maandag 31 maart 2008

Heel hartelijk bedankt allemaal!


Lieve allemaal, Jan en ik willen jullie allen
heel hartelijk bedanken voor de vele, hartelijke felicitaties
die we mochten ontvangen voor onze 40ste huwelijksverjaardag. We hebben een heerlijk feest-weekend gehad met onze geliefden.
Ik wilde eigenlijk foto's plaatsen van alle boekettten, cadeau's, kaarten enz. maar het is echt teveel en dat is helemaal niet jammer! Vandaag feesten we nog even verder omdat ik vandaag 60 wordt en daarna gaan we als dankbare en gelukkige mensen verder met het "gewone" leven.

Hartelijke groeten van ons beiden ...
Jan en Corrie!

41 opmerkingen:

  1. Corrie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Geeft niks van al die foto's die je had willen plaatsen. Deze foto maakt alles goed! Mooi stel zijn jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto, en nog een felicitatie dan maar, en nog vele jaren voor jou en jullie samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om twee mensen na zoveel jaar nog zo gelukkig samen te zien!!!

    Corrie van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede en gezonde jaren toegewenst samen met al je dierbaren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee grote feesten achter elkaar! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Corrie en wat zijn jullie een prachtig stel en je outfit: waaaaauuuuuw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad!!
    En voor vandaag ook een fijne dag en gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto van jullie tweetjes!Corrie,heel hartelijk gefeliciteerd met je 60 ste verjaardag,weer een kroonjaar!
    Ik hoorde van Noor dat mijn hartenkussentje bij haar hart en jouw tas staat in HzG,leuk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hiephiep hoera...........lang zal ze leven!!!!!!!!!!Van harte lieve Corrie!!!!Wat staan jullie er lief op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, dat is nog een felicitatie waard! Proficiat en een fijne dag!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We zetten 'm hier nog maar eens neer, want dit gaat over je verjaardag.

    Van Harte !!

    http://www.riversongs.com/greetings/happy_birthday.html

    ( mét geluid )

    groetjes,

    Cock en Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Corrie, van harte gefeliciteerd met je 60ste verjaardag !!
    Wat een lieve foto van jullie beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve foto van jullie, had ik dit al als eerste geschreven. Voor dat ik de berichtjes ging lezen.
    Allemaal denken wij het zelfde...
    Van harte nog een keer. Ik hoop dat het een fijne dag
    vandaag weer word. Je zal wel moei zijn morgen maar wel voldaan. Geniet er van!!!!!!!!!!!!!!
    Je word tenslotte maar een keer 60.
    Ik ben volgend jaar aan de beurt. Fijne dag!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nogmaals van harte jij met je verjaardag en hij met zijn jarige liefde ;)
    Fijne dag vandaag!
    pft, ben ik eindelijk eens op tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou ja dat had ik moeten weten, want dat is wel ter sprake gekomen.

    Meisje van,
    *****HARTE GEFELICITEERD*****

    En nog vele jaren !!
    En jij/jullie zien er stralend jong uit !!!;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vreemd....ik had al een reactie geplaatst maar die is pleite!
    Maar goed...komt tie nog een keertje.
    Van harte proficiat met je verjaardag Corrie! Fijn dat jullie zo hebben genoeten van jullie huwelijksdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HOERA !!!!!!!
    Corrie van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    En samen met Jan nog vele gelukkige en gezonde jaren !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige foto, en wat zien jullie er gelukkig uit!Van harte met je 60e en nog vele jaren in gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto hoor,nog veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je verjaardag!

    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooow wouw, 40 jaar al? Wat een lange tijd zeg. En nog altijd stralend gelukkig eruit zien met zn tweetjes. Tegenwoordig een bijzonder goed!

    Supergefeliciteerd!

    (wij zijn dit jaar wel 4 jaar getrouwd LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Corrie van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet er maar van.
    wat staan julklie glunderend op de foto, ik kan me voorstellen dat jullie een bijzonder mooie en warm feest gehad hebben het afgelopen weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Corrie, nog een felicitatie van mij!! Blijf maar lekker doorfeesten!!

    Een enige foto van jullie saampjes. De liefde spat er nog steeds vanaf!! Houden zo!!!

    Je hebt al begrepen dat je prachtige hartentas in HzG staat en dat hij vandaag een schitterend plekje heeft gekregen in Eindhoven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Corrie van harte proficiat met je verjaardag en als ik de foto goed "lees", is het bij jullie iedere dag feest en da's nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een enige foto van jullie samen!! En wat zien jullie er prachtig en feestelijk uit! Nu is het duidelijk waarom je nieuwe kleren moest gaan kopen! Haha..
    Geniet nog lekker na van al die festiviteiten. Dikke knuf...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En ook dit is weer een prachtige foto!!!!!
    Het geluk spat ervan af!!!!
    Jullie hebben weer iets leuks om op terug te kijken....Blijf genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog een keer dan: Gefeliciteerd maar nu dan met je verjaardag. En wat een mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. jemig wat zien jullie er gelukkig en stralend uit allebei!!!!heerlijk om te zien,xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Corrie,

    Wel wat laat, ik loop erg achter met weblog lezen, maar toch nog van harte gefeliciteerd met je 60ste verjaardag. En ik wens je nog vele gelukkige en gezonde jaren toe!
    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Corrie en Jan, het is wel mosterd na de maaltijd maar alsnog gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk.
    Als ik het had geweten was een kaartje op zijn plaats geweest maar ja...die heb je hopelijk wel voor je 60e verjaardag gehad, nog vele goede en vooral gezonde jaren toegewenst van ons Chris en Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. @Ook voor al deze zéér mooie reacties en felicitaties nog heel veel dank! Ik heb ze met plezier gelezen en Jan ook, hij heeft nog nooit zo vaak achter de laptop gezeten als de afgelopen dagen. En Ria, het is nooit te laat! Ik vind het enig dat je hebt gereageerd! DAnkjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooooo, kijk jullie nou es stralen... wat heeerlijk om te zien!
    Corke, lieverd, ik omhels zowel jou als Jan.
    En jou nog een keertje met je verjaardag!
    Dank je wel dat ik jullie mag kennen! xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oeps, te laat. Maar alsnog mijn felicitaties!! 60 jaar jong!
    Enne, wat een leuke foto van jullie tweetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Corrie, gefeliciteerd en wat een prachtige stralende foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. @ Corrie,
    alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
    :o)
    pssst, bij mij staan wat linkjes voor je klaar, dan kun je eventueel met Jan een dansje maken.
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Corrie, ik ben een beetje laat,.... maar uit de grond van mijn hart,....

    *P*R*O*F*C*I*A*T*

    ;o)

    en wat heb je leuke kleren aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @DIJN, dankjewel voor je lieve reactie en net als jij ben ook ik blij júllie te hebben leren kennen, bij de meeting, maar in je logs ben jij al lang zo transparant dat ik je heel goed heb leren kennen volgens mij. Een voorrecht Dijnt.
    ELZA, INGRID en JUUL, nooit te laat Ingrid, altijd fijn om gefeliciteerd te worden en dat geldt voor iedereen. JUUL ik kom zo nog even kijken en dan maak ik Jan nog een wakker voor een dansje :- ))))))
    Dankjewel allemaal en leuk dat je mijn kleren leuk vindt INGRID. Soms koop ik iets waar ik me helemaal in thuis voel en dat is met dit pak ook zo, leuk dat je het schrijft *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ooooooh....ik ben veel te laat maar mijn felicitaties zijn niet minder gemeend. Van harte!! Ik heb een tijdje geen weblogs gelezen, want ik was druk bezig met andere dingen. Ik lees dat je volop genoten hebt van de leuke dagen.....heerlijk toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van mij ook een te late felicitatie maar alsnog van harte gefeliciteerd! Jullie zien er geweldig en gelukkig uit! Wat een leuke foto, geen spat veranderd met die foto van 40 jaar geleden!

    xxxxx Les

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lekker laat maar beter dan nooit!!!
    Van Harte Gefeliciteerd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. @BIANCA, dankjewel! We zijn nog steeds in het feestjaar :- )))

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wel wat laat maar ik wilde je toch nog even feliciteren met je 60ste verjaardag en je 40ste trouwdag! Leuke foto's zowel die van nu als die van 40 jaar terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hei, ik lees dit nu pas, maar toch: van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...