donderdag 6 maart 2008

Corrie en stofjes ;- ))



Om de verjaardag van mijn weblog te vieren heb ik mezelf
dinsdag verwend met iets nieuws.
Ik ging op pad voor nieuwe zomerkleren, maar ik heb een hekel aan winkelen
als het om schoenen of kleding gaat.
Dus eerst ging ik direct door naar  Room Seven.
Dát vind ik weer wel leuk en ik vond er een lief stofje
voor een zomers tafelkleed voor de tuintafel.




Op de toonbank staan tegenwoordig kleine papieren verrassingstasjes
met allerlei kleine lapjes voor € 5,-  en de kleine belletjes kocht ik vorige week
al bij de Hema en alweer geen idee waarvoor ;- )
Ja, voor kleding ben ik ook goed geslaagd!
Daar ben ik gelukkig weer even vanaf.


49 opmerkingen:

  1. Hoi Corry, gefeliciteerd met je jubileum. En wat zien die stofjes er schattig uit. Ik zou zeggen; blijf schrijven dan blijf ik lezen. groetjes Marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh Corry wat een schitterende stofjes!!!!!Heb even hun site bekeken ....wauw.wat een leuke spullen zo vrolijk allemaal.
    De belletjes zijn ook leuk geloof dat ik ook maar eens bij de hema ga snuffelen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je jarige weblog, Corrie. Er staat heel wat leuks op! Grappig dat jij ook een hekel hebt aan winkelen voor kleding en schoenen. Ik heb dat ook. Voor schoenen heb ik een oplossing gevonden: als ik een paar leuke schoenen vind, koop ik meteen een extra paar van hetzelfde model in een andere kleur. Voor kleding heb ik ook een oplossing bedacht: zelf maken. Alleen werkt dat nog niet zo goed - ik moet ook nog tijd maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stofjes, schattige belletjes, verrassingstasjes zou ik ook leuk vinden, zeker met stofjes erin!
    Corrie, ik heb ook een hekel aan kleren kopen, altijd gehad ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stofjes. Ik zou ook meteen verkocht zijn aan een verrassingstasje. Aan winkelen heb ik ook een hekel. Ik ga wel graag naar een boekenwinkel en naar dille en kamille.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OO dat ziet er heerlijk lenteachtig uit, lekker frisse kleurtjes.
    De belletjes heb ik ook en al gebruikt voor wat p(h)aazerigs !!;-).

    Ben ook geen liefhebber van winkelen maar ik denk dat ik mij vandaag ook maar enns ga trakteren >>>>>>>>>>>>>>

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stofjes! Ook heel geschikt voor Tilda dingetjes. Ben al aan het kijken waar er zo'n winkel bij mij in de buurt zit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zullen je vingers jeuken om eraan te beginnen, met zulke leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Corrie ik ben benieuwd wat je er van gaat maken, Dit is voorjaar die vrolijke stofjes. Succes er mee, wij zien wel voorbij komen wat je er van gemaakt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik koop soms dingen waarvan ik op dat moment nog niet weet waar ik ze voor zal gaan gebruiken. Toch komen ze later altijd wel weer van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vergeet (aagje) helemaal te vragen WAT jij er mee gaat doen. Maar ze is bang dat dat nog even een verrassing blijft :-)))

    Ben even naar de markt gesjeest en heb lekker wat lint en knoopjes gekocht.
    Maar hier geen stoffie te bekennen !!?
    Misschien nog even wat 'surfen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Corrie,ben jij gezwicht voor een quiltje?Lieve lapjes die zo leuk bij elkaar passen,volgens mij zit jij vanavond te patchen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke stofjes heb je gekocht.
    Ga je iets quilterigs proberen?
    Fijn dat je voor kleding geslaagd bent.
    ik moet ook hoognodig shoppen voor kleding. Bleh!! Ik schuif het steeds voor me uit. Maar volgende week gaat het gebeuren.(roep ik al 2 weken)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stofjes!!! Erg leuke kleurtjes..... De balltjes zullen heus en bestemming vinden....

    KLeding en schoenen kopen...BAH!!!
    Meestal probeer ik niets te gaan zoeken en hoop dat ik tussen door ergens tegen aan loop. Voor een bruiloft of feest kleding halen VRESELIJK!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @MARION, dankjewel en Alkmaar is een erg leuke winkelstad, we boffen maar.
    GERDA, de Hema blijft een van mijn favoriete winkels en ik heb bijvoorbeeld afgelopen Kerstmis al mijn kaarten ook bij de Hema gekocht, ze zijn zó bij met de kleuren en motieven die nu in zijn en die bevallen mij ook erg goed.
    BERTIE, dankjewel! Als ik jouw reactie lees en die van degenen die na jou kwamen, vinden velen van ons winkelen voor kleding en schoenen helemaal niet leuk, zélf kleding maken is een oplossing maar vanwege onsze kostbare tijd weer niet, internetshoppen vind ik ook nog wel een oplossing. Voor schoenen kan dat niet, dus die tip vind ik wel heel goed!
    MARIA, LUT, MARIAN'NE,RIA,CONNY, JOSÉ,ANNELIES, MARIANNE D en INGRID R, we hebben dus weer iets gemeen, liever niet winkelen behalve naar leuke winkels waar we lapjes, belletjes, boeken, chocola, borduurtjes enz kunnen kopen.
    MARIAN'NE, wat leuk dat jij de belletjes ook al ontdekt hebt, ik ben benieuwd en heus meisjes...ik weet echt nog niet waarvoor ik mijn lapjes ga gebruiken, maar ik heb vreselijk veel zin om ermee aan de slag tegaan, misschien toch een soort paaskleedje of zo??? Sterkte met de kleding Ingrid ;- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @WILMA, jij ook al, ha,ha,ha, dat is toch wel frappant! Je hebt helemaal gelijk...vooral voor een bruiloft of een groot feest kleding kopen is afschuwelijk, je hebt er naderhand meestal zo weinig aan en laat ik nu juist voor een feest kleding hebben moeten kopen, blèèèèh`dus. Maar ik vind mezelf eigenlijk wel ondankbaar om dit zo op te schrijven, het is wel een luxeprobleem. Zullen we een club oprichten van huispakvrouwen, we laten een huispak ontwerpen in alle maten die er bestaan en in allerlei kleuren en daar kopen we er dan een set van in meerdere kleuren en dan zijn we helemaal gelukkig, leuke shawl of ketting erop en klaar is Kees...euh Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi stofje Corrie!

    Ik denk dat we eens samen moeten gaan winkelen, kleding en schoenen kopen vind ik vreselijk.
    geef mij maar knutsel-en handwerkwinkels en de hema :)
    die belletjes komen zeker eens van pas, mss al bij een paaskadootje voor Max?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou dat wordt een heel leuk kleedje denk ik en wat je met die belletjes gaat doen? In het vogelkooitje als spiegeltjes voor de kleine tsjilpers? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie stofjes en heel zomers natuurlijk.Nu nog wachten op het zonnetje.LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk stofje, zo lenteachtig! Ben benieuwd, wordt het echt een tafelkleed?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lieve lapjes en dan aan de hoeken belletjes??

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh heerlijk Corrie om te lezen ,ik heb er ook zo'n bloedhekel aan ,maar alles is nu verschoten ,dus ik moet wel voor as dinsdag (ga ik met collega op stap ,die heeeel trendy is...) hahahahah nou misschien morgen ,als ik (weer) naar de kaakchirurg ben geweest (opgelucht en wel hoop ik ,dan valt kleren passen wel mee.....duim duim)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. pssst terwijl jij er superleuk uitzag in utrecht trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier ook al iemand die winkelen voor schoenen en kleding niets aan vindt! Ik kan op de drempel van een winkel al roepen: oh, ik zie het al hier is niets voor mij bij! En dan met René erbij; die staat dan al vastbesloten binnen en ziet mij vol verbijstering die winkel weer uit lopen! En áls ik op schoenenpad ga dan is hij meestal degene die met een paar schoenen thuiskomt. En het allerergste vind ik het passen in die veel te warme kleedkamers. Die belletjes kreeg ik van een van mijn meisjes als kerstcadeautje en al zijn ze nog niet gebruikt ze zijn alleen al prachtig en kleurig om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jahaaa ik ben ook zo dol op kledingwinkelen. NOT. Ik ben zelfs zo erg dat ik soms eerst een kledingstuk moet kopen voor ik de quiltwinkel in mag van mezelf. Het schoeneprobleem los ik op door steeds dezelfde schoenen te kopen ;) Wat een lieve lapjes, om direct voor naar Alkmaar te hollen, maar helaas (of is het gelukkig) de winkels zijn dicht ;) De belletjes heb ik ook, gekocht met Kerstmis, die hebben we maar vast voor.....ooit, wat jij, Corrie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zal van de week mijn vogeltjes laten zien, 15 stuks hangen aan een streng met kraaltjes en een belletje onderaan. Heerlijk kitscherig, ja hoe kom ik er op.Ik zag er wat in, ze hadden ook olifantjes. Maar weet nu niet meer wat ik er in zag. Dat kan je wel eens hebben. Ik moet er nu om lachen als ik ze zie hangen aan de kast op mijn kamer. Hier kom ik op terug Corrie. Ja sorry dat ik daar nu over begin maar las bij jou dat je ze wilde zien. Hi Hi kom er op terug van de week.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat heb ik een LOL, al die winkeldrama's die jullie beschrijven, ik heb het net hikkend van het lachen aan Jan verteld, die moest er ook erg om lachen, herkent het helemaal, die ziet mij altijd zeer chagrijnig aan zijn zijde als hij per ongeluk in de buurt is. Oh wat kan ik dan een vreselijk stuk mens zijn.
    REIN, dat zou helemaal leuk zijn, winkelen in alleen maar hobby en handwerkwinkels en natuurlijk onze vertrouwde Hema, altijd goed :- )) een paascadeautje voor Max heb ik al, maar wie weet wat er nog naast komt te liggen.
    ANS, die belletjes van jou bij de veugelkens zie ik wel zitten, in het officiële patroon hadden ze ook echte lintjes aan hun bekjes hangen, te lief gewoon en dan nu nog erger met belletjes eraan, ik hou daarvan.
    KATRIEN en BETTY, ik kan niet wachten tot ik weer heerlijk buiten kan eten en ik denk toch echt dat het een tafelkleedje wordt Betty, maar er zou zomaar een stukje voor iets anders gebruikt kunnen worden ; -))
    HA HILLY!!! yak, morgen weer naar die tandenpeuteraar, ik hoop maar dat het allemaal o.k. is, je hebt nu genoeg blauw gezien en gevoeld. Ik hoop dat je ergens iets ziet hangen dat meteen goed is en dat graai je dan uit het rek en dan past het thuis ook nog. Ik loop ook vaak naast heel trendy mensen en die kleding die ik in utrecht aan had was echt al heel oud en verschoten en zelfs al twee keer opgefrist met een tinnetje Dylon zwart, ik vond het zelf erg somber op de foto's en heb nu van de weeromstuit lichte kleding gekocht.
    MARIAN en MARCELLA,bij jullie verhaal lag ik slap van het lachen, ik zie je staan voor die drempel, ha,ha,ha en die arme René, ha,ha,ha, ik lig alweer dubbel. Wat kunnen we toch erg zijn!!! Die kleedkamers stinken ook altijd en als ik die sprays zou gebruiken die er altijd staan omdat ze in die winkel ook niet gek zijn, daar stik ik de moord van. Dus lijd ik in stilte achter zo'n gordijn dat niet helemaal dicht wil en dan maar zeuren en zuchten en mopperen in m'n eentje en die blik van mij als zo'n hulpvaardige verkopopster te vroeg komt vragen of alles lukt, grrrr. Van de week lagen de rollen stof in de hoek van de kleedkamer en dan word ik ineens de schone huisvrouw die daar iets van vindt, wel in stilte gelukkig want er zijn niet zoveel winkels waar ze mijn maat verkopen dus ik moet wel een beetje inbinden, ha,ha,ha! Nou gelachen hebben we weer wel om al die ellende. Marcella, ik zie je blik zo hunkerend achterom naar de plek waar de quiltwinkel is en je móet een broek kopen voordat je...ha,ha,ha, wat een lol en dan steeds dezelfde schoenen kopen, oh ik heb buikpijn van het lachen, ik vind ons erg leuk
    (^-^).
    JOSÉ, verblijd me met een blik op je vogeltjes, ik ben dol op kitscherige dingen dat weet je nog wel van die gouden naaidoos die ik op internet kocht. Niks sorry, hoor, je kunt hier praten over alles wat je invalt en als het heel erg wordt plaats ik een filter tegen rare woorden, ha,ha,ha, nou ik ga wel met een heleboel vrolijkheid slapen straks. Ik zal maar een ernstig boek meenemen (^-^)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk Corrie om te winkelen. Vooral winkels met leuke frutsels. Zo ben ik van de week alle winkels even bij langs gegaan om naar paas spulletjes te kijken. Je kent die winkels wel, Xenos, Blokker, Action, Wibra, enz, enz. Alleen...ik heb alleen maar een doosje kuikentjes gekocht. Nou moet je niet denken dat ik geen paas dingen heb hoor! Genoeg, maar je wilt gewoon kijken of er nog iets nieuws te halen valt. Niet veel voor mij dan.Tja, en kleren...ie een must. Soms wel leuk, maar soms heb ik daar echt geen zin in. Jij bent leuk geslaagd met die leuke lapjes en die belletjes!! Ziet er gaaf uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hahahahahahahah wat leuk dat je dat zegt,ik dacht nog ,desnoods gooi ik het met een tinnetje dyson in de machine ,want ik heb echt geen zin.....hihihih

    BeantwoordenVerwijderen
  30. @Oh HILLY, het is Dyson met een "s", dat had ik verkeerd, werkt prima toch, ha,ha,ha, sterkte hoor vandaag en als je geslaagd bent,hoor ik het graag ;- )))))))
    MARIJNA, ja helemaal goed als je zó gaat winkelen ga ik graag met je mee en ik kan me ook nooit beheersen bij de vorlijke paasspullen en ik geloof warempel dat er vorig jaar heel wat spullen kapot gevallen zijn ;- )))
    Dat wordt dus nog een keer winkelen of zelf maken met vilt, is ook erg leuk, maar dan moet ik weer vilt gaan shoppen ;- )))

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haha, Corrie, ik vind "ons" ook erg leuk! Sterkte, als je moet gaan shoppen voor vilt. Ik vind dat ook zo erg (maar niet heus!)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Corrie, nog gefeliciteerd met je jarige weblog! Gezellig toch zo?
    Wat heb je een leuke, vrolijke lapjes gekocht en ook al geslaagd voor kleding.. hoef je daar voorlopig niet meer voor weg. Kleren kopen is nog wel leuk vind ik maar kleren passen? Verschrikkelijk vind ik dat. Ik ga ook liever voor stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Corrie, marcella heeft ook dáár een oplossinkje voor, een winkel waarin ze jaar in jaar uit dezelfde overhemdbloesjes verkopen. Ik ken mijn maat, loop binnen bestel er gelijk vier of vijf in de nieuwe tint lichtblauw, roze,wit, streepje of ruitje,ik hoef niks te passen alleen af te rekenen en het tasje dragen :)
    schoenen van van Bommel, zelfde leest zelfde kleur en mij vervelen ze niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zit te smullen hier, na al die verhalen. Het is overal het zelfde. De vogeltjes zijn te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. @MaRIA, er zal nog wel iets meer dan vilt bij komen, gisteren al op internet naar haasfiguurtjes gezocht en gevonden en lintjes heb ik niet in de juiste kleur, dus die kan ik ook weer kopen, hoewel, ik bedenk me net dat ik latst heel veel lintjes heb gekocht, ohooo alweer bijna vergeten ;- )))
    JOKE, dankjewel en kom maar gezellig in de kring van shophaters ;- ))
    MARCELLA, heerlijk bloesjes, lekker een vest erover als het koud is en klaar is kees. Moet ik toch weer naar de stad voor alelrlei kleuren en motieven bloesjes ; -))
    Voor schoenen is de keus minder groot voor mij, er met een stevige hiel in zitten en een los voetbed, meestal zijn ze niet erg modieus, maar dat maakt me niks meer uit, als ze maar lekker lopen.
    JOSÉ, schattig zijn je vogeltjes, ik heb ze net bekeken (^-^)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Okee, hier komt de vreemde eend in de bijt. IK VIND SCHOENEN LEUK EN KLEREN OOK EN SJAALTJES EN TASJES EN BLINGBLING EN HORLOGES EN MANNENAFTERSHAVES EN JASJES EN CAPES EN PAARDRIJMODELLAARZEN EN HOGE HAKJESDINGEN. Alleen winkel ik niet vaak. Meestal loop ik ergens en valt me iets in mijn ooghoeken op en tjoep, plakt het aan me. Ik doe alleen niet mee met modetrends of modekleuren of modekapsels. Ik doe wél aan lapjes en wolletjes en garentjes! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Johanna Zweden7 maart 2008 om 17:15

    Corrie wat heerlijk weer al dat moois op je site, ik kan zo genieten als ik even bij je langs kom. Je het er van die leuke dingen opstaan,Wat een prachtige stofjes weer allemaal. Als ik dat zo zie dan mis ik Nederland toch wel een beetje hoor, al was het alleen maar om te winkelen.
    Gr Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heerlijk al die verhalen.Kleertjes kopen prima ,maar alleen als je toevallig iets ziet wat je kunt gebruiken Maar niet als het MOET! 5 april trouwt mijn kind en ik heb nog niets en maat 34 is nergens te vinden.
    Snik,snik, nee dan de quiltwinkel daar slaag ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. DIJN, dat wist ik wel en daarom vinden we jou allemaal zo geweldig! Jij doet waar wij allemaal tegenop zien en konden we het ook maar leuk vinden, dat zou alles zoveel makkelijker maken. Dat je daarnaast ook nog aan lapjes, wolletjes en garentjes doet maakt je nóg veel leuker!!! (^-^)
    JOKE, ach meis, kon je maar wat vaker even naar Nederland hoppen, dan sleepten we je mee naar allemaal mooie plekjes om leuke rommeltjes te kopen of er alleen maar naar te kijken, dat alleen is al leuk. Zijn de winkels daar zo anders? Hebben ze daar geen favoriet warenhuis zoiets als de Hema of V&D? In Stockholm vond ik de Nordiska Kompaniet wel heel erg prachtig hoor, maar wel tamelijk exclusief, de Hema is wel veel gezelliger moet ik zeggen. Ik hoop maar dat mei je weer fijne dagen zal brengen en sowieso hoop ik dat het doorgaat voor jou. Tot die tijd maar heerlijk rondkijken op de blogs, dan geniet je lekker een beetje mee.
    MARTINE, ik heb erg genoeten van al die gekke verhalen over winkelen. Vreselijk om iets geschikts te vinden voor de bruiloft van je kind, maar wel een geweldig mooie gebeurtenis. Ach alle aandacht gaat toch naar de bruid en bruidegom, dus maak je niet ál te druk, maar dat maar 34 ook nog een probleem kan zijn daar heb ik nog nooit bij stilgestaan, ik weet hoe naar dat is als je moeilijk ergens terecht kunt. Misschien toch zelf iets maken? Heel veel succes gewenst met zoeken en vooral vinden :- ) Ik hoop dat we nog iets te zien krijgen van de feestelijke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heerlijk, zo'n verrassingstasje.
    En die belletjes zijn ook schattig.
    Die willen mijn Beren altijd zo graag en ja, dan koop ik ze dus maar ....... .

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ja Corrie, dat is een goed idee. Iets maken van vilt. Dat is toch zulk fijn materiaal he! Ik heb hier ook 4 mm dik vilt liggen. Misschien kan ik er tasjes van kamen. Eens gaan uitvogelen. Maar het is al zo snel pasen!! Ik zie wel even. Samen winkelen??? ja gezellig lijk me dat....

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooie lapjes. Ik heb ook zo'n hekel aan winkelen. Tegenwoordig kun heel veel kleding via internet kopen. Ik bestel dan een doos vol kleding soms in twee maten, thuis zoek ik rustig uit wat ik wil houden en de rest kun je gratis terug sturen. Het bevalt me prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. @FLEUR, wat goed van je om die belletjes voor je beren te kopen terwijl je er zelf zo'n hekel aan hebt ;- )), heerlijk hè die tutteltjes kopen.
    MARIJNA, dat lijkt me echt heel mooi, tasjes van dat mooie dikke vilt en er dan iets moois op maken wat je zelf hebt geborduurd op zo, ik zou er meteen wel aan willen beginnen.
    ANNIA, zo doe ik het ook heel vaak, ik heb zo mijn favoriete internetshops, maar nu moest er iets speciaals en feestelijks gekocht worden en dat kon ik helaas maar niet vinden op internet, dus móest ik de stad in.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een schattige stofjes en wat passen de belletjes daar weer mooi bij. Je hebt wel echt een oog voor mooie dingen hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd lieve Corrie!!!!De stofjes zijn zoooooo lief!en ik las net je post over dat hartje,zoiets doet Pim ook altijd.Wij zijn de gelukkigen Corrie!xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  46. De hema is zo fijn! Ik heb die belletjes ook gekocht, en heb ook geen idee waarvoor ik ze ga gebruiken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een vrolijke stofjes zeg, weet je al wat je gaat maken?Ik heb de knutsel site gelijk bij favorieten gezet.Kan ik lekker met mijn neefje knutselen.Ik ga daar maandag oppassen, dus prima idee voor de pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. @JANET, nou dankjewel Jnet voor je compliment, ik denk dat mijn oog steeds meer ontwikkeld wordt doordat ik op de blogs en ook via mijn kinderen op allerlei moois wordt geattendeerd.
    LIEVE DEES, en of wij de gelukkigen zijn, het allermooiste is nog dat we het beseffen. Ik zie toch ook vaak gebeuren dat mensen erg hun best voor iemand doen en het niet gewaardeerd of zelfs maar gezien wordt. Het mooiste is actie en interactie :- ))
    TIZZALICIOUS, wat een fantastische naam heb je, ik heb net snel een blik op je blog geworpen en dat ziet er erg goed uit, ik ga eens goed lezen bij je en vooral al die leuke foto's en maaksels bekijken. Die belletjes komen zeker goed terecht bij jou, zoveel heb ik al wel gezien :- )
    LYNDA, eigenlijk weet ik het nog niet, ik twijfel tussen een aantal dingen, maar het wordt iets quiltjes-achtigs denk ik. Ik heb vanmiddag zwaar papier gekocht om eens een aantal leuke papiermodellen te gaan maken, heb ik zo'n zin in. Veel plezier met het kleine knulletje, hij zal het waarderen dat er speciale aandacht voor hem is. Je krijgt er meteen ook zoveel gezelligheid en liefde voor terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Je bent al helemaal in de voorjaars"mood" met al die gezellige pastelkleurtjes. Als nu het weer nog maar meewerkt ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...