dinsdag 29 juli 2008

Award



Het is warm, het is benauwd en dus staan wat mij betreft allerlei bezigheden en zelfs het bloggen op een heel laag pitje. Met astma is het met zulk weer erg lastig om te doen wat gedaan moet worden.Toen ik vanochtend heel rustig een paar logjes langs ging en bij Janet ging lezen las ik dat ook zij met haar ziekte MS erg veel last heeft. Maar we zijn levensgenieters en maken er het beste van.  Toen ik dan las dat ik van haar deze prachtige award krijg en haar lieve woorden erbij was ik zo blij met haar waardering en wens ik haar nieuwe energie toe en dank ik haar heel hartelijk voor de award.



Even later zag ik dat ook Guute mij met deze mooie award heeft vereerd vooral voor mijn cartonnagewerk.


  
Enkele dagen hierna kreeg ik ook van Katrien deze mooie award en nu kijk ik dus naar een logje met drie prachtige plaatjes die heel veel inhoud hebben vanwege de gedachten die eraan meegegeven zijn. Dit doet me goed en ik dank jullie van harte voor alle lieve woorden en gedachten die ermee vergezeld gaan. Ik ga de award niet aan bepaalde personen uitdelen omdat ik de vorige keer zo heb zitten puzzelen aan wie ik hem moest geven zonder anderen tekort te doen. Dus wil ik de award heel graag geven aan een ieder die zo trouw mijn weblog leest, mij mailt of een reactie plaatst, maar ook aan degenen die lezen zonder een reactie te plaatsen, aan hen die me verwennen met lieve bemoedigende woorden en voor alle lieve attenties die me per post worden gestuurd, aan alle bloggers die mij op hun beurt inspireren, bemoedigen en vrolijk maken. Jullie allen maken  het bloggen zó de moeite waard en je hebt geen idee hoeveel dat voor me betekent. Dank aan ieder die dit leest!

30 opmerkingen:

  1. Door o.a. de variatie, het hoge niveau, creativiteit, de stijl, lay-out en last but not least je levenslust is het een plezier je weblog te bezoeken Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je awards.Je verdient ze wel hoor.Kom hier graag langs om je blogjes te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is je van harte gegund (en niet alleen vanwege de cartonnage, hoor) Je bent een fantastisch persoon. Misschien ook eens een fotootje op je blog? Dan ken ik je weer een beetje beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corrie, met heel veel plezier lees ik je weblog altijd! Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Boomkruiper!
    Ik hoop dat je nog heel lang doorgaat met je leuke en inspirerende logjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corrie, gefeliciteerd met je awards! Je hebt me laatst op een leuk idee gebracht met de quilttentoonstelling in Witmarsum, dankjewel! We gaan zeker even een bezoekje brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dubbel gefeliciteerd met de twee awards!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dank aan jou voor de gezellige logjes natuurlijk Corrie en vele anderen ook natuurlijk, jij maakt ze uitnodigend om te reageren....meestal dan,als wij de moeite nemen ,want er is zoveel leuks te lezen..op de computer en niet te vergeten :ook veel moois op papier,hihahahahah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ***PROFICIAT***

    Dubel en dwars verdiend !!!

    (ik dacht wel even oei daar heb je de Awards weer)

    Maar mooi opgelost zo en het is een lief gebaar.


    Ja, het is overleven met deze hitte voor de gewone mens al maar extra voor de zieken.
    Het begint hier al iets koeler te worden.
    Ook ik blijf thuis en doe niet veel, maar gelukkig wel een steekje handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je verdient hem. Kom altijd heel graag bij je lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dubbel verdiend Corrie!
    Sterkte met de hitte hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Corrie ddat je deze aword aan je trouwe lezers op draagt. Ik en vele anderen komen graag bij jou buurten. Er zijn meer bloggers waar ik graag kom. De inspiratie en gezelligheid dat dit opleverd doet me altijd weer goed. Met dit weer ben ik ook altijd een beetje van slag en weeet ik niet goed raad met mezelf. Het is altijd fijn dat het mooi weer is, maar na 25 graden zit ik mezelf dwars. Eigenlijk ben ik een Herfst/winter mens. Tja, we zijn niet allemaal gek van de zomer! Hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Corrie,
    ich gratuliere dir ganz herzlich zu dieser schönen Auszeichung, du hast sie mit deinem wunderbaren Blog echt verdient!

    Gratulation und viele Grüße
    Gabriele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo corrie, wat naar dat je je met zulke dagen juist niet goed voelt. hier hebben we ook een paar astma-klantjes, maar die lijken er niet met de hitte op te reageren.

    leuk die awards, geniet er lekker van.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Lieve Corrie, ze zien het allemaal goed.
    Jij hebt hem drie dubbel verdient. Het is hier altijd zo gezellig lezen. Jij weet het altijd zo mooi en lief te verwoorden. Heel knap hoor ..... Geniet ervan het komt je toe.. Ik weet dat je hier van geniet....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk hé, Corrie.

    Je verdiend hem meisje!!! Probeer het rustig aan te doen terwijl ik ook wel weet hoe moeilijk het is als je iets wilt en door je gezondheid wil het even niet. Maar het is erg belangrijk om naar je lichaam te luisteren.

    Geniet van je Award!!!

    En als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan..... Wijze woorden van een man van 92 jaar....
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. van harte gefeliciteerd met je verdiende awards. ik hoop dat je snel minder last hebt van je astma.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Corrie,

    gefeliciteerd, helemaal verdiend.
    En in jouw heerlijk koele kamer, rustig zitten borduren lijkt me een goed medicijn voor niet meewerkende longen. Doe rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel veel sterkte met je moeilijk ademhalen, zeker met de hoge vochtigheids graad zal het je parten spelen. stapje voor stapje meis, geen gehaast, maar dat weet je zelf als geen ander
    liefs yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met je awards. Jij verdient ze zeker!
    Ik heb nog niet zoveel last van mijn astma in deze warme dagen. Heb sinds vorig jaar een nieuw medicijn en dat scheelt heel veel.
    Nog een fijne dag, Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Corrie, proficiat met je awards, je reageert er zo lief op. Ik lees zo graag bij jou, maar vind het veel belangrijker dat je luistert naar de signalen van je lichaam en kalm aan doet. Deze hitte blijft gelukkig niet duren en dan hoop ik dat je erna weer beter voelt. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat Corrie, leuk dat mensen je zo waarderen. Sterkte en doe het rustig aan.
    Gr Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Corrie gefeliciteerd!!
    En veel sterkte met de hitte.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je award ! Ik lees met veel plezier je web-log.
    Ook ik was heel lief door iemand genomineerd. Na ooit een eerste award te hebben gehad neem ik ze niet meer aan. Ik vind het zo moeilijk iemand anders te nomineren en ben bang iemand te vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook ik kom graag bij jou kijken, alleen de tijd ontbreekt mij om te reageren, maar bij deze de komplimenten met je mooie en inspirerende log.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je awards. Je hebt ze verdiend!! Ik kom altijd graag bij je lezen. Sterkte met je astma. Hopelijk koelt de temp. snel af en voel je wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @LIEVE ALLEMAAL, wat een geweldig lieve, en bemoedigende reacties allemaal op de awards en ik wil jullie allen er heel hartelijk voor bedanken, ik waarder het enorm! Ook heel veel dank voor de goede wensen en wijze woorden voor mijn gezondheid, het gaat gelukkig alweer iets beter nu er niet meer zo'n hoge vochtigheidsgraad is. Slapen lukt ook niet zo goed met die warmte en dat maakt het allemaal niet makkelijker om me fit te voelen en wat ben ik dus enorm blij met mijn heerlijke handwerk-hobby's. Ik geniet evengoed volop van wat ik wél kan en ik hoop dat dat ook voor jullie allen geldt! Nog heel mooie en fijne zomerse dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd, ik geniet ook altijd van je logje.
    Je hebt er zulke mooie stukjes op staan.
    Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Corrie, het is een beetje laat maar ik wil je toch nog even feliciteren met je awards. En kijk al weer uit naar je eerstvolgende logje na je logvakantie. Geniet er nog van.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...