woensdag 19 maart 2008

Balen van vlinders - update 2



Nou ja, ik baal natuurlijk niet van de vlinders zelf, maar van het feit dat ik
een vreselijk borduurfout heb gemaakt, zien jullie hem al?
Ik moet dus het hele onderste deel uithalen, één kruisje te ver naar rechts geborduurd,
daarom baal ik dus van vlinders, of liever gezegd van mezelf.




Gisteren was ik een dagje op stap, een heerlijk kringlooprondje gemaakt.
Alles op de foto gekocht in één kringloopwinkel, behalve de klos zachtgeel haakgaren,
die vond ik bij de laatste van de drie winkels.
Die was relatief nog het duurste van alles, € 4,50, maar het is prachtig garen
om heel veel mee te haken. 
In de eerste winkel scoorde ik de mooie Keulse potjes en dit leuke wandkleedje.




Maar ook dit stapeltje prachtig borduurlinnen en het grappige vintage zeiltje
waar kinderen heerlijk op kunnen kliederen met verf en drinken.






Ook het boekenplankje voor Max zijn logeerkamertje vond ik daar;
helemaal gaaf en ook helemaal in Paassfeer met de rode haasjes.
Als klap op de vuurpijl zag ik daar ook dit schattige eetsetje met Bunnykins
van Royal Doulton, het stond daar stoffig, maar volkomen gaaf voor de grijp.




Alle spullen die ik hier liet zien kostten bij elkaar slechts € 10,50.
Niet te geloven dat mensen zo'n prachtig eetsetje wegdoen, kijk eens hoe leuk die haasjes rondrennen.




Met Pasen ga ik eitjes in het schaaltje serveren en mag Max van het bordje eten
en uit de gezellige dikbuikige beker drinken.
Dus ik treur niet meer om de uit te halen vlinder en bloemen,
ik ben helemaal gelukkig met al deze "rommeltjes".


60 opmerkingen:

  1. Zo!!! Corrie, wat bof jij...wat heerlijk!!! Dat serviesje!!!! Inderdaad...wie doet dat nu weg????? Wij hebben het ook voor de kinderen. We gebruiken het niet meer maar geen haar op mijn hoofd twijfelt om het te houden....het is zó mooi! Maar goed, dankzij deze mensen kun jij dus lekker genieten...erg leuk!!! Prachtig borduurlinnen en de andere spulletjes ook heel leuk. Enne...ik zie de fout nog niet hoor. Maar ik ken het...als je het weet wil je het herstellen...dat doe ik ook. Je komt dan toch niet mooi uit en dat is heel vervelend. Succes met uithalen en ondertussen maar lekker naar je spulletjes kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corrie weer een heerlijke buit binnen...... en nu jammer maar helaas achteruit borduren...
    Het borduurwerk wordt wel prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van je foutje,maar ik zie het niet,komt misschien ook wel omdat ik niet borduur.Maar ik vind het een heel mooi werkje.
    En dan die spulletjes van de kringloop,mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O Corrie,wat een schatten heb je allemaal verzameld!Ik wil ook wel zo'n leuke kringloopwinkel....
    Die van ons is niet zo leuk,zal ik morgen toch maar weer eens gaan kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vergeet ik helemaal iets te zeggen over je vlinders....Doen we allemaal hoor Corrie,gisteren nog drie keer dezelfde letter geborduurd,voordat het klopte.....het hoort erbij zullen we maar zeggen,sterkte met uithalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wandkleedje; in gedachten heb ik het vast en denk aan diegene die het ooit liefdevol maakte.
    Ik ben blij, dat het nu bij jou is; in goede handen dus.

    Verder een leuk plankje zeg en heel mooi garen.
    Leuke potjes en kliederkleedje :-) en van dat bordje zou ik ook wel graag willen eten.

    En dan je borduurstofjes. Super.
    En weet je wat zo leuk is.
    Ik kom net terug van het NordicWalken en dacht aan mijn vlinderborduur, waar ik in gedachten al veel aan geborduurd heb.
    En ik dacht aan heel mooi "old blue paint" garen en nog een lichter kleurtje en bedacht me dat dat dan wel heel mooi zou zijn op blauw borduurlinnen en dat ik dus eens even in mijn eigen "winkeltje" moest kijken.
    En dan laat jij iets blauws zien, wat leuk.
    Ik zei het toch; "soulmate".

    En dan nog over je borduurwerk.
    Het is zo mooi.
    Maar Corrie; vlinders vliegen, dat weet je toch en die vliegen echt niet precies in de rij hoor.
    Dus ..........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OO heerlijk spulletjes, het ziet er allemaal als nieuw uit !!

    De motieven van het zeiltje zo leuk ouderwets, uit onze jeugd !!?

    Oo kan je niet voor je vlinders zo'n mooie oplossing vinden zoals jij bij Jose hebt aangedragen !!?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. rosewood manor heet t en t is een plaatje!!met alfabetje ,wat ik toch al zo graag ns wilde maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh...ik baal ook zo van die vlinders, ik had een prachtpatroon gezien,mail gestuurd en ik weet niet meer waar ....die vrouw(?ik weet geen naam meer) zou me nog mailen of ze het hadden ....en niks meer gehoord en mail al wegggeknikkerd (om in jouw sferen te blijven) grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    nou ja ik heb de vlinders van Marijna nog ( de schat!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat bekertje heb ik ook nog. Dat iemand dat weg kan doen. Dat is voor mij familiebezit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb jij leuke boodschapjes gedaan, Corrie. Kan me voorstellen dat je daarmee helemaal in je nopjes bent.
    En je vlinderborduurwerk wordt wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Corrie wat een heerlijke log. Wat zie ik weer mooie dingen voor bij komen. Jij hebt daar een neus voor...
    Kon ik maar gezellig een keertje met jou mee daar naar toe, wat zouden wij plezier hebben en lachen wat wij allemaal tegen komen. Maar wat een mooie spullen heb je gevonden. Dit eetzetje wie doet dat nu weg ik heb het ook nog van de kinderen.Niet zo mooi met rennende haasjes. Peter Rabbit van Wedgwood.
    Ik heb alleen de mok nog bakje en bordje gebroken. Maar ik heb wel een nieuwe gekocht in de uitverkoop van een zaak dat weg ging.
    Heel goedkoop. Voor ooit de kleinkinderen hi hi wie weet.En die stofjes die kan je goed gebruiken. Schitterend!!!!!!!
    Boekenplankje voor Max super leuk met konijntje.
    Keulse potjes enig, en dat wandkleedje helemaal geweldig tafereeltje zo lief, ook voor bij Max.
    Ik treur ook niet meer, vandaag hard gewerkt in huis en morgen boven. En dan kan ik heerlijk weer borduren met die dagen. Ik verheug mij er al op.
    Maar ik ga alles uithalen en ga het zo doen , zoals het moet. Mijn Dochter roept net naar mij, leuk gedaan hoor hier beneden. Ja ik vind dit altijd leuk
    alles in paassfeer en gele kaarsjes aan. Alleen DH vind sommige dingen voor kinderen. En ik zeg dan is toch gezellig niks kinderachtig. Hij houd hier niet van. Mijn dochter en ik wel. Heerlijk vinden wij dit.Voorjaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou ik wil wel even ruilen met Max hoor en dan neem ik al m'n boekjes mee en zet ze op dit beeldschone plankje en eet en drink m'n buikje vol van dit oh zo gezellige serviesje. Een koopje Corrie! Jij maakt nog eens goede reclame voor de kringloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Corrie ik vergeet nog wat je borduurwerk is prachtig, ik heb het ook al uit gehaald voor een steek.
    En het stofje en patroon kom van BEP.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Corrie ik vergeet nog wat je borduurwerk is prachtig, ik heb het ook al uit gehaald voor een steek.
    En het stofje en patroon kom van BEP.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 'k dacht: huh? 'k zie niets verkeerds, prachtige vlinders.. maar nu toch wel!! nou je zulke schatten op de kop hebt getikt; gewoon terug... 'adel verplicht' ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatten heb je vergaard!! Van dat haasjes servies heb ik nog een beker en bordje, nog van de kinders. Nu wil Donna het, als zij hier logeert. Het is ongelofelijk dat je het kon kopen, inderdaad, wie doet dat weg! Over foutjes (wat en pech voor jou!) in mijn ABC lap zitten er ook al een paar, en ik heb besloten dat ik die laat zitten! In jouw geval zit er niets anders op dan uithalen. Als ik iets uitgehaald heb, dan wil ik niet gelijk hetzelfde borduren, maar ga ik aan de andere kant verder! Anders heb ik helemaal het idee dat ik niet vooruitkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @PETRA, volgens mij heb jij het er al eens over gehad, over dat serviesje, of iemand anders. Leuk hè! Het wordt hier liefderijk behandeld.
    KATRIEN, ik heb het zelf ook steeds niet gezien en ineens wel en dat had dus ook aan het eind kunnen zijn, ik ga rustig uithalen en dan weer verder.
    MIEN, het is ook een prachtig borduurwerkje en ik heb er een speciale bedoeling mee, daarom wil ik ook opschieten.
    MARIANNE D, ja, ik besef wel dat ik bof met zoveel leuke kringloopwinkels, ik vind zo vaak iets leuks. Maar er zijn een paar van die zaken op de commerciële toer gegaan en dan lijkt het wel of er minder mooie spullen zijn, geef mij maar die lekkere rommelwinkels.
    Het uithalen heb ik nu geaccepteerd en morgen eraan beginnen.
    FLEUR, ik neem soms zelfs spullen mee omdt ik er medelijden mee heb. Dat was in dit geval niet zo, maar ik zie bij dat wandkleedje zomaar een moeder die dit voor haar kindje maakte of een oma voor haar kleinkind. Ik heb het gewassen, vond ik héél eng en daarna nog vochtig gestreken en het is helemaal goed gebleven, er kwam twee keer een bruin sop vanaf.
    Wat mooi dat jij aan dat blauwe linnen dacht en ik het vond. De kleur en de structuur is zó mooi, daar ga ik een keer iets heel moois van maken. Fleur ik moet het helaas toch uithalen want voor de speciale bewerking daarna moet het echt helemaal kloppen anders ga het toch nog heel goed zien.
    MARIAN'NE, nee ik heb me suf gedacht, maar de enige oplossing is uith(ui)alen en opnieuw beginnen. Wat een schattig zeiltje hè, ik denk inderdaad uit onze tijd, ik heb het recht geknipt en heb nu nog een stuk over waar ik iets leuks mee wil doen, maar dat wil ik met zovéél spulletjes nog :- (
    HILLY, ik heb net even het patroontje opgezocht op internet en wat is het prachtig! Kun je niet alle bekende zaken even mailen en vragen of zij er iets van weten? Knikkeren is dus niet altijd leuk :- (
    Welke vlinders van Marijna Hil, wacht, je hebt toch niet zomaar een extra logje gemaakt, effe sjekke >>>>>>>>>>> nee ik zie niets, maar ben wel erg nieuwsgierig naar Marijna's vlinders, vertel, vertel!
    MARTINE, zo hoort het toch ook met zoiets moois, misschien wordt dit ook wel familiebezit ook al is het tweedehands.
    CONNY, gewone boodschappen zijn al prima, maar deze helemaal en dankjewel voor je borduurcompliment :- ))
    JOSÉ, Peter Rabbit vind ik ook prachtig servies, dat spaarde Maaike altijd en heeft er noig wel het een en ander van. Als je hier ooit in de buurt vakantie zou houden gingen we een heel kringlooprondje doen, ik ken er wel vijf of zes in een straal van 15 kilometer, zijn we de hele dag zoet en hebben lol.
    Het kleedje hang ik bij het boekenplankje op Max zijn logeerkamer, morgen hangen we het allemaal op want hij komt vrijdag voor een nachtje en dan gezellig een knuffeltje erop en zijn lievelingsboekjes. Ik hoop dat jij dat over een paar jaartjes ook voor je kleinkind kunt doen. Geniet maar lekker van je Paashuis samen met je dochter. Ik weet zeker dat je DH het zou missen als je het ineens nooit meer zou versieren en je doet het toch heerlijk voor je eigen plezier!
    ANS, echt een koopje hè! Ik denk dat je het wel gezellig zou hebben hier, ik zou allemaal lekkere dingen maken om op het bordje te leggen en lekkere chocolademelk voor in de beker, want er schijnt veel sneeuw te komen met Pasen :- )
    MEIZOEN, je hebt gelijk, ik haal het uit en zeker als jij het nu ook nog ziet.
    BETTY, ik voelde me de koning te rijk met dat eetsetje en het staat nu in de vitrinekast. Ik heb nog op e-bay gekeken en het wordt nog steeds verkocht, dus ik kan het aanvullen als het onverhoopt kapot zou gaan. Wat leuk dat Donna het al zo graag wil gebruiken. Morgen haal ik alles uit en dan gewoon weer verder, misschien van twee kanten tegelijk, zodat ik zeker weet dat het goed komt ;- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. het papschaaltje heb ik ook nog niet zo lang geleden weggedaan, maar het blijft in de familie :) Wat een superkoopje om het complete setje voor zo weinig te kunnen kopen.
    het tafelzeiltje vind ik ook schattig. Leuk voor max en andere kindertjes om heerlijk op te kunnen kliederen. jammer van je uithaalwerk. Ik zie het niet op de foto maar in het echt zal het vast meer opvallen. het wordt wel prachtig! Ik ben benieuwd wat er zoal gevlinderd wordt. Ik dacht dat jij ook nog niet begonnen was ;) ik ben gisteren van start gegaan dus ik heb nog niet veel om te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjonge wat ben je leuk geslaagd zeg! dat eetsetje heb je echt voor een prikkie. MACHTIG!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kan me voorstellen dat je baalt. Ik zie de fout ook niet maar ja, jij weet dat ie er zit en als je het niet verandert blijf je je er toch aan ergeren.
    Sterkte bij het uithalen en geniet van je nieuwe spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Corrie, wat heerlijk;
    die eerste zin in je antwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig borduurwerk!!!!!!
    En wat een heerlijke schatten heb je gevonden!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. http://marijna.web-log.nl/de_steekjes_van_marijna/2008/02/boeken-books.html

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Veel succes met het uithalen. Wat een leuke aankopen! Het serviesje is prachtig. Max zal genieten als hij vrijdag komt logeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @MARCELLA, nu ik het terug lees denk ik dat het nog niet eens duidelijk is hoeveel het setje kostte, € 1,00 voor het bordje, € 1,00 voor het schaaltje en € 0,75 voor de beker, met alle andere spullen was het samen € 10,50.
    Wat is het toch heerlijk om te weten dat de spullen die je zo zorgvuldig bewaard hebt nu echt de allerbeste bestemming krijgen.
    Ik zie je gevlinder wel verschijnen, maar je bént in ieder geval al begonnen.
    @WILLEKE, leuk hè! :- )
    KIENY, het moet echt gebeuren, later wordt wel duidelijk waarom.
    FLEUR, (^_^) soms moet ik mezelf op m'n vingers tikken, want dan wordt het te gortig.
    GERDA, dankjewel :- )
    HILLY, gezien! Moooooooi!
    LUT, ik ben benieuwd wat hij ervan vindt, straks zijn kamertje gezellig maken met de spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Corrie het stofje komt uit het pakketje van de haas.
    Van Atelier Bep. www.atelierbep.nl
    Stuur het fotootje van mijn haas naar haar toe, dan kan ze gelijk vertellen of ze de stof nog heeft. Ik ben bang van niet want het is al van even geleden. Maar je kan nooit weten. Groetjes jose

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Corrie wat een heerlijke aankopen weer! Vooral het serviesgoed is PRACHTIG! Heel erg leuk.

    En de vlinders, wat zonde, zoveel werk voor niks... Nu alles overnieuw doen... Maar beter uithalen dan laten zitten, want als het verkeerd zit blijf je je er altijd aan ergeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oma Corrie zijn kamertje vind hij enig. Als hij groot is dan weet hij dit nog,dit zijn zo'n leuke dingen voor een kind. Ik weet ook nog dat ik bij mijn Opa en Oma logeerde. Was een hele mooie tijd voor mij. En dat is het ook voor Max ik weet het zeker....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik zou, denk ik, besluiten dat die vlinder gewoon een beetje eigenwijs is en hem laten zitten. Al met al wordt het een prachtige lap. Wat leuk dat bunnykins setje. Mijn kinderen kregen elk zo'n setje van mijn ouders bij hun geboorte. Ze waren erg duur herinner ik me, maar de kinderen waren er wel aan gehecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. @JOSÉ, wat lief van je en misschien weet ze dan nog waar ze het ingekocht heeft. Jij hebt dus ook een lieve opa en oma gehad, dat blijft je inderdaad altijd bij. Onze kleindochters komen nu ze volwassen zijn nog steeds bij ons en ikzelf heb alleen maar de oma van vaderskant bewust gekend, de oma van moederskant overleed toen ik nog heel klein was en de opa's waren al vóór mijn geboorte overleden, dus ik heb nooit een opa gekend, dat vind ik wel heel erg jammer. Max is graag bij opa en oma Bergen zoals hij dat zo zegt. Hij vraagt regelmatig naar ons en voelt zich hier erg thuis, zeker als papa en mama erbij zijn.
    ELLEN, ja jammer van het werk, maar het is niet anders, ik ben er al aan bezig, het komt helemaal goed.
    ANNITA, dat opperde Fleur ook al, maar ik ga het patroon nog een persooniojke toets geven en dan ga ik echt in de knoop komen, dus alles eruit en opnieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @AANITA, vergeet ik te zeggen dat jij en vele anderen dit setje dus al kenden, maar ik had er nog nooit van gehoord, pas toen ik thuis kwam zag ik van welk merk het was en heb het opgezocht, maar ik zag wel in de winkel al dat het mooi was. Mooi dat jouw kinderen het allemaal gekregen hebben, een prachtig aandenken aan hun jeugd.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Corrie, wat ontzettend vervelend om terug te moeten borduren ! Het wordt wel erg mooi !
    Wat een leuke aankopen bij de kringloopwinkel. Ik kom vaak met lege handen daar vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Corrie fijne dagen geniet er van. Heerlijk ik geniet met je mee... Geef Max maar een knuffel van mij, ik zie dat vrolijk lachende gezichtje van hem voor mij.
    Als hij dat boekenplankje ziet en wandkleedje. Wat kan je daar toch van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. OH Corrie!!! Dit is vreselijk balen. Het is nogal veel wat je moet uithalen!!! Het wordt wel erg mooi!! Wat een heerlijk eetsetje heb je voor Max!! Genieten als hij straks drinkt uit die gezellige dikke beker. Ik heb even pauze. het is oppasdag maar de mannen zijn helemaal uitgevloerd in slaap gevallen. Dus oma gaat bijlezen......

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Corrie,
    Jammer van al je werk van het vlinderlapje, maar ja, that's life! Het wordt trouwens beeldschoon...
    Wat heb je leuke inkopen gedaan bij de kringloop. Vooral het serviesje heeft mijn hart gestolen. Ik mag ook graag regelmatig even binnenlopen en rondneuzen en heb al een boel leuke aankopen gedaan.
    Leuk voor Max om bij Oma van het bordje te eten. Fijne pasen alvast en sterkte met alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Corrie alle fouten uit gehaald uren bezig geweest vanmiddag. Maar kan vanavond weer heerlijk op nieuw beginnen met borduren.Zo dat is achter de rug, nu wel heel goed opletten. Want dit wil ik natuurlijk geen tweede keer meer hebben.
    Fijne Paas dagen geniet er van met Max.

    Hoe is het met jou borduurwerk? alles al uit gehaald heel veel succes.Gr Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  38. @ANNELIES, omdat het zo'n mooi patroon is vind ik het wel de moeite waard om het opnieuw te doen. Jammer dat je geen leuke kringloop in de buurt hebt, het is zo leuk en rustgevend om daar rond te lopen. Misschien moet het nog wat meer bekendheid krijgen in jouw omgeving?
    JOSÉ, het boekenplankje en wandkleedje heeft Jan vandaag opgehangen :- ))
    Fijn dat jij alles uitgehaald hebt, ik ga straks weer verder en hopelijk morgen weer opnieuw borduren, gewoon dóórgaan!
    WILMA, heb jij die lieve kereltjes lekker opgepast? Fijne dagen zijn dat hè! Vanavond ben jij waarschijnlijk uitgevloerd :- )), maar zéér voldaan.
    MIENKE, schiet jij ook al op met je vlindertjes?
    Ja wat een schattig eetsetje hè!
    Echt een bof dat ik het zag, dat zijn de leuke kringloopdagen, ik kom ook wel eens met lege handen thuis maar heb dan toch heerlijk genoten. Voor jullie ook heel fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hahaha....uitgevloerd maar zeer voldaan!!!
    Heerlijke knuffels en kussen gehad!! De lachende kindjes doen je zo goed....:o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Balen is dat altijd als je borduurwerk moet uithalen.
    aar soms ontkom je er niet aan.Wat een mooi borduurwerk maak je van de vlinders! Maar je vangst in de kringloop winkels heeft alles weer goed gemaakt denk ik. Prachtig dat hazen serviesje! Je boft er maar mee. Je hebt zelf toch ook een verzameling van dit servies? Of zijn dat andere afbeeldingen?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat had jij weer een mega score bij de kringloop zeg!!!Dat eetsetje, zo iets heb ik ook ooit gehad.Zal eens even aan moeders vragen waar het is.Oh vreselijk is dat als je terug moet borduren he?Het wordt wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. @WILMA, heerlijk zijn die kindjes, de onvoorwaardelijke liefde die je ontvangt is iets zó groots in je leven, de manier waarop ze op je afrennen en om je hals hangen en kun kopjes naar je toebuigen voor een kus is hartverwarmend.
    MARIJNA, dit is een ander serviesje, mijn eigen servies is ook van Royal Doulton, maar heeft een verhaal van muisjes erop staan. Dit is natuurlijk helemaal precies op tijd voor Pasen met die haasjes :- )))
    LYNDA, supervangst hè! Gauw vragen waar je eigen setje gebleven is, leuk om paaseitjes in te serveren.
    Ach het terug borduren is nu niet zo erg meer, de zon schijnt nu even, de paastakken staan mooi te zijn en verse bloemen in huis, dat is prachtig en dan maal ik er niet om.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dag Corrie! Hoe gaat het? Wat zonde zeg, maar aangezien mijn borduurkennis nihil is was het me eerlijk gezegd nooit opgevallen! Maar iedereen die kan borduren waarschijnlijk wel, balen hoor... Maar het ziet er toch erg mooi uit!

    En wat leuk al die spullen! Wat een wonder dat je dat zo allemaal vindt in een kringloopwinkel! Erg leuk allemaal!

    Alvast heeeele fijne pasen!

    xxxxx Les

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het was zeker de week van de borduurfouten, ik had het nl ook. Ben met een nieuw ontwerpje bezig en toen ik het laatste steekje van één van de onderdeeltjes maakte, zag ik dat er iets niet klopte. Net als jij één rottig steekje te ver naar rechts begonnen...
    Maar wat heb jij mooie dingen gevonden bij de kringloop! Leuk dat boekenplankje en het mooie serviesje, het wandkleedje ... nou ja eigenlijk alles is mooi. Geniet er maar lekker van, maar wel een beetje op je borduurwerkje blijven letten hè! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke spulletjes bij de kringloopwinkel.
    Even doorzetten en opnieuw beginnen met het mooie vlindertje.
    Gezellige Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Je hebt weer leuke aankopen gedaan!
    Jammer van je borduurfout(je). Veel succes met uithalen.
    Prettige Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Corrie alles gisteren avond opnieuw geborduurd
    Dus alles is hersteld. Heerlijk nu met deze dagen lekker verder.
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Corrie, ik kom even langs om je fijne paasdagen te wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Het borduurwerk is echt heel erg mooi Corrie. Ik zag het foutje wel en ik weet uit ervaring hoe erg je ervan baalt ........het is zonde van de tijd dat je uren moet besteden aan het uithalen. Ik heb het laatst bij de Patchwork lap voor jongste dochter ook gehad. Soms kun je nog wel een beetje smokkelen, maar toen ging dat ook echt niet. Avondden werk voor niets. Maar daarna moet je het maar gewoon uit je gedachten bannen en verder gaan. Je bent het gelukkig snel vergeten hoor.
    Fijne Paasdagen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Erg mooi die vlinders op die donkere achtergrond! Bij Saskia zag ik ook zoiets dergelijks.
    En foutjes... sommige kun je heel goed wegwerken, andere weer niet. Dan moet je een keuze maken... moeilijk!!!

    En je kringloopbezoekjes geven volgens mij iedere keer weer een heel plezierig gevoel :-)
    Ik ga nog maar heel weinig tegenwoordig omdat ik al zoveel in huis heb staan van vroeger en eerst daar eens wat mee moet doen. Het overzich ben ik al jaren kwijt en dat staat nu bovenaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. @LIEVE LES, wat een late reactie van mijn kant, maar ook jij nog heel fijne Paasdagen gewenst.
    JANET, ik controleer nu continue, word er bijna een beetje dwangmatig in ;- ))
    ELZA en INGRID en JOSÉ, dankjewel en jullie ook fijne dagen gewenst en het is allemaal al uitgehaald en ik ben al opnieuw begonnen :- ))
    MARIAN'NE, het was wel erg stil hier hè, heel druk gehad en toen een dag met flinke hoofdpijn en vandaag ben ik nog steeds een beetje rillerig. Ik wens jou en de jouwen ook nog heel fijne Paasdagen.
    ASTRID, lief van je en dankjewel, voor jou wens ik ook heel mooie Paasdagen toe.
    MARGA, wat een frustratie kan dat geven, maar ik ben inmiddels al weer een stukje verder met opnieuw borduren en heb ook de aanvulling die ik op het patroon wil maken uitgetekend.
    MARIANNE, mooi patroon is het hè! Alles is al uitgehaald en ik ben alweer opnieuw begonnen. Het voelt heel erg goed om zulke leuke dingen te vinden, mar het is waar dat ik ook steeds weer dingen weg moet doen omdat mijn huis anders te vol zou worden. Ik zo0u ook best een rigoreus willen ruimen, maar het eetsetje blijft! ;- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Haha Corrie, ik ben óók bezig met witte vlinders op naturel linnen en ook ik heb een foutje van één kruisje teveel naar boven ergens. Eerder had ik ook nog een afwijking van een kruisje naar links. Toen was ik nog niet ver en heb het braaf uitgehaald. Maar nu ben ik al zover, dat ik het fijn laat zitten. Zie ook mijn logje.
    Maar jij bent al veel verder dan ik. Dapper om het dan toch uit te halen. Sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oooooo, Corke wat sneu...
    Heb je het inmiddels al kunnen herstellen of vlinderen ze op dit moment in een donker hoekje? Hij wordt wel prachtig, zeg, je borduurtje.

    Het blijft heerlijk, je kringloopaventuren te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. @DIJN, ja hoor ze vlinderen alweer lustig over het linnen en het lapje is bijna af en toch ook weer niet :- ))
    Janet is inderdaad een lieve schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. @Saskia, ik ben net even bij je gaan kijken en wat een prachtig borduurwerkje wordt dat, balen zeg dat jij ook zo'n fout maakte, maar ik móest het uithalen anders kom ik later in de knoop en jij kiunt er verder mee zag ik, gelukkig maar, het is een snertklus dat uithalen, kostte me een hele avond, blèh!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. hoi ik woon in amersfoort en zou graag je adresjes van de kringloopwinkels willen hebben, ik kan daar andere voor geven, hier in de buurt zijn ook hele leuke.
    hartelijk dank alvast.groeten nell

    BeantwoordenVerwijderen
  57. @Nell, als je me even mailt (links bovenaan de site staat mijn e-mailadres) kan ik je een paar adresjes geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. BlueHost is one of the best website hosting company with plans for all of your hosting needs.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...