vrijdag 30 november 2007

Lekker saai



Het is een beetje saaie boel op mijn web-log, weinig te melden momenteel,
maar er wordt hard gewerkt. Ik ben veel tegelijk aan het maken en afronden
en beginnen te maken. Daarbij hadden we een loeidrukke week
en ik had geen tijd om lekker de web-logs te lezen en te reageren.




Dat zal nog wel even zo blijven in deze feestmaanden
want er moet van alles in elkaar geknutseld worden.
Maar de natuur is nooit saai, daar gebeurt toch nog veel en er zijn nog
 overal prachtige bessen te bewonderen, behalve dan in onze twee
piepkleine hulstboompjes in de tuin, die waren binnen enkele dagen
helemaal leeg gegeten en zijn nu alleen maar groen.
Maar daardoor hadden we wel weer gezellige vogels in de tuin,
dus ach wat geeft het allemaal ...
"Agge moar leut het!"




Hopelijk kom ik dit weekend weer eens aan lezen toe bij jullie.
In ieder geval allemaal een heel fijn en gezellig weekend gewenst!


39 opmerkingen:

  1. Dank voor de vrolijke foto's en heel veel plezier met het geknutsel komende maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Corrie een heel fijn weekend toegewenst. Bij mij is het het zelfde liedje, druk druk met van alles. Volgende week de schilder in huis de winter schilder.
    Nou dan kom ik nergens meer toe,alleen 's avonds een beetje borduren. En 's morgens vroeg uit de veren, dan staat hij al weer vroeg voor de deur. Maar dan is alles ook weer netjes, is ook eens nodig op zijn tijd. Geniet van het weekend doe ik het ook. Groetjes Jose.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bessen zijn prachtig, gisteren een paar nieuwe potjes in de mand tegen de muur gekocht. Staat altijd weer gezellig in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corrie, het bloglezen moet geen plicht worden natuurlijk! Doe lekker wat belangrijk is en vergeet niet dat er ook weleens niks moet. Jij ook een fijn weekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Noem dat maar saai .
    prachtig dat frisse groen en de rode besjes .
    Die witte bolletjes hadden wij vroeger ook in de tuin .
    Daar kon je zo lekker mee knappen en dan spatten ze uit elkaar .
    Als kind vonden we dat leuk om te doen .
    Zo heb je mij toch weer even naar mijn jeugdjaren laten dromen .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Saai is het nooit, en zeker niet met deze mooie foto's. Corrie, soms gaat 'gewoon' handwerken voor, zeker als er een deadline is (Sint/Kerst) Dus rustig doorgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi !!! en zeker niet saai.

    Veel succes met alle voorbereidingen en veel plezier op dé uitpak avond(en) !!!;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker saai is toch leuk? Fijn knutsel de frutsel weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is nooit saai op je weblog!! Nu heb je weer prachtige foto's waar we met z'n allen van genieten. Fijn weekend en doe het rustig aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook bij ons is het erg druk. We vieren het vandaag met een grote groep en op Sinterklaasavond met ons gezin.
    Ik wens je een heel fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Dankjewel allemaal voor de goede wensen voor een fijn weekend, voor de geruststelling dat het niet en voor sommigen zelfs nóóit saai is op mijn web-log. Het voelt nioet als een verplichting het bloggen, maar toch vind ik het af en toe jammer als ik niets verrrassends te vertellen heb. Ik denk zomaar dat we dat allemaal het leukste eraan vinden, dat je de ander kunt verrassen met een vrolijke foto of een bijzonder verhaal of met al die mooie zelf gemaakt dingen. We hebben het allemaal druk in deze maand denk ik en straks komt er misschien een vloed aan afgemaakte werkstukken over ons. Gerrie, jij haalt altijd en overal iets moois uit en haalt daardoor fijne herinneringen op, wat een geweldig mooi vermogen is dat. Nu weer de kanppende witte bessen. Wij deden dat ook en wat had je er een lol mee, niet altijd eve netjes, want ze werden ook gebruikt om via een plastic pijp naar mensen toe geschoten te worden, die kregen dat zo'n natte uit elkaar gespatte bes op hun lijf. We hebben als kinderen toch wel rare dingen gedaan ; -))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je weblog NOOIT saai! Altijd gezellig om even bij je te komen buurten.

    Fijn weekend en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je weblog NOOIT saai! Altijd gezellig om even bij je te komen buurten.

    Fijn weekend en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je weblog NOOIT saai! Altijd gezellig om even bij je te komen buurten.

    Fijn weekend en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @Ha Bianca, na de derde keer geloofde ik je, ha,
    ha,ha! Jij ook een fijn weekend en lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schilder komt nu toch in januari, redden het niet. Vandaag al bezig geweest met allerlei dingen te veranderen in huis voor deze maand. Windlichten nieuwe kaarsjes wit kleurtjes weg. Dus laat de kerst nu maar komen.
    Van de week kunstboom toch nu maar neer zetten. Heerlijk weer allemaal lampjes in huis. Volgende week de sneeuwmannen zal ze dan laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jose, dat is misschien wél zo prettig dat ze in januari komen, heb je een rustiger decembermaand dan gedacht. Ik ben nog niet met de boom bezig, doe ik volgende weekend wel waarschijnlijk. Ik ben benieuwd naar al je kerstideetjes in huis en naar de sneeuwmannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zeg nu héél saai, dat het helemaal niet saai is hier, en sluit mij dus geheel en al supersaai bij de bovenstaande dames aan.
    :o)
    Saai hè?
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie natuurfoto's, helemaal niet saai hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Juul we zijn misschien heeel saai maar het is toch heel knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Saai! Waar? Hier in ieder geval niet, krijg ik eindelijk even de tijd om "oudere" verhaaltjes te lezen! En soms moet je jezelf toch ook de tijd gunnen om nieuwe inspiratie op te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @Ha,ha,ha, nou ik heb de boodschap helemaal begrepen, saai mág van jullie en wordt zelfs niet als saai gezien. Ik voelde me gewoon saai, dat was het denk ik ;- )
    Conny, jouw web-log heb ik net doorgelezen, een groot deelt enminste en ik heb héél leuke dingen gezien, fijn dat jij na een aantal jaren weer zo enthousiast bent gaan handwerken. Dank allemaal voor jullie reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben blij dat je dit zegt, ik zit er ook soms mee.Gewoon dat je niks te vertellen hebt of dat het gewoon te druk is om te bloggen.Maar ik sluit me aan het is nooit saai bij je.Mooi groen heb je gefotografeerd, ik zie al mooie kerststukken voor me ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. "Saaie zwaai!" *Ü*
    ;o)
    Fijne dag!
    :o)

    btw, klik eens op m'n BWO - logo.
    Blogging Without Obligation
    (Staat in m'n welkoms/openingstekst)
    HTH
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kwam even gluren, alles bij gelezen zo na het weekend. ga gauw wat doen in huis. Sneeuwmannen zoeken, en van de week de kerstboom net na sinterklaas. Ik staat al te popelen heerlijk later foto's hier over Corrie speciaal voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @Lynda, laten we samen eens bij Juul gaan lezen, daar worden we vast wel wijzer van, Juul, ik kom er aan! Dankjewel voor de tip alvast.
    Jose, wat heerlijk om je zo enthousiast te "zien", ik verheug me op je foto's, helemaal speciaal voor mij? bloos *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou Corrie, het is al vele malen gezegd;
    het is niet saai hier.
    Je laat nu ook weer hele mooie foto's zien.
    Enne ...... je hebt toch geen contract ofzo :-) :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ha Corrie, ik las over je pech met hetgeen je onderhanden had !!!

    Gooi alles maar even lekker aan de kant, want dan is toch de lol er van af.
    Even de zinnen verzetten met wat anders of gewoon een paar uur even alles weg slapen.
    Niks moet hoor, al wil je het zelfs zelf zó graag.

    Houd je taai meisje !!;-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Corrie, mooie natuur op je blog! Hoort bij deze tijd toch? doe maar rustig aan hoor. Ik ben ook niet erg actief op het moment. Was erg druk met afscheid en sinterklaas. Zondag gevierd met de kinderen en kleinkinderen. Wat een festijn was het. Vandaag druk aan het opruimen geweest. Nu als vutter een nieuw ritme vinden. Het voelt allemaal nog onwerkelijk aan. Zelfs met slapen heb ik nu moeite. Niet voor te stellen, maar ben 'smorgens om 4 á 5 uur wakker. Kan ik niet meer slapen!! Snap je dat nou? Dan maar even lezen en dan val ik toch weer in slaap. Zal wel weer goed komen. Zwaaai Corrie, veel plezier met de komende feest tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. @ Corrie,
    laat je "mislukte project" eens zien.
    (of vertel er eens over)
    Het is vast niet saai hoor.
    Gooi het maar in de groep.
    *Ü*
    Niet bang zijn...
    ...wij vangen je wel op!
    *Ü*
    (((arme jij + project)))

    *legt als troost een grote zak pepernoten neer*
    *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  31. @Nou,33 reacties voor een saai logje is toch niet gek ;- )).
    FLEUR, als je met het contract bedoelt dat ik de kerstversieringen van Jose mag zien, dan ja (^_^)
    MARIAN'NE, heb ik gedaan, het ligt nu op zolder zielig te zijn, maar ik hoop dat jullie er nog een leuk iedee voor vinden, ik zet het binnenkort even op de foto. Ik ben lekker afleiding gaan zoeken voor de Sinterklaasborduur en dat is wél gelukt!
    MARIJNA, dat is dus echt even wennen als je een beetje moite hebt met slapen. Dat komt zeker weer helemaal goed. Lezen elpt mij ook altijd, je gaatg het vast heel mfijn krijgen in je nieuwe leven, maar wennen moet het natuurlijk wel.
    JUUL, die pepernoten heb ik vergeten te kopen, maar er liggen nog lekkere brokken speculaas en melkchocolade. Max is een grote troost want we hebben een heerlijke logeerpartij en ik laat de mislukking één deze dagen zien. Heerlijk dat jullie me opvangen, jullie weten hoe balen een mislukking is.
    ANNEMARIEKE, Joepiedepoepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Saai is juist FRAAI!
    zei the witch met een aai
    over Corke haar bol
    met een glimlach vol lol
    en geheel gerustgesteld
    want ook the witch was even uitgeteld
    december is, we weten het wel
    nu eenmaal een maand van druk en snel
    gelukkig is jouw log altijd nog
    een huisje weltevree, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. @Dijn maakte haar versje mooi,
    aaide over Pietercorke's tooi,
    dat stelde haar weer helemaal blij en daarom riep ook zij:
    een fijn Sinterklaasfeest allemaal
    er is niet meer waarover ik maal,
    ik jodel weer met jullie mee
    in mijn absolute huisje Weltevree!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. "contract" is zo'n speciaal familiewoord en dat betekent dan in dit geval;
    een log schrijven is leuk,
    dagelijks schrijven is geen must,
    schrijf als je zin hebt ( fut hebt).
    Je hebt dus geen contract ondertekend om dagelijks , wekelijks of whatever, iets te schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...