helemaal gelijk :- ))
    Ik hoop dat jij ook geniet. Lieve groet van Corrie
    YVETTE, ik hoop maar dat mijn berichtje op jouw blog goed doorgekomen is en anders hierbij nogmaals de groeten van Corrie.
    GERRIE, wat ben je toch een leukerd, ook dit leuke zinnetje op rijm (^_^)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo Corrie!! Ik zie jouw blog én ik zie een prachtig speldenkussen...echt prachtig!!!!! Je hebt even een pauze ingelast, heel goed dat je eraan toegeeft! Ik zeg dat ook tegen onze kinderen...luister naar wat je lichaam jou vertelt en geef je lichaam antwoord!Ik kom af en toe gewoon even buurten!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Kom ik nog even piepen en zie dat je hier nu en dan eens reageert.Hopelijk gaat alles met je goed.Zo te lezen geniet je van je blogpauze,en dat moet ook hé anders had je geen pauze ingelast.Nog veel plezier met de dingen die je nog wilt gaan doen en we horen je hier wel terug als je erzelf aan toe bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Meisje.... kom even dag zeggen!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Lieve Corrie,bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.Ik kan je even niet mailen thuis maar ben nu op mijn werk.Ik heb ook even een blog pauze net als jij,ik vind bloggen hartstikke leuk maar het neemt inderdaad veel tijd.Lekker samen even genieten van...andere leuke dingen! .Liefs Dees

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat zul je genieten in deze drukke tijd van je rust.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  58. @PETRA, MARY, KATRIEN, WILMA, DEES en JOSÉ, wat leuk dat jullie toch even komen kijken en groeten. De blogpauze is nog steeds heerlijk en nodig, maar er komt binnenkort een nieuw berichtje, het is tenslotte bijna eind van de maand (^_^)
    Lieve groeten terug aan jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Doe maar lekker rustig aan hoor!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hé Corrie,

    even kijken of je al 'terug' bent. Maar je hebt nog eventjes voor je weer aan de slag moet voor ons ;>))

    BeantwoordenVerwijderen
  61. @BETTY, WILMA, FLEUR en ANNE, wat fijn om te weten dat jullie het leuk vinden als ik weer terug ben met een berichtje. Het komt heel binnenkort :- ) Dankjewel en FLEUR, jou heb ik al geschreven dat ik je verhaal weer geweldig leuk vond en de foto's heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...