dinsdag 4 maart 2008

Jarig weblog!



Vandaag is mijn weblog 1 jaar oud!

Wat een feestelijk gevoel is dat.
Ik weet niet hoe ik jullie duidelijk moet maken
wat dit jaar voor me heeft gedaan in velerlei opzicht.
Het allermooiste daarvan is jullie vriendschap die me zeer heeft verwarmd.
Ik heb zoveel nieuwe dingen geleerd en dat blijft maar doorgaan,
ik ben zo vaak geïnspireerd geraakt door wat jullie maakten en schreven.
Ik wil jullie daar heel hartelijk voor danken en ik hoop op nog veel meer
liefs, moois, grappigs en ontroerends, nee ik hoop er niet op,
ik wéét gewoon dat dat er zal zijn.




Al deze brieven en kaarten heb ik het afgelopen jaar van jullie
mogen ontvangen en de inhoud heeft mijn hart keer op keer verwarmd,
ze worden in een speciale mooie doos bewaard,
maar er moet een grotere doos komen want wat te denken van al
die lieve en mooie cadeautjes die ik heb gekregen, zómaar !




Een mooi wit zakje van José dat ze meenam uit Spanje ...




... en op de Hartenmeeting stopte ze me nog snel een sausgarde
met een prachtig pakje servetten in mijn handen, maar die servetten zijn op,
veel mooie etentjes mee versierd José!
Ook een doosje heerlijke chocolade werd me in de handen gedrukt,
maar in alle drukte en verrassende omhelzingen van dat moment
weet ik helaas niet meer van wie.




Hilly stuurde me door het jaar heen een aantal boeken en wat hebben
die me al veel goeds gebracht en van haar kreeg ik ook een prachtig wit geurkussentje.





Toen ik in een logje schreef over geurinkt, lag er binnen twee dagen
een envelopje van Hilly in de bus met inktpatronen die naar koffie ruiken,
als altijd vergezeld van een leuk briefje of kaartje
en op de enveloppe leuke plaatjes geplakt.




Wat een verrassing om  van Marian'ne een enveloppe met vier piepkleine sokjes
aan sleutelhangers te ontvangen (de roze is niet op de foto te zien
want is aan Maaike gegeven die er meteen wég van was),
waarbij ook twee heel lieve kerstzakdoekjes en twee mooie
borduurpatroon-schrijf-velletjes bijgesloten waren.




Toen ineens kwam er een e-mail van een "Stille Lezer" die me schreef
dat ze al lang mijn weblog las en me als dank graag iets wilde toesturen,
ze heeft net als ik ook veel aan cartonnage gedaan en toen ontving ik dit:




een prachtig door haar gemaakt mapje voor borduurspulletjes en lees dat lieve kaartje eens.
Daarna kregen we een e-mailcontact en leerden elkaar beter kennen.




Ze stuurde me een kartonnen mal voor een speldenkussentje
dat ik zelf kan maken met een werkbeschrijving erbij.
Is die "pendibule die erop ligt niet prachtig door haar gemaakt,
die kwam in de Kerstperiode samen met deze leuke boekenlegger




 en als klap op de vuurpijl nog een




harmonicaboekje,  waarvan ik de juiste naam ben vergeten,
dankjewel lieve Annet.




Kort geleden kwam er van Marcella ook een enveloppe met
een prachtig gemaakte "Token of Friendship"
Zien jullie iets bekends aan die leuke stofjes?
Jawel ... van haar prachtige quiltje voor haar pas geboren kleindochter Sophie!
Ik gebruik het bij mijn naaikistje en de kleuren ervan passen
heel goed bij elkaar, kijk maar eens



   
Als laatste noem ik graag alle leuke, lieve, grappige e-mails,
Power-point-presentaties (die me zo vaak enorm laten lachen Dijn,
of ontroeren vanwege de prachtige natuurfoto's) en niet te vergeten
jouw verrukkelijke thee uit Maastricht, en de stekjes van de Hortensia
die je me op de Hartenmeeting overhandigde en die keurig bij mij
in het water staan te wachten op de dag na de IJsheiligen zodat ze
zonder gevaar voor nachtvorst groot kunnen groeien.

Deze week kwam daar nog het verhaal in 2 delen over Carolien en Joris bij,
geschreven door Fleur. Nu hoop ik maar dat ik niets vergeten ben
en hierbij bedank ik IEDEREEN die de moeite neemt om mijn weblog te lezen
en zeker ook al degenen die er al die leuke reacties op geven, hartverwarmend is dat!
Last but not least dank ik  ons aller BERTHI die velen van ons een
prachtig handwerkjaar gaf door haar Hartenproject. 
Op naar weer een mooi blogjaar!

Speciaal voor Dijn, die maar om taart blijft roepen...TAART!!!
Maar iedereen mag er van harte van mee snoepen, koffie, thee
en andere dranken worden met liefde erbij geschonken:


 
Foto geleend van Sweet Things 

53 opmerkingen:

  1. G*E*F*E*L*I*C*I*T*E*E*R*D !!!!!

    Alweer een jaar, ik weet nog goed je eerst lieve enthousiaste reactie bij Berthi en mijzelf !!
    OO wat ben je verwend, je verdient het.
    Jij hebt ook veel liefde, wijsheid vreugde en inspiratie gebracht bij ons/mij !!!

    Weet je, ik moet even snikken bij het kaartje van visje, mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Corry, en dank je wel dat we van je weblog mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @MARIAN'NE, dat je dat nog weet! Laat me eens denken...ik heb echt niet gekeken, maar bij jou denk ik dat het was bij een logje met een foto van een molen, ik ga straks even zoeken, ik weet wel dat ik las dat je zo snel ontroerd bent en dat blijkt maar weer...het visje doet het vandaag weer, jou ontroeren. Wat een lieve reactie Marian'ne, wat hebben we veel aan elkaar gehad dit jaar en we gaan graag samen verder.
    CONNY, jij ook bedankt voor je hartelijke reactie en je bent heel welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ER is er één jarig
    * h * o * e * r * a *
    * h * o * e * r * a *
    dat kun je wel zien
    da's Cor's BLOG!

    Corkelief, hoe warm is het om in je huisje binnen te vallen en onthaald te worden met prachtig handwerk, schat-vondsten waar je niet van weet wat je er mee moet doen, herinneringen aan mensen, voorwerpen waarvan we moeten raden wat die zijn, mee te mogen genieten van de enorme liefde voor God, je gezin, de natuur, van boeken waarvan je verhaalt, receptjes, foto's, mijmeringen en wijsheden, moede buien en luidvrolijke, enz enz. Ik denk dat ik de helft vergeet. Dank je wel voor 1 jaar gastvrijheid!

    Zeg, ik mis taart...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met dit mooie jaar.
    Prachtige cadeautjes, ik geniet erg van je weblog en hoop dat nog heel veel jaar te kunnen doen.
    Groeten ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Corrie en dank je wel voor het vele meegenieten!!!! Ik lees wel maar kom door wat problemen in familiekring even wat minder aan reageren en bloggen toe. Juist het lezen van jouw leuke logjes (en ook van anderen) geven mijn dag dan weer een mooi tintje. Ook ik doe ontzettend veel inspiratie op en ik ben verliefd op jouw borduurwerk van een logje terug! Dat we nog maar lang van elkaars weblogs mogen genieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Endattemetoffebloggerszijndatwilleweweheeeete!
    Corke je weblog, dat ben jij. Dus eigenlijk vieren we jou.

    Dat vraagt om TAAHAAAAAAART...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Janet Woortman4 maart 2008 om 12:35

    Van harte gefeliciteerd Corrie,
    ik geniet er altijd weer van om je blog( en van anderen) te lezen. Zeker nu ik veel moet liggen om te herstellen van een rugoperatie.
    groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Corrie GEFELICITEERD Met 1jaar SUPER.......
    Veel liefde geven, dan ontvang je dit ook terug.
    Jij straalt zoveel liefde uit, dat maakt een ander blij.

    Ik hoop dat wij nog jaren zo van elkaars web-log kunnen genieten. Zoveel vriendschappen is toch heel wat waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat !!!!!!!Al 1 jaar bezig.Ik blijf genieten van je weblog.Je liet ons zoveel moois zien.En we hopen dat je nog vele jaren zult doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Corrie proficiat Met je log ,dat we er lang nog van mogen genieten,het is een verrijking van mijn leven,en altijd is er dat een blij gevoel als ik hem heb gelezen Dank je

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Corrie, van harte gefeliciteerd! Bedankt dat we al een jaar mochten meegenieten. Hopelijk mogen we dat nog lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhhhh TAAAAAAART... Eindelijk. Nou is't pas écht feest. ;-)))

    Wat een mooie heb je weer in huis gehaald. En nee, helemaal niet zonde om díe op te eten, skronsj skronsj. Lekker, je thee, dank je wel!

    :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je weblog Corrie.

    Nog even over dat copieren van je pattern je kunt natuurlijk ook een tafel met glasplaat (als je die bezit)gebruiken en daar een lamp onder zetten. Ik zelf wilde het proberen met een grote, doorzichtige, plastic doos of lade en een lamp, helaas hebben al mijn dozen bodems met ribbels en zijn dus niet bruikbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Corrie,
    van harte gefeliciteerd met je eerste web-log jaardag. Wie jarig is trakteert en dat is wat je doet elke keer weer! Je laat ons delen in alles wat jou bezig houdt in het leven. Dat is zo gastvrij en lief en voor ons hartverwarmend.
    De zon die hier uitbundig schijnt stuur ik naar je toe om je even extra in het zonnetje te zetten. Nog een fijne dag gewenst en lieve groeten, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Corrie,van harte gefeliciteerd met je eerste jaar bloggen!Ik wist eerst ook niet hoe leuk het was om een web-log te hebben.Geniet ervan en ik prik graag een vorkje mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Corrie, wat leuk, al weer een jaar je weblog! Het lijkt al veeeel langer, maar dat komt waarschijnlijk door de veelkleurigheid en veelzijdigheid die je iedere keer weer laat zien.
    Lekker taartje trouwens, ik ben niet erg dol op marsepein, vaak zo zoet, maar deze is erg goed!
    Ik hoop dat je nog heel lang doorgaat en veel inspiratie zult krijgen en houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb je ook slingers om je monitor hangen :)? Dit is gewoon een heel bijzonder weblogfenomeen zie ik. Wat heb jij dit jaar al niet voor elkaar gekregen en wat zal je komend jaar te wachten staan ... :)
    Ik neem een hapje van de taart hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Corrie, van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! Eigenlijk moeten de lezers zichzelf feliciteren, want het is een feest om bij jouw te komen. Hartelijk dank voor dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een feestje waard, Corrie, een jaar al!!! Grappig is toch dat je je nauwelijks meer kan herinneren hoe het is zonder weblog!!!
    Ga zo door, meis, ik geniet erg van jouw verhalen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Corrie van harte gefeliciterd met je eenjarig weblog-bestaan, het was een mooi jaar met veel plezier en mooie momenten. Ik hoop dat je nog lang zo door zult gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met je eenjarig weblog.
    Hoop nog lang van je mooie verhalen en foto's te kunnen meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Corrie VAN HARTE GEFELICITEERD !!!
    Het is elke keer GENIETEN van je verhalen en je foto's.Dank dank dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte Corrie, met deze verjaardag. Als je eerste jaar een aanzet is voor de komende jaren dan belooft dat héél véél prachtige en gezellige zaken! Hier in mijn gezin ben je een begrip. "Ik las/ zag bij Corrie..., Corrie-weblog weet je wel," (wij kennen nl. nog een Corrie) wekt altijd de aandacht bij de luisteraars. Dank je wel dat je dit alles wilt delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd Corrie!!!

    Ja wat is het een heerlijk gegeven..... Toen ik begon dacht ik dat het koud en kil zou zijn het internet maar zoals van de week iemand tegen mij zei.....

    Wat je geeft krijg je terug!!!
    Nou dit wil ik aan jouw geven, Corrie.
    Je geeft veel warmte en gezelligheid en dat krijg je ook weer terug van de mensen.
    Dat je nog maar veel moois mag blijven laten zien en van allerlei lieverds terug mag ontvangen!!!
    Op naar een nieuw jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @WAT HARTVERWARMEND zijn jullie reacties. Heel hartelijk dank allemaal.
    DIJN, wat heb je dat heel erg mooi verwoord, ik voel mer erg vereerd adat je dat allemaal leest en ervaart bij mij en is de taart nu dan naar je zin, oh ja, ik lees verderop van wel, je zit ongegeneerd te skronsjen, ik doe mee!! Die thee Dijn, dat is de jouwe, die wordt , die genieten we met mate, kunnen we er lekker lang mee doen.
    ELZA dankjewel en ik hoop zelf ook nog lang door te kunnen gaan.
    PETRA, zo'n reactie als de jouwe maakt me hel dankbaar dat ik door gewoon een logje je dag al een beetje vrolijker kan maken. Moeite in de familie is zó uitputtend, het vraagt zoveel van je energie en ik hoop zo lieve Petra dat het allemaal niet van lange duur zal zijn, dat jullie weer snel tot rust en nieuwe energie zullen komen.
    JANET W, wat lees ik nu! Een rugoperatie...dat is heftig en als je nu maar niet zoveel pijn zult hebben, dat hoop ik zó voor je. Ach dat lijf kan soms zo moeilijk doen en wat ben je dan weer blij als je zelfstandig alles kunt doen wat nodig is. Heel veel sterkte en beterschap gewenst Janet.
    KIENY, ik heb inderdaad een salontafel met glazen blad, dat ga ik beslist een keer proberen en misschien vind ik wel een stevige doos of kist die daarvoor dienen kan, ik denk ineens aan die leuke vitrinekistjes van Ikea, daar heb ik er nog wel een van, misschien niet heel groot, maar het proberen waard, dankjewel Kieny!
    ANJA, wat een ontzettend lieve wens ook van jou. Ik heb een heel zonnige dag gehad, ik heb mezelf getracteerd op een heel mooi stofje en op nieuwe zomerkleding. Hoewel ik een erge hekel heb aan winkelen, kwam ik vandaag erg zonnig gehumeerd thuis, alles door jouw speciale zonnetje :- ))
    MARIANNE D, gezellig dat je er bij komt en je zult zien hoe snel een jaar om is met dit blogleventje van ons.
    ANNET, dankjewel, dat zijn bekende woorden en dat je ze mij toedicht doet me heel veel. Heb je gelezen hoe marian'ne geraakt was door jouw "Visjes-kaartje"? Geef mij de marsepein maar, de vulling zul je wel lekker vinden denk ik ;- ))
    ANS, dat had ik wel moeten doen natuurlijk die slingers, maar in mijn leven hang ik ze regelmatig op om bij alle moeite die we allemaal kennen toch een feest te maken van het leven ;- )) Dankjewel en ik vind het heel erg leuk dat ik je hier zo vaak mag zien, ik word ook iedere keer geraakt door jouw foto's.
    MaRIA wat lief gezegd van je, ik dank jou en jullie ook allemaal, het is een heel bijzondere wisselwerking met elkaar.
    BETTY, dat is wederzijds en een leven zonder blog kan ik me echt niet meer voorstellen terwijl ik ook wel eens bedenk dat ik dat niet ten eeuwigen dage zal kunnen doen, maar voorlopig geniet ik er nog erg van.
    MARCELLA, het was een heel mooi jaar en zo'n dag als vandaag met al die erg mooie felicitaties zijn een gouden kroontje op dat jaar.
    MARTINE, dankjewel en ik hoop het net zoveel als jij, zo leuk om jouw naam hier nu ook steeds te lezen.
    DAG MIEN, geweldig toch dat ik nu weet hoe je eruit ziet en dat we samen aan de lunch hebben gezeten, dankjewel voor je trouwe bezoekjes en reacties.
    MARIAN, je ontroert me met wat je schrijft en vandaag heb ik je naam nog genoemd in Alkmaar bij Room Seven, zo'n leuk idee dat jij daar met je meisje kort geleden ook was. Ik heb een erg leuk stofje mee genomen en ook zo'n verrassingtasje. Hoe is het mogelijk dat jouw gezin ook geïntersseerd is in wat je over me verteld, ik sta echt versteld. het is voor mij zoiets natuurlijks en vanzelfsprekends om te schrijven zoals ik doe en vind het een voorrecht om dit allemaal te kúnnen delen. Het maakt me erg blij Marian en ik vind het trouwens ook altijd erg leuk om over jouw gezin te lezen en je supervrolijke spullen te bewonderen, die stralen veel levenslust en warmte en liefde uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WILMA, daar zie ik net nog jouw naam staan terwijl ik mijn dankjewels plaats en die zijn vanzelfsprekend ook voor jou felicitatie. Wat lief gezegd ook van jou en het is waar, we vormen samen een heel bijzondere groep vrouwen die elkaar zéér hebben leren waarderen en wat een warmte en vriendschap heb ik via internet ontvangen. We doen het allemaal erg goed samen en zijn een mooie lichtkring in alle hardheid die we in de wereld ervaren, dat geloof ik vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. *P*R*O*F*I*C*I*A*T*

    ik ben een beetje laat,... maar wil je toch heel graag vertellen dat ik blij ben met al je verhaaltjes, over je borduurwerken,... en,... je dierbare vrienden en buren, en Max, en al het prachtigs wat je maakt!

    Fijne avond Corrie,.... volgens mij heb je hele rode pretwangen,...

    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Corrie, is het echt al een jaar geleden dat je met je weblog begon? Wat gaat dat snel zeg! Maar van harte gefeliciteerd er mee. Het blijft een lust om jou logjes te blijven lezen. Altijd met de goede woorden erbij. Ja, ook jij kan erg goed verhalen vertellen. Dankjewel voor al die leuke,mooie, interressante, grappige logjes. Ik hoop dat je er nog erg lang mee door zal gaan. Dag Corrie...tot de volgende log.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. @HA INGRID, ja, die wangen heb je goed gezien. Komt ook van een heerlijk glaasje wijn vanavond bij het eten en nog veel meer van al deze geweldig fijne reacties. Dankjewel Ingrid voor je lieve woorden. En nu lekker slapen met een heel voldaan gevoel
    :- ))))))))))))))))))))))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Proficiat met je jarige weblog Corrie! Dat we nog maar lang van je mogen meegenieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk Corrie en heerlijk al die logjes,al een jaar boeiend,ontroerend, vertederend en met veel humor en dankbaarheid.
    Ik kwam binnenvallen bij jou met je reis naar het alhambra en was verkocht...en heb zitten genieten van je handwerkfoto's met muziekje eronder en heb has er bij geroepen ,kijk eens wat mooi allemaal....en van een stille genieter , nu meer aan het reageren per mail of post heerlijk!!
    Dankjewel voor alle warmte...en op het moment vooral voor je prachtige japanse epos,ik zit nu te rekken met het 2e boek......

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hmm, ik zie dat de taart al op is.
    nee hoor gekkigheid. Corrie, gefeliciteerd met je 1jarig weblog.
    Ik lees het nu een half jaar en vind het altijd heel gezellig bij jou.
    Je hebt de vele presentjes echt verdiend!!!!!
    Op een nieuw weblogjaar!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Corrie, gefeliciteerd met de 'verjaardag' van je weblog!

    En wat heb je veel mooie, leuke, lieve reacties gekregen!

    Dat er nog maar heel veel logs mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Corry VAN HARTE..tja bijzonder eigenlijk he..dat internet
    Tot voor ongeveer een jaar geleden kwam ik nergens..en zie wat jullie teweeg hebben gebracht..elke dag even kijken ..en zie ik kijk een daggie niet en er is weer nieuws...een jaar al genieten van je verhaaltjes en gezelligheid ..ik hoop dat er nog vele jaren zullen volgen..dank je wel!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Corrie van harte, en wat een fantastische pakjes heb je gekregen het jaar door. Vooral de borduur etui is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. YAY!
    Gefeliciteerd! Eén jaar pas?
    Zou je niet zeggen aan het aantal berichten en reacties!

    Ik zou zeggen; ga vooral door met de mooie berichten hier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd lieve Corrie!!!!wat een fantastische taart!xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van Harte Gefeliciteerd Corrie.
    En ook deze keer maakte je er weer een heerlijk log van.
    Wat leuk allemaal.
    En wat een mooi mapje voor je borduurspulletjes.
    Ik feliciteer je en bedank je ook.
    Want het is natuurlijk altijd heerlijk om even "op bezoek" te komen bij jou.
    Mooie foto's, sfeerfoto's, een log met zoveel warmte geschreven.
    Ik wil nog steeds eens terug bladeren; denk bijvoorbeeld nu direct aan een log met al die mooie knoopjes.
    Alweer een tijd terug hoor.
    Maar bedoel dus, dat ik nog verder terug wil bladeren.
    Komt nog wel, I hope :-).
    Corrie; thanks for being you.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @MARIJNA, allemaal ware verhalen uit mijn eigen leventje en die zijn dan toch de moeite waard voor jou, lief van je en ik hoop er zeker mee door te kunnen gaan.
    ASTRID, dankjewel *Ü*
    HILLY, wat mooi dat jij je het begin nog herinnert, dat je dan met muziek erbij zit te lezen is weer nieuw voor me en zó leuk om je dan nog weer duidelijker voor me te zien en Has ook, die warmte heb ik dubbelen dwars van je terug ontvangen Hilligje en die boeken...ik heb ze binnen!!! Hoera, nu helemaal voor mezelf en kan ik ze herlezen wanneer ik wil. Ja dat rekken deed ik precies eender, iedere avond maar een paar blaadjes en soms kon ik dat niet :- )))
    INGRID R, jouw beginnetje met je borduurtje vergeet ik niet en dan nu zelf ook een weblog en je borduurt meer en grotere dingen dan ik :- ))) Leuk dat je het gezellig vind bij me en die taart, joh je wist natuurlijk niet dat er minstens nog zo één in de keuken staat ;- )) kom maar en schuif aan.
    ELLEN, niet te geloven zoveel geweldige reacties, super!
    GERDA, ook ik ben net als jij nog steeds verwonderd over de loop die dit nam en geniet er nog volop van, dat wens ik jou ook toe.
    HESTER, het is geweldig allemaal, zo onverwachts overkomt me dit allemaal, een geschenk is dit alles.
    BIJTJE, ik ben stil verwonderd!
    LIEVE DEES, ook jou heb ik hier ontmoet en hoe bijzonder is dát!
    FLEUR, jij raakt me zo vaak met de manier waarop je dingen beschrijft zoals ook nu. Het knoopjeslog heb ik vandaag nog gezien, heel apart dat jij dit nu noemt. Verder terug, wie weet.
    Wat een mooi eind-bedankje Fleur. Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd!!! ;-) Binnenkort schrijf ik wat meer! Ik heb wel alle logjes van je gelezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd!!! ;-) Binnenkort schrijf ik wat meer! Ik heb wel alle logjes van je gelezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. @HA,HA,HA, MARIANNE, dat is toch allemaal prima, al had je er maar één gelezen was ik al blij geweest :- )))

    BeantwoordenVerwijderen
  44. gefeliciteerd Corrie met een mijlpaal. 1 jaar een web-log. wat een mooie dingen heb je ons laten zien, wat leef je altijd mee en wat een groot hart heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met het éénjarig bestaan van je blog. Ik vind het heerlijk op deze manier af en toe bij je te komen buurten en geniet volop van je logjes.
    Dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik loop zo ernstig achter met weblogs lezen, dat ik nu pas zie dat je weblog haar 1 jarig jubileum heeft gevierd. Heel erg van harte gefeliciteerd en ik hoop dat ik nog lang van je mooie verhalen mag genieten, want genieten dat doe ik altijd met volle teugen!
    Alle mooie kadootjes die hebt gekregen zijn je ook van harte gegund.
    Een hele dikke kus van mij. X

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Corrie ik heb t mooie epos over Japan uit en wil je daarvoor bedanken,prachtig!!!
    En wat je niet mag missen , denk ik morgen ,9 maart bij closeup is er een docu over Titia, 1e westerse vrouw die in 1817 voet an wal zette in Japan , ned 2 van 18.15- 19.15

    groeten hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met je web-log.Ik was heerlijk aan het bijlezen en zie ik ineens dat je 1 jaar bent geworden in blogland.Hieperdepiep hoera, nog vele jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. @NOOR, wat lief van je, ik heb zelf het allermeest ontvangen vind ik.
    ANNELIES, BIEB, erg late reactie, maar nog heel erg bedankt allebei
    JANET, van jou ook al zo'n gulle en lieve reactie een hele dikke kus terug (^-^)
    HILLY, ik geniet weer mee dankzij jouw reactie en ik heb het epos inmiddels zelf ook in huis via Bol tweedehands en nog in een cassette ook. Hij staat hier in huis naar me te glimmen omdat ie zeker weet nogmaals gelezen te worden :- ))
    Ik lees helaas, helaas veel te laat deze reactie, ik loop achter op ijn eigen weblog, kan dat ook nog? Maar ik hoop via Uitzending gemist die docu nog te kunnen zien. DAnkjewel voor de tip.
    LYNDA, dankjewel ik word hier opnieuw helemaal vrolijk en feestelijk van :- )))

    BeantwoordenVerwijderen
  50. @NOOR, wat lief van je, ik heb zelf het allermeest ontvangen vind ik.
    ANNELIES, BIEB, erg late reactie, maar nog heel erg bedankt allebei
    JANET, van jou ook al zo'n gulle en lieve reactie een hele dikke kus terug (^-^)
    HILLY, ik geniet weer mee dankzij jouw reactie en ik heb het epos inmiddels zelf ook in huis via Bol tweedehands en nog in een cassette ook. Hij staat hier in huis naar me te glimmen omdat ie zeker weet nogmaals gelezen te worden :- ))
    Ik lees helaas, helaas veel te laat deze reactie, ik loop achter op ijn eigen weblog, kan dat ook nog? Maar ik hoop via Uitzending gemist die docu nog te kunnen zien. DAnkjewel voor de tip.
    LYNDA, dankjewel ik word hier opnieuw helemaal vrolijk en feestelijk van :- )))

    BeantwoordenVerwijderen
  51. сайт имена фамилии 4

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...