woensdag 27 februari 2008

Kringloop februari 2008



Jan: "Ga je weg?"
Corrie: "Ja, eindelijk weer eens heerlijk naar de kringloop,
ben ik al maanden niet meer geweest!"
Jan: "O.K. veel plezier dan!"
Corrie: "Dankjewel schat, dat zal wel lukken!"
Jan: "Hoe laat ben je thuis denk je?"
Corrie: "Geen idee, maar wel voor het eten hoor!"
Jan: "Kan ik nog iets doen voor het eten,
aardappelen schillen of zo?" 
 Corrie: "Nee, alles is al klaar, dus relax!"






  




  



    Jan: "Hallo schat, was het leuk?"
Corrie: "Jaha ... ritsel, ritsel, ritsel... kijk eens!"
Jan: "Oh leuk ... en wat ga je daar dan allemaal mee doen?"
Corrie: "Geen idee" :- )


53 opmerkingen:

  1. Wat een hoop leuke dingen heb je weer op de kop getikt! Die zakdoekjes, hoe heerlijk nostalgisch. En dan nu maar mijmeren wat je er in de toekomst mee gaat doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooooiiiiiii Corrie! Wat is het toch altijd genieten van die prachtige dingen, die 'overgebleven' zijn!
    Helaas is 'onze' kringloop kortgeleden afgebrand, ik wacht met smart...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat roze zakdoekje is lieffff!

    Hihihi! Ik zie je al staan, met teveel tasjes waar allerlei uitrolt en Jan die er bij staat en denkt....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Corrie

    Wou dat ik vandaag met je mee had kunnen gaan ik vind dat ook altijd zo heerlijk om te doen. Tijdens de zomer maanden hier zijn er heel veel open, en dan spring op mijn bromscooter en ga ze allemaal af. grinnik.
    Ik geniet er ook altijd van om even te kijken welke boeken er staan, een paar heb ik."Memoirs of a Geisha" daar heb ik van genoten

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Corrie, wat zou ik graag eens even overwippen om weer eens te 'kringlopen'. Naar het rommelparadijs, ofzo... Maar ja, of dát er ooit nog van zal komen? Ik kan niet wachten tot hier de zomer weer begint en we alle sales weer kunnen gaan aflopen! Leuke spullen heb je weer gevonden! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Corrie, wat een dotjes, die kinderzakdoekjes! Ik heb een hele stapel, mijn meisjes gebruikten ze als 'kroeltjes' en overal waar ik met ze kwam kregen we wel zakdoekjes mee. Gelukkig hadden ze geen voorkeur voor rafelige, vieze lapjes, ik kon ze gewoon wassen. Mijn jongste vond een hard zoompje wel fijn. Jouw zakdoekjes zijn zo apart en ook nog eens ongebruikt, je zou ze haast inlijsten voor een kinderkamer! En wat bof je met die kartonnageboeken! Ook 'mijn' Kringloopwinkel is recent afgebrand, ik ben benieuwd of dat dezelfde is als die van Franciska. Nu ga ik regelmatig naar de hoofdvestiging (Dordrecht). Wat me opvalt: er zijn vrijwel geen handwerkboeken en -materialen. Zouden die er van tevoren uitgehaald worden? Ik zal er eens naar vragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat je je zo veel moois hebt meegenomen. Jou kennende levert het vast weer allerlei moois op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes heb je er gevonden.Maar weet zeker dat je ze ergens wel gaat gebruiken voor een of ander project.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie spulletjes en je helpt er het milieu nog mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @MARGA, ja vooral het nostalgische sprak me aan en dus moesten ze mee :- )
    FRANCISCA, wat leuk om je hier weer te kunnen begroeten, welkom!! Wat vreselijk jammer van die kringloop en NEELTJE heeft gelijk dat het wel eens dezelfde kringloopwinkel kan zijn.
    JOKE, ja voor jou is het allemaal nostalgie, ook al het naar een kringloopwinkel kunnen gaan in de winter, maar ik denk dat er zomers ook in Zweden wel heel bijzondere spullen te vinden zijn, ik heb uit Stockholm toen ook een paar heel mooie handwerkspullen van een rommelmarkt meegenomen en het speet ons vreselijk dat we alleen maar een klein rolkoffertje mee hadden voor in het vliegtuig.
    HALLO ANK!!! Helemaal uit Canada, gôh wat leuk je hier te zien en wat hebben we toen een plezier gehad met zoveel "meiden" in een busje op een kringlooptoer, weet je nog? Koffie en cake en taart mee voor onderweg, dát is nog eens nostalgie (^_^)
    NELLEKE, wat een superidee om ze in te lijsten.
    Gisteren stond ik in onze rommel-logeerkamer te kijken naar een grote kale muur en vond het niet leuk nu Max daar regelmatig slaapt. Ik ga er beslist een aantal inlijsten voor aan zijn muur. Wat enig dat jouw meisjes ze als 'kroeltje' gebruikten, dat woord ken ik ook. Leuk dat je ze nog hebt bewaard, dat vinden ze vast erg leuk. Bij deze kringloop heb ik al heel vaak handwerkboeken weg gehaald en bij bijna geen enkele ander kringloop kom ik ze tegen. Er zijn handelaren die iedere dag in ale vroegte een rondje kringloop doen voor de speciale spullen en misschien zijn er ook wel afspraken met bepalde winkels, geen idee. Ook andere handwerkspullen vind je bijna niet in kringloopwinkels, erg vreemd.
    ANNITA en KATRIEN, daar ben ik zelf nog het meest nieuwdgierig naar, wat ermee gaat gebeuren.
    LUT, moeilijk aspect het milieu, ik doe er graag aan mee om het te verbeteren, maar we hebben wel een auto en een cd-speler en zo, net als alle andere mensen. Maar alle kleine beetjes helpen misschien. Dat hoop ik dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, hoe herkenbaar! En wat heb je mooie spulletjes gekocht, vooral de kleedjes en zakdoekjes, fijn gevoel als je met zo'n buit thuis komt.
    Oh and BTW, Guess what... Tag! Your it! (I didn't start this, just following the rules!) Here’s the rules: 1. Link to your tagger and post these rules on your blog. 2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird. 3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. 4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog. Groetjes Janet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. JANET, het was zeker een heerlijk gevoel ook al wist ik nog niet wat ermee te doen, voor de gehaakte kleedjes heb ik trouwens wel al een idee. Ik laat de TAG maar even voor wat die is, ik heb pas meegedaan aan zo'n zelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat is nog eens een echte buit! het komt me trouwens wel heel herkenbaar voor: m'n hele hok ligt met dergelijke spullen volgestouwd, vandaar dat ik al wel wat kieskeuriger geworden ben. Maar als het in zo'n winkel ligt, is het zo moeilijk om te laten liggen!

    groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jan zou toch inmiddels beter moeten weten (neem ik aan). Wat heb jij een heeeeerlijke kringloop in je buurt zitten. Ben net zo benieuwd als Jan hoor! :)
    Kantjes die met zoveel liefde zijn gemaakt kun je toch niet zomaar laten liggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het heerlijk af en toe door de kringloopwinkel te struinen, maar ik kom helaas niet zo vaak iets tegen.
    Veel plezier met je nieuwe aanwinsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cor, super! Wat een prachtige schatten heb je weer opgedoken....


    LIefs
    Bieb

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje wat een buit.
    Geweldig die kringloopwinkels.
    Super kun je weer leuke dingen mee maken.
    Groeten ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ps de zakdoekjes zijn ook leuk om puntzakjes van te maken, lekker dun voor de binnenkant ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik zit nog te grinniken om de vraag van Jan wat je daar allemaal mee gaat doen. Zó herkenbaar ;)
    Ik vind het ook heerlijk om er dingen heen te brengen, dan heb ik wel een goed milieu gevoel omdat het niet weggegooid wordt maar door een ander opnieuw en hopelijk met plezier wordt gebuikt.
    veel plezier met de buit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk stripverhaal heb je er van gemaakt!! Maar...hadden ze zakdoeken uitverkoop bij jullie! Grinnik... En nog leuke boekjes op de koop toe. Je kunt weer vooruit met al je schatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk he lekker shoppen en ook nog het gevoel hebben dat je iets goeds doet voor het milieu. Geniet van je buit.
    Ik plaats morgen wat foto's voor je op m'n blog als Blogger het me toestaat ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi!!
    Wat heerlijk om wat uurtjes door te brengen in de kringloop. Daar ga ik het liefst helemaal alleen naar toe. Verschillende vriendinnen willen erg graag en keertje mee. Moet ook een keer kunnen natuurlijk maar het liefst alleen tussen de spulletjes die al een leven achter de kiezen hebben....... dromen over het leven wat ze achter zich hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @ANNEKE, jij snapt het en bent verder dan ik. Ik kon het echt niet laten liggen.
    ANS, ook jij begrijpt dit, al die uurtjes liefde die in dit werk zitten kan ik niet verwaarlozen en ik heb er een leuk idee voor, dat komt nog op het log, maar kan nog even duren. Jan weet ook wel beter, maar blijft zo lief zijn best doen om belangstelling te tonen ;- ))
    ANNELIES, misschien zijn de mensen in jouw omgeving zuiniger op hun dierbare spulletjes.
    BIEB, leuk hè! Lieve groetjes terug.
    ELZA, zo is het, het inspireert ook nog!
    MARCELLA, ja die lieve Jan, hij probeert oprechte belangstelling op te brengen ;- ) Ook wij zijn fans van de kringloopwinkel om spullen naar toe te brengen of op te laten halen, we hebben al heel wat gedaan in dat opzicht, ook spullen van de familie en kennissen die overleden vonden hun weg daar naar toe.
    Voor die puntzakjes zou ik de motiefjes zelfs aan de buitenkant kunnen doen. Let volgende week maar eens op ;- ))
    MARIJNA, ik heb echt alle zakdoekjes die er lagen meegenomen. Ze zijn ook echt oud, er zaten heel oude labels aan en ik denk dat ze uit Oost-Duitsland komen of zo. Van die oude vergeelde etiketten zitten erop.
    KIENY, ik doe zoveel goeds voor het milieu als ik bij de kringloop shop, dat is ook de reden ;- )) GElooft niemand en Jan al helemaal niet...ik ook niet trouwens, maar het is zeker een leuke bijkomstigheid.
    Leuk die fotootjes, verheug ik me op, ben heel benieuwd. Ik verwacht iets sprookjesachtigs of zo.
    WILMA, ik neem af en toe iemand mee net als jij, maar dan maakt het ook echt uit wie dat is. Met mensen die de waarde ervan niet begrijpen of zien doe ik liever andere dingen. Maar alleen ga ik ook heel erg graag vanwege dat mijmeren net als jij. Leuk hè dat velen van ons dat met elkaar gemeen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk boek lijkt me dat; over koordjes en franjes.
    En het zakdoekje met uil, vogel en maan is wel heel bijzonder.
    Heerlijk dat je zoveel leuks en moois hebt "gevonden".

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooooo Corrie , wat een heerlijke buit.......

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het ultieme shoppen: veel voor weinig!!
    Ik hoorde gister Maik de Boer kirren dat ie tegenwoordig zulke leuke dingen kocht voor 5 euro.
    (één of ander vestje ofzo)
    Als ie dat eerder had geweten, zou het hem kapitalen hebben gescheeld.

    hmmm ik kom elke maand wel eens bij de kringloop, wie weet wordt het al weer eens tijd? Vooral boeken ben ik gek op.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. o wat een heerlijk dagje moet het voor je zijn geweest. struinen, sneuffelen, bedenken of je het misschien ooit kunt gebruiken en waarvoor dan, te leuk om niet mee te nemen, zonde om te laten liggen....allemaal gedachten die ik persoonlijk altijd heb als ik in een kringloopwinkel loop, jij hebt dat misschien ook wel. wat een leuke spulletjes heb je gevonden, geniet ervan Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb jij leuke dingen gescoord Corrie! Heerlijk neuzen en tussendoor bedenken wat je er allemaal mee gaat doen! Veel plezier met je spulletjes Corrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo Corrie, jij hebt weer een mooie vangst! Ik zag eens in een boek over vintage spullen dat ze een gordijntje hadden gemaakt van kinderzakdoekjes, je weet wel, zo'n half gordijntje met strikjes vast aan de gordijnroe. De zakdoekjes waren alleen aan de hoekpunten aan elkaar vastgemaakt; het zag er erg gezellig uit. Ik heb vroeger heel wat van die zakdoekjes moeten strijken, mijn moeder vond dat je al op jonge leeftijd kon leren het platgoed te strijken! En dan voor ons kinderen én een fors snuitende vader iedere dag een schone zakdoek mee. Voor mij in het zakje dat op mijn onderrok was genaaid! Op alles voorbereid, dat wel. In de kringloop bij mij in de buurt wordt het handwerkspul er volgens mij altijd uitgehaald want je ziet maar zelden iets leuks m.u.v. een heleboel (kromme) breinaalden.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O Corke, voelde jij je nou niet Alladdin? Volgens mij heb jij zo'n lamp in je neus. Iedere keer als je die snuit opent de Grotwinkel van de Kringloop zich en toont schatten!
    En dan kom je thuis en dan vind je alwééér zo'n schat die het allemaal begrijpt.
    En dan zet je je computer aan en de ene begrijperd na de andere tolt over je scherm.

    Ahhhhh. Da's pas rijkdom. BEGRIP!!!

    (Prachtige schatten heb je mee naar huis genomen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Corrie, ik kan me je verhaal zo voorstellen :o)
    Geniet lekker van je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @FLEUR, dat boek is een soort naslagwerk vind ik, koordjes en franjes maken kun je volgens mij nergens anders leren dan uit zo'n boekje, daarom nam ik het mee. Ik heb ooit vreselijk gezocht om uit te vionden hoe ik een eenvoudig koord moest maken en nu pak ik mijn boek.
    MIEN, heerlijk deze buit!
    BIJTJE, ik moest even denken wie Maik de Boer was, maar dat woord "kiren" van jou kwam ik erop ;-) en of die veel uit had kunnen sparen, maar of dat ooit hun doel zal zijn betwijfel ik.
    NOOR, jij begrijpt het natuurlijk hélemaal, je hebt zelf ook altijd van die leuke vondsten in Zoetermeer (daar is het toch hè!)
    Het is zo heerlijk om daar met alle tijd van de wereld alles te bekijken en te wikken en te wegen, deze keer had ik een wilde bui en nam dus véél mee :- )
    STRID, dankjewel! Ik ga er zeker iets leuks mee doen.
    OH MARIAN, wat weer een leuk idee! Wel wijs van je moeder om jullie al zo vroeg die dingen te leren, wij móchten het af en toe, mijn moeder vond het heerlijk om huishoudelijk werk te doen en streek zelfs toen ik al lag getrouwd was nog graag mijn was als ze hier weer eens een dagje was. Ik heb er een hekel aan, maar de kleedjes en zakdoekjes zijn dan wél weer erg leuk om te strijken. Mooi hè, zoals dat in opnze tijd ging met een schone zakdoek mee naar school en wat voelde je je ongelukkig als je die vergeten was.
    Bij jou wordt dus ook al het handwerkspul eruit gehaald, dat lees ik van de anderen ook. Déze kringloop heeft af en toe wel wat en in ieder geval een prachtige boekenafdeling.
    DIJN, ha,ha,ha, helemaal waar, vooral die schat van thuis en ook jullie reacties zijn koren op mijn molen, het is dat ik het druk heb vandaag anders ging ik meteen weer.
    ELLEN, dankjewel, ik geniet er driedubbel van ook door jullie allemaal :- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  33. sorry, was ik ,nu ben ikzelf ook beter herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hahahahaha...herkenbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gezellig Corrie,even naar de kringloop,ik heb er ook al het een en ander weggehaald.Een oude glazen kaasstolp en een glazen botervloot o.a....

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke kringloop hebben jullie. En oh, dat strijken voor je moeder, was bij mij thuis ook verplicht en ik was nog wel enig kind maar huishoudelijk werk moest geleerd worden.Tot ik een keer een kanten kraagje van haar bloes schroeide.
    Weet nog hoe boos ze was.
    Vind strijken nog steeds niets behalve quiltlapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. O..O.. Wat een heerlijke aanwinsten..als je dan weer thuis bent en de tas(sen) weer leeghaalt!!!En al je schatten weer bewondert..dat is ook gelukkig zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schat. MMM, in de zakdoeken zie ik al een quilt, en voor die kanten kleedjes weet ik ook nog wel een quilt blok. IK ga denk ik ook weer eens sne naar de kringloop. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Carolien, eh Corrie :-) :-),
    vanmorgen in alle vroegte schreef ik een verhaaltje.
    En plaatste het net op mijn log.
    Misschien leuk om te lezen :-).
    Kun je zien wat jouw logje allemaal teweeg brengt :-) :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dat doosje met die geruite zakdoeken doet me denken aan m'n oude tante..

    Ze kreeg eens zo'n doosje van iemand voor haar verjaardag. Nou was die tante nogal een mopperkont, dus ze zei tegen mjn moeder " Wie geeft er nou zo'n onbenullig cadeau op een verjaardag. Ik mocht dat mens toch al niet.. "

    Ze besloot de zakdoeken weg te geven aan 'een ander mens dat ze ook niet mocht'

    Tot haar verbazing belde deze kennis haar de volgende dag dolgelukkig op met de mededeling: "Wat een verrassing was dat, die zakdoeken, maar vooral die ..25 gulden die eronder zaten ! "

    BeantwoordenVerwijderen
  41. JA, Corrie vertel.........
    "wat ga je daar mee doen " !!!?

    Je hebt prachtige spulletjes gevonden !!!!
    ;-))))))))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een supergave log, Corrie! Je hebt leuke spulletjes weten te scoren bij de kringloop.
    Misschien heb je inmiddels al een idee wat je er mee gaat doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  43. @HILLY, wel hè, zijn ze allemaal zo denk je?! ;- ))
    MARIANNE, dat zijn óók heel mooie aankopen, die kom je niet vaak tegen, ga je ze nog op de foto zetten?
    MARTINE, toen was het niet leuk voor je en zeker niet dat verschroeide kraagje, want je weet het nog steeds, maar je quiltlapjes zijn nu wel de mooist gestreken lapjes van allemaal ; -)
    GERDA, de spijker op de kop, dat is zeker gelukkig zijn! Vooral omdat het niet alleen maar dingen zijn, maar voorwerpen met een geschiedenis, dat zie je nu weer aan al die mooie verhalen die ervan komen.
    HESTER, dat is het allereerste idee dat in mij opkwam toen ik al die zakdoekjes zag liggen...een quiltje. Maar dat kan ik (nog) niet, het wordt tijd denk ik! Maar ook Marians idee om er een paar in te lijsten voor de logeerkamer voor Max vind ik erg leuk. Maar hoe je de kanten kleedjes in een quilt zou moeten verwerken begrijp ik niet.
    Ik ben van plan om er een leuk tafelkleed van te maken en/of een gordijntje voor de achterdeur.
    FLEUR, onze gasten van vanavond waren net de duer uit toen ik je reactie las en ben meteen gaan lezen...zó lief!
    Ha die Ien, wat een gewéldig verhaal! Jij hebt altijd de meest bijzondere verhalen en zo komisch vaak. Wat een plot! Ha,ha,ha, wat zal die op d'r neus gekeken hebben. Geweldig!
    MARIAN'NE en BERTHI, BERTHI, ja dat heb ik zeker, maar nu moet het nog gedaan worden, ik dacht dus aan een vrolijk quiltje en/of een gordijnte voor de achterdeur en een paar zakdoekjes inliojsten voor de logeerkamer van Max. Quilten??? Ik??? Tssss. Ahum, nou ja, ik was wél bij de quiltwinkel vanmiddag ;- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  44. JAhahaa, dacht al dat Corrie met stofjes in de weer was !!!? :-)))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Corrie wat een leuke aankopen,heb jij gedaan.
    Ik zou er een paar inlijsten, wat je zij voor Max. Lijkt mij leuk schilderrijtjes met een verhaal. Wat een leuke reacties van iedereen. Je spulletjes zijn prachtig, ik kan mij voor stellen dat je hier van geniet. ga maar goed nadenken wat je met alles gaat doen. Leuk dat boek van kwasten koord en franje. Ik heb er twee andere van. Ik ben flink ziek geweest en nog. Ben vreselijk aan het hoesten. Als ik volgende week mij niet beter voel dan moet ik maar eens naar de dokter. ik heb dagen in bed gelegen en geslapen. Maar nu met die storm het is verschrikkelijk. nog niet alles bij gelezen. alleen van de zakdoekjes en boekjes en reacties.Liefs Jose
    Zoek mijn bedje maar weer eens op.
    Moet bij iedereen nog lezen ben bij jou begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat mooi je samenspraakje met Jan .
    Zo heb ik het ook zo vaak horen vragen , kan ik nog iets voor je doen ?
    En dan na een zoektocht in de kringloop met een blij gevoel en een tas vol schatten weer thuis komen . Een hele rijkdom aan kantjes , kleedjes en lieve zakdoekjes .
    De boekjes zijn mij heel bekend ik , de kleine boekjes van Marianne Perlot heb ik inmiddels weggegeven , maar de anderen kon ik nog niet weg doen .
    Het kwasten boekje is ook zo,n lieverd , het is uit een leuke serie uitgegeven door Ariadne .
    Je kunt er weer fijn mee verder , geniet ervan en ik denk dat we terzijner tijd wel weer iets leuks hiervan zullen zien .
    Je begint gewoon met lekker voordromen wat je allemaal niet zou kunnen maken en dan groeien de ideeen zo maar weer .
    Ik zal nu niet meer verder klessebesen tegen je , ga maar lekker in je makkelijke stoel zitten bladeren en dromen .

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk de reactie van jan, erg herkenbaar :o)).Ik heb thee als je wilt bij mij.Geweldig zo'n kringloop in de buurt, je komt er de leukste dingen tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. @MARIAN'NE, zó spannend! Kan voorlopig nog niets laten zien, maar dat komt later wel ;- ))
    JOSÉ, ik heb bij jou al een beterschapwens geschreven, maar doe het hier graag nog eens over, wie weet helpet het. Goed op je hoest letten dat het niet vast gaat zitten. Zo akelig voor je en wat een herrie hè die storm, ik was er vroeg wakker van, terwijl ik gisteren toch echt drie glaasjes wijn op had en het heel druk had gehad. Maar dan heb ik nu een lekker lange dag. Veel beterschap José en laat je maar lekker verwennen.
    DAG GERRIE, Wat was je vroeg op, ook van de storm? Wat leuk dat jij al die boekjes kent! Ik had er nog nooit iets van gezien, jij moet toch ook enorm veel gehandwerkt en geknutseld hebben en nog steeds. Vandaag ga ik inderdaad een beetje in mijn stoel uitrusten van de drukke dag van gisteren. Maar ik ben heel erg voldaan door een supergezellige avond met onze lieve vrienden. Nu dus een beetje nagenieten en dromen over alles wat ik wil maken en ook werken aan de vlinders van Dijn. Jij ook een heel fijne dag gewenst Gerrie.
    Lynda, ik kom eraan, ik heb nog maar net één kopje gehad en ik lust er wel twee 's morgens :- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke dingen heb je weer gevonden in de kringloop.
    óf jullie hebben een kringloopwinkel met mooie dingen óf je hebt er een neus voor. Ik breng soms wel eens wat naar de kringloop. Loop er dan een rondje en vind het dan echt rotzooi. Echt oude en ook vieze spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. @INGRID, waarschijnlijk is het een combinatie van beide dingen. Er is een groot verschil tussen kringloopwinkels, zo merk je ook heel goed het verschil tussen commerciële en niet commerciële winkels. De tweede soort vind ik vaak veel leuker en interssanter.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Die laatste twee reacties waren dus van mezelf, ineens waren mijn gegevens verdwenen, heel vreemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ha Corrie, wat een vondsten allemaal. Ik probeer uit te zoeken welke technieken daar liggen ... Ik denk kantklossen boven rechts en zou het tenerife kunnen zijn onder links? Kom er niet achter. maar leuk en mooi is het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Kijk eens wat zij van oude zakdoekjes maakt.

    http://dutch-blue.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...