dinsdag 22 april 2008

Rolmaatje



Dit beeldje gaf ik mezelf ooit cadeau en kijk eens wat er naast haar voetje ligt:
het rolmaatje van Janet (patronen>diversen) dat ik van haar cadeau kreeg
in een heel mooi paaspakketje dat zij me stuurde.




Het was heel erg leuk om te maken en ik vind het een heel lief klein ding geworden.
Ik heb mijn letter erop geborduurd, maar in het pakketje zit een heel alfabetje.




Ook de onderkant is bestrooid met roosjes.
Het is een heel stevig en compact gevalletje geworden
en ik ga het gewoon gebruiken.
Als het op tafel ligt kijk ik er steeds naar, zo leuk vind ik het!


31 opmerkingen:

  1. Het is een schatje geworden, ik heb het patroontje ook gekocht en ga het zeker maken.
    Lief zo naast het beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje is het geworden...echt zo lief met die roosjes!!! En wat een prachtig lief kado heb je jezelf een keer gegeven!!!! Het beeldje raakt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het andere patroontje van het rolmaatje, ook van Janet, maar ben er helaas nog niet aan toe gekomen.
    Jouw rolmaatje is schattig geworden ! Leuk idee om er je eigen letter in te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooo Corrie wat mooi, en weer super geetaleerd
    Daar ben jij zo goed in. Mooi gemaakt zit fantastisch in elkaar.
    Ik wilde hem ook bestellen. Maar koop hem straks op een beurs bij Janet.
    Prachtig beeldje, ja af en toe moet je je zelf verwennen. Dat mag best.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er lief uit Corrie!Bij mij ligt het pakketje ook nog klaar om gemaakt te worden,nu nog even niet,het is vandaag poetsen en de tuin roept....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zó mooi, of het bij haar hoort qua kleur.

    Mooi gemaakt, ze zij lief de rolmaatjes van Nenne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk rolmaatje.Jammer dat ik niet een borduurster ben want ik vind ze zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat een schattig beeldje wat je in huis hebt staan. Om iedere dag van te genieten ... en thee mee te drinken! Dat rolmaatje is de kers op de pudding - zo oogstrelend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto!
    Je rolmaatje ziet er geweldig uit!
    Het bedeltje eraan is Super!!
    Ik kan me voorstellen dat je er graag naar kijkt, het is prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief rolmaatje. Ik ga gauw even bij Janet op de site kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt! Heel handig om in je handtas mee te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb ook het andere patroontje gekocht in Rijswijk en heb het nog neit gemaakt, maar het ligt wel te lonken naar me. Het lijkt me erg leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schatje! lief zo met die kleine roosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje is het geworden, Corrie. Die van mij gebruik ik ook gewoon. Het was wel een gefriemel om het in elkaar te zetten....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat schattig!
    Hij is echt goed gelukt, die roosjes vind ik heel zoet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, dit is echt leuk.
    Vind die rolmaatjes al schattig vanaf het begin dat ik ze zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi gecombineerd weer van jou qua sfeer en stijl,ik vind dat telkens echt genieten ,heel mooi Corrie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Corrie wat leuk je rolmaatje. En wat heb je het mooi gemaakt. Het beeldje waar je het op hebt gelegd is erg mooi en apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk rolmaatje! Prachtige roosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er super lief uit!
    Ik zag de rolmaatjes al op meer logs voorbij komen en steeds in een andere uitvoering. Deze vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Corrie ik hoop dat je veel plezier hebt in Eindhoven met de andere dames!!!!!!!!!!!!

    G*E*N*I*E*T* Z*E*

    BeantwoordenVerwijderen
  22. OOO jij komt met 3 dubbele blosjes thuis vandaag.
    En waarschijnlijk bekaf.
    Maar heel rustig nagenieten en dan wanneer het weer kan ons ALLES vertellen !!!?;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig rolmaatje, lief met die kleine roosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a wonderful box and beautiful embroidery Corrie!
    Have a nice weekend and my best whishes from Germany
    Gabriele

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi geworden Corrie en leuk om het met een andere letter te zien. Natuurlijk moet je het gebruiken, daar is het voor!
    Het beeldje is ook erg mooi, mooie kleuren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dank je wel Corrie voor de ontzettend leuke en lieve reactie...! Ontzettend bedankt voor alle mooie complimenten... Ik was er stil van net!

    En wat prachtig gemaakt! Al die zoete kleuren bij elkaar zijn zo mooi! En wat leuk dat het patroon van Janet kwam!

    Nogmaals bedankt en een hele fijne week!
    Liefs Les

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @LES, ik meen het allemaal echt, ik vind het heel bijzonder wat je schreef. Dankjewel voor jouw reacties en ook een heel fijne week gewenst meis, liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...