donderdag 24 april 2008

Expositie Hartenproject




Gisteren heb ik een heerlijk dagje uit gehad.
's Morgens vroeg stapte ik in de trein naar Eindhoven om de Expositie
van het Hartenproject van Berthi te bezoeken en om o.a. Berthi en Betty daar te ontmoeten.
Het is een heel leuke dag geweest en ik heb er bijzondere ontmoetingen gehad.




Twee lezeressen van mijn weblog spraken mij aan, ze herkenden me
van de foto op mijn weblog, maar ik kende hen nog niet van gezicht.
Ik was onder de indruk en ontroerd door wat ze vertelden over
hun ervaring met het lezen van mijn weblog.
Dankjewel Bea en Els dat jullie me hebben aangesproken.




Ik heb geprobeerd om foto's te maken van alle handwerken die tentoongesteld
zijn en heb er een fotoalbum van gemaakt (klik)  


25 opmerkingen:

  1. @IEDEREEN nog heel hartelijk bedankt voor de reacties op het rolmaatjes-logje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er onder ons toch een hartenvreuge ontstaan . En nu bij jou ook weer een harten reportage .
    Ik zit hier helemaal blij te zijn met al dit moois en al die lieve web-log vriendinnen .
    Als je eens wist wat dit allemaal voor mij betekend .
    In moeilijke tijden en meestal alleen en toch web-log handwerk vriendinnen die er altijd zijn .
    Samen al die handwerk vreugde mogen delen en zoveel informatie overal ontvangen .
    Dit verrijkt mijn leven .
    Dank , dat ik toch even bij de harten mocht kijken en fijn dat je zo genoten hebt .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corrie, wat heb je een mooi foto-album gemaakt van de expositie !!
    CHAPEAU !!!
    Het is ook wel iets heel bijzonders wat Berhi met het HARTEN-project heeft teweeggebracht.Heel fijn voor haar dat de expositie zo HARTELIJK bekeken wordt .Een heel goede lieve vriendin van mij was er gisteren ook en vond de tentoonstelling prachtig. Ik zal haar attent(mag wel he ?) maken op jouw log ,kan ze de foto's nog even rustig bekijken en nagenieten.
    Hopelijk tot ziens op 10 mei.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Corrie, dat heb je snel gedaan! Heel mooi om nu eens van een andere fotografe de foto's te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk dat jullie een gezellige dag hadden t/m terugreis toe!!! En helemaal fijn dat we alvast kunnen voorgenieten van de expositie ,voor we onze spullen weer blij ophalen. Grappig dat er zoveel mensen van genieten ,daar heb je geen idee van als je nog niet bent geweest....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corrie bedankt voor de prachtige foto's, wat een fijne dag hebben jullie gehad.
    Ik zag op een van de foto's ook nog een werkje van mij.
    Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Corrie wat leuk de foto's Ik kom die van mij ook tegen wat leuk allemaal. Wat fijn dat je een gezellige dag geweest is .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Corrie, wat mooi allemaal! Fijn dat wij op deze manier ook de tentoonstelling kunnen "bezoeken".

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne dag voor jou !!
    En mooie foto's, kunnen wij extra mee genieten.

    OOO ik moet wel een beetje lachen om die handwarmers om die flessen, hoe komen ze er op :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit moet heel leuk geweest zijn,en dan die ontmoetingen met webloggers die je geeneens kent,altijd spannend en ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Corrie, wat geweldig dat je een speciaal foto album hebt aangemaakt voor je foto's. Wat zal je genoten hebben gisteren. Zo als je de foto's gemaakt hebt, krijg je een hele goede indruk van de tentoonstelling. En....ik kom de 10e ook naar Eindhoven en kan het dan ook in het echt bewonderen. En jou en alle anderen ontmoeten. Daar heb ik erg veel zin in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @GERRIE, ook ik heb niet echt een idee wat het voor jou betekent om op de weblogs te lezen. Maar toen ik die twee vrouwen ontmoette die mij dat vertelden over de weblog van Berthi en mijzelf stond ik toch weer verstomd te luisteren. Ik doe en schrijf vanuit mezelf wat erin me opkomt en dat doet dan ook nog iets voor iemand die dat leest, dat maakt me dankbaar. Gerrie ik hoop dat je nog heel lang kunt meegenieten van onze schrijfsels en vooral van onze maaksels waarnaar je zo graag kijkt. Welterusten lieve Gerrie!
    MIEN, wat een heerlijke enthousiaste reactie, weet je dat ik zelfs nog twee mensen kon vertellen over jouw quilt. Wie had dat ooit gedacht! Natuurlijk mag je mijn weblog doorgeven, dat is toch juist helemaal leuk!
    Enig om je 10 mei weer te zien en te spreken Mien.
    Berthi, het downloaden duurde wel even omdat ik het per 10 foto's tegelijk deed, maar zo heb ik tussendoor wat klusjes gedaan en kostte het toch niet veel tijd. Ik was helemaalv erbaasd dat het lukte :- ))
    HILLY, ik zie nu alweer uit naar de 10e om ook jou te ontmoeten *Ü*
    ELZA, wat leuk dat je je eigen werkje op de foto zag, welk is het?
    JOSÉ, jouw quilt ziet er zo mooi uit in het echt, hij werd graag bekeken.
    ELLEN, in het echt is het allemaal nog veel mooier, maar fijn dat je de foto kunt waarderen.
    MARIAN'NE, ik vond het zo leuk om iets van jou te zien en ze zitten VASTGEPLAKT zodat ze niet gestolen worden. ;- )) Iedereen die iets in het gastenboek schrijft zit er pal tegenaan te kijken, super hè!
    KATRIEN, die ontmoetingen hebben me veel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @MARIJNA!!! Wat leuk dat ik je dan in het echt kan ontmoeten, oooh dat vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je ook bent gaan kijken en er ook nog foto's van hebt gemaakt :-) Jouw tas staat echt heel mooi, overla goed zichtbaar van alle kanten! Echt een pronkstuk!
    Eerst wilde ik ook nog even komen woensdag, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat het ook weer vrij laat was geworden daardoor. 10 mei kom ik uiteraard wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @*MARIANNE*, wat super, jou ook te kunnen ontmoeten! Dat wordt een heel gezellige drukke boel. Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie foto's heb je gemaakt van 'onze' hartenexpositie.
    Fijn ook dat het zo'n bijzondere dag voor je is geworden met de verschillende ontmoetingen.
    Ik kijk ernaar uit iedereen weer te ontmoeten op 10 mei.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. bedankt dat je de thuisblijvers ook laat meegenieten, prachtige foto's! (en natuurlijk ook prachtige werken)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat je hierover schrijft. Eindhoven is voor mij helaas wat te ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Corrie, zeer bedankt voor het foto-album. Prachtige foto's.
    Als ik naar al dit moois kijk denk ik meteen:" Er zouden veel meer van dit soort tentoonstellingen moeten zijn". Door de variëteit van soorten handwerk denk ik dat je er heel wat mensen enthousiast door kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellige dag Corrie!
    Heerlijk dat je zoveel aardige mensen hebt ontmoet en bedankt voor het fotoboek,leuk om te zien ..
    Jij bent 10 mei ook van de partij?
    Waarschijnlijk gaat mijn moeder ook mee,ze wilde alle hartenprojecten ook wel eens van dichtbij zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat leuk je rijkswidget, ik zag t ook bij bertie....als ik geduld had ,zou ik het ook plaatsen....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Op naar 10 Mei allemaal, jullie komen toch gezellig.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wij maken er toch een gezellige dag van. Corrie wij wel, wij hebben er zin in.........

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Corrie, bedankt voor de vele mooie foto's! Zo ben ik er toch ook een beetje bij geweest. Prachtige werkjes!!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Corrie, wat een mooi dagje uit had je! leuk dat we thuis ook van de foto's kunnen genieten. ik ga straks ook nog even genieten van je foto-album. nu eerst even naar je speldenkussens

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...