woensdag 13 juni 2007

Kunstmarkt Heemstede



Nadat ik alle loftuitingen over mijn vorige log heerlijk over me
heen heb laten komen werd het hoog tijd voor een nieuw log.
De foto's stonden al klaar in een nieuw mapje en hier is dan de eerste.
Mijn vriendin Ineke K had me uitgenodigd om op zondag 10 juni
bij haar op bezoek te komen als zij op de Kunstmarkt in Heemstede
zou staan om daar de door haarzelf beschilderde zijden shawls te verkopen.
Zo zag het er uit toen ik na een autoritje van drie kwartier aan kwam lopen.
Als vrolijke vlaggen hingen de shawls aan het lijntje en Ineke
stond me met haar mooie brede smile op te wachten.
Naast haar zat Olga te breien aan een trui van Texelse wol voor haar man.




Olga is ook een vriendin van Ineke die voor de gezelligheid 
met haar mee was gekomen. Ineke zingt in het vrouwenkoor Malle Babbe
en heeft daar een aantal goede vriendschappen opgebouwd.
Het was meteen gezellig met een thermoskan koffie en allerlei broodjes
en meer van dat spul. Omdat we met z'n drieën waren konden we ook zelf
even rondlopen over de markt en die was erg gezellig,
niet in het minst door het prachtige zonnige weer.
Ik had een paar detailfoto's genomen van de shawls,
maar gek genoeg kwamen die niet tot hun recht, toch zijn er hier een paar:






Neem van mij maar aan dat ze in het echt veel mooier zijn dan op mijn foto's
en het was een plezier om te zien hoe het publiek erop reageerde
en de shawls werden grif verkocht voor slechts €12,00 per stuk.
Vooral zij die ook zijde beschilderen, maar ook andere handwerksters
weten hoeveel werk er in zoiets zit.




  Maar als je daarmee je hobby kunt bekostigen en er op deze manier
ook nog een leuke dag van kunt maken is het beslist de moeite waard.




Lieve Ineke en Olga, het was een enige dag, ik heb genoten
en kom de volgende keer graag weer even op bezoek.



   

47 opmerkingen:

  1. haha goed dat ik nog even rondsneupte:een nieuw log....leuk heemstede,mooie shawls maakt Ineke zeg.
    Lief van Dijn he dat logje voor jou?Kun je weer glimmen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO wat een mooie shawls en geen geld. Heb hier op de kunstmarkt gezocht naar een mooie shawl, 50 E dat vond ik een beetje té gek!!

    Wat een gezelligheid daar en met lieve mensen, leuk !!

    Malle Babbe heb ik wel eens op TV gezien dacht ik. Maar dat heb ik ook al eens gezegt tenminste zo voelt het :-)).

    Ja, en zo lang mogelijk genieten van de reacties op die geweldige doos hoor !!!:-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige dag lijkt me dat geweest!
    Ik heb vroeger ook samen met een vriendin kraampjes bevrouwd, en dat was heel gezellig.
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Hilly, het werd wel weer tijd voor een nieuw loggje, maar ik heb enormgenoten van alle leuke reacties en liet het maar even doorgaan. Dat Dijn een logje aan me opdraagt is heel erg lief en glimmen deed ik zeker, maar ze is zélf juist zo heel bijzonder. We vinden elkaar wel in heel veel onderwerpen. Mooi mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Marian'ne, ik vind het ook géén geld voor een shawl waar ook nog eens zoveel werk in zit. Wie weet komt ze nog eens bij je in de buurt, dan schrijf ik er zeker over en kun je dus veel goedkoper terecht. € 50,00 is absurd veel geld Marian'ne, zou ik er ook niet voor over hebben. Het zou best kunnen dat je Malle Babbe op de TV hebt gezien. Het koor heeft namelijk ook gezongen op de soundtrack van die film "Songs of Survival" over de vrouwen in het Jappenkamp met Glenn Close in de hoofdrol. prachtige film met prachtige muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Juul, het was inderdaad een echt gezellige dag en ik besef steeds weer hoe ik heb geboft met zulke lieve en goede vriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gerrie v.W.-v.N.14 juni 2007 om 04:28

    Het is toch al laat en laat ik hier ook nog maar even binnen wippen .Ik doe heel stilletjes , hoor .
    Ik kom net uit Giethoorn ( bij DIJN ) en nu weer even in Heemstede .
    En van de ene film in de andere . Wel een verschil net nog verteld bij Dijn over de film Fanfare en hier de film die ik liever niet zie , maar de muziek en het prachtige koor Malle Babbe en hun zang in de film dat ontroerd me enorm .Laat mij maar naar dat mooie lied luisteren dan is het genoeg en kan ik aan de vrouwen denken die het zo zwaar hadden . Gezinnen uit elkaar gerukt en de vrouwen met hun jongste kinderen in het kamp .

    Al de logjes zo overal brengen weer zoveel naar boven , naast alle informatie die er steeds weer gegeven wordt .
    En wat een kleurige shawls , zo leuk fleurig in die kraam en als het dan nog een zonnige dag is , maakt het nog alles mooier

    Nou je zult al wel liggen dromen .
    Dijn was nog wakker en wilde nog wel punteren .

    Nou morgen ochtend dan ligt mijn babbeltje wel voor je klaar .Net of de postbode even langs kwam .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg es dat ik naar bed moet. Ohhh, wat erg. Ben overal aan het bijlezen en heb nog niet de helft gehad. En heb morgen, overmorgen, zaterdag en zondag een drukke dag. Help help.
    Wow wat een sjaals. Heb ooit zijdegeschilderd: hartstikke leuk, maar tijdrovend! Ik hoop dat Ineke véél verkocht heeft, want wat ik op je foto's zag: heel bijzonder. Zijde is zo'n prachtig materiaal, die glans lééft en het voelt heerlijk aan op je huid. Vraag es of Ineke ook in het zuiden wil kramen?

    Gaap. Zij die neerstortend ten onder gaan groeten u beleefd. BOINK.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @dijn,hoe hou je het vol?wat laat...........
    @corrie ,laat je niet hesten he mbt nieuwe log ,dat was alleen maar om aan te geven ,dat ik een fan ben...haha laat je niet gek maken!
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooo Corrie wat ziet dat er weer gezellig uit. Nou dat kan ik mij voorstellen dat je dit gezellig vond.
    Als ik in de buurt gewoond had, was ik ook gezellig langs gekomen. Heerlijk vind ik dit. Dan had ik ook een mooi shawl gekocht prachtig zijn ze, en niet duur want dit is een kostbare hobby. Heel goed dat ze dit zo verkoopt.Verdient ze nog een beetje terug van haar hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Gerrie en Dijn, wat een nachtbrakers zijn jullie toch en ik begrijp het ook nog, zo heerlijk als het helemaal heerlijk stil is rondom je en niemand gaat je bellen of aan de deur komen omdat ze allemaal op één oor liggen. Als ik de kans kreeg deed ik het ook, maar ik weet inmiddels dat ik mezelf daar mee heb en ik na een paar nachtjes niet meer aanspreekbaar ben overdag. Maar tot een uur of twaalf half een ben ik meestal nog wel wakker en geniet mee van de stilte en lees hier en daar nog wat of borduur nog een stukje om helemaal lekker rustig te zijn en goed te kunnen slapen. Gerrie, dat zal nog niet makkelijk zijn om dingen tegen te komen die je aan heel moeilijke dingen herinneren, maar volgens mij heb je genoeg geestelijke rijkdom en kracht om er steeds opnieuw een plek voor te vinden, dat lees ik in alles wat je schrijft. De moeder van een vriendin heeft dit zelf meegemaakt en in al haar kwetsbaarheid is ze ook heel sterk. Inmiddels is ze op leeftijd, maar haar dochter heeft er ook aardig wat van meegekregen terwijl zij toch in Nederland geboren en niet tijdens de gevangenschap. Zoiets blijft doorwerken ook in volgende generaties en als we dan lezen wat Einstein over geweld zegt snap je niet dat dit gruwelijke telkens opnieuw gebeurt en nog steeds iedere dag. Laten wij met elkaar en onder elkaar maar vrede proberen te houden, dat is al heel wat. Fijn dat je er was Gerrie en als er gepunterd gaat worden wil ik mee, met koffie en broodjes en zo, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Ha, Hilly, nee hoor ik laat me niet haasten, maar ik wilde zelf toch ook heel graag het logje over Ineke schrijven. Heerlijk om een fan te hebben die me aanmoedigt ;- )))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jose, het was een erg leuke dag en wie weet gaat ineke nog eens met haar hele handel richting het zuiden of oosten, waar jullie ook allemaal mogen wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cor, wat ziet het er weer prachtig uit !

    Als je met je 'handel' bezig bent zie je niet hoe vrolijk het er bij wappert.
    Ook ik vond het een hartstikke leuke dag met ideaal weer.

    Nee hoor, ik ben niet van plan om de prijs te gaan verhogen.. Per slot van rekening gaat het om een hobby. Ik heb geen bedrijf. Daar zijn deze hobby-kunstmarkten ook voor bedoeld. Stel je voor dat ik ze niet kon verkopen, dan had ik nu honderden sjaals in huis!.

    En dan nog zo'n leuke dag erbij met vriendinnen en snaai (SAS Cor ! ) ,wat wil een mens nog meer!.

    O ja, Marianne, met 'die geweldige doos' bedoeldeje mij natuurlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. P.S.

    Cor,

    Ik heb TWEE kaartjes voor je voor het jubileum-concert van Malle Babbe van 23 juni a.s.
    Zal ik ze opsturen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @Ha Ien, nou ik ben blij dat je tevreden bent over jouw logje en je leest wel dat je van harte welkom bent in het zuiden des lands. Je had lekker verkocht hè! Logisch ook met zo'n prijs, dat willen mensen wel Ik moet af en toe nog denken aan die vervelende dame die je opdracht voor drie shawls had gegeven en ze toch niet wilde terwijl je ze al had kunnen verkopen. Zulke dingen komje natuurlijk ook tegen als je eigen baas bent.
    Misschien is het wel makklijk als je de kaartjes opstuurt, ik neem dan misschien een vriendin mee, want jan kan niet. Leuk hoor ik heb er zin in. Kus van Cor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Corrie wat een vervelend mens, zeg sjaals bestellen en dan niet nemen. Dat doe je toch niet,als iemand ze speciaal voor je maakt.Ja je hebt mensen en fietsbellen zeiden wij vroeger.Zo'n aparte vind ze nooit meer. Ze krijgt nog spijt en dan heeft ze pech.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Ha, ha, Jose, mensen en fietsbellen, dat is een goeie!
    Ja rot voor Ineke hè, ze had van die mevrouw speciaal een foto gekregen van een landschap en díe kleuren moesten het worden. Ineke had drie shawls gemaakt in die kleuren, maar allemaal toch verschillend zodat ze kon kiezen en dan neemt zo iemand helemaal geen shawl. Ineke doet het ook nooitmeer zei ze, shawls op bestelling maken, want het is nou eenmaal niet van tevoren zo héél precies te zeggen wat het wordt en ik heb ze alledrie gezien met de foto ernaast en twee ervan waren absoluut de kleuren van de foto. Nou ja, ik mag inderdaad hopen dat ze er spijt van krijgt. Ineke verkoopt ze beslist want ze waren heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zeg om van je hobby ook je werk te maken (inkomsten om meer aan je hobby te kunnen doen)!
    Het ziet er ook gezellig uit met al die fleurige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijke dag!!! Wat goed dat je van je hobby je werk kan maken......
    Erg mooie kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @Marianne en Wilma, dat heb ik al eens van meer mensen gehoord en gezien, net als mensen die kaarten maken en verkopen, dat doen ze vaak om hun hobby te kunnen blijven doen.
    Ik zal Ineke mailen dat ze weer eens moet lezen wat jullie schrijven, dat vind ze natuurlijk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @Ha Jose, dat ik zo lekker geslapen heb komt natuurlijk door jouw goede wensen voor mijn nachrust, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Corrie dat vind ik nou fijn dat je goed heb geslapen.Dat gaat nog wel eens anders, maar geeft niks.Paar dagen slecht en dan boem ik slaap. geen probleem. Veel naar buiten fietsen nou dan slaap je als een roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. HA Corrie, lees net je kikker haak avontuur bij Dijn. Ik heb dat patroon ook naast mij liggen op de stapel, "wil ik héél graag maken" :-)).
    Maar nu wacht ik even om te zien of het een beetje duidelijk patroon is.
    Je kan het ook opvullen met watten of breiwol restjes !! Zelfs oude nylon kousen.

    Ik heb een zak vulsel bij de Hema gekocht, misschien is die dichterbij voor jou dan een hobbie winkel.

    succes, en een fijne dag/weekend !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @Ha, Jose, dat moeilijke slapen is gelukkig bijna nooit meer het geval, ik heb daar voorheen wel last van gehad en het zal met van alles maar ook met de overgang te maken hebben gehad denk ik. Ach, hoe dan ook...tegenwoordig slaap ik heerlijk en zeker met zo'n aardige welterusten wens. Je hebt gelijk dat wandelen en fietsen in de buitenlucht heel erg goed is. Nu is het heerlijk weer en is het al helemaal geen probleem om lekker erop uit te trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @Nou Marian'ne da's ook toevallig en heb jij dan ook het patroon uit de Ariadne van 1984? Er staat ook zo'n leuk biggetje bij. Ik vind het niet echt makkelijk dat patroon, maar dat kan geheel met mijn onervarenheid te maken hebben. Ik vind het moeilijk om na het minderen en meerderen te zien waar de zijkanten en het idden van boven en onder ligt. Ik rommel nu maar wat aan, mar het lijkt nog steeds goed te gaan. De volgende keer haak ik meen draadje mee op die punten om te zien waar ik zit. Wat lief van je om aan me te denken met die Hema vulling. Gelukkig heb ik hier in mijn neigen huis nog vulling liggen van die beer en muizen die ik heb gehaakt, die heb je wel al gezien denk ik in mijn Picturetrail-album. Veel te grote zak gekocht indertijd, maar nu komt het weer van pas en bederven doet het niet. In Alkmaar hebben we een Hema en ook een heel goede hobby-winkel, zelfs meer dan één, Marz-creatiek is een heel goede zaak met heel veel spullen. Dan is er nog Palet, maar die heeft een minder grote sortering, dus ik ben wel verwend met winkels hier. Toen ik vanmiddag in Edam geen vulling had en toch lekker door wilde werken dacht ik er inderdaad aan om een stel panty's te kopen in het centrum, maar uiteindelijk besefte ik dat ik die kikker toch niet in één dag af kreeg en ben gaan borduren. Dus straks met vulling weer lekker door met de kikker, als er tenminste niet veel te beleven is bij de bloggers. Dankjewel Marian'ne voor je tips. Je hoort nog van me hoe het verder ging met de kikker.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Corrie weltrusten ik hoop dat je goed heb geslapen,
    Wij zijn terug van BBQ in beekse bergen, en nog bij vrienden in de buurt daar lekker buiten gezetten.
    Is nog een stukje rijden, en dacht ga nog even rond surfen.En dacht zet even wat bij Corrie slaapt ze weer goed, dus als je het leest is het morgen.
    Daarom GOEDE MORGEN CORRIE.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ha Jose, wat lief van je om aan me te denken. Ik hoop dat jij na zo'n gezellige avond mog lekker op één oor ligt en kunt uitslapen. Een goed morgen kan ik wel gebruiken, ik ging gisteren laat naar bed met het idee dat ik toch lekker kon uitslapen, maar helaas had Jan een knopje van zijn wekkerradio verkeerd gezet en werd ik om 7.45 wakker van een of andere foute Duiste schlager (sorry voor degenen die dat mooi vinden) en Jan kon ook nog eens niet zo snel het knopje vinden dus ik was meteen klaarwakker. Nu heb ik wel een lekker lange dag en ga verder met kikker die ik aan het haken ben voor Max, het lijfje is af, nu nog vier pootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou Corrie,ik had je wel tegen kunnen komen daar!!!Ik werk daar op nog geen steenworp afstand bij het gezin met het kindje waar ik op pas.Ik ben helaas niet naar de markt geweest maar ik vraag mij af of ik je er uit had weten te pikken aan de hand van de foto's.Haha wat een mop had dat geweest he?
    liefs Dees
    PS Hij staat al voor me op tafel,moet alleen nog gevuld worden.Ik vorder dus al aardig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dees, terwijl jij dit berichtje schrijft zit ik op jouw log en zwerf via jou naar Karoeza en kom bij Risona Wachtmeister en ga zo maar door. Wat ontzettend jammer dat we elkaar daar niet hebben ontmoet in Heemstede dat had ik enig gevonden. De volgende keer kondig ik aan dat we gaan en wie weet zien we elkaar dan. Hartelijke groet van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De zon maakt alles al veel gezelliger. Dat is vandaag wel anders met de regen die met bakken uit de lucht valt! Maar ja, de zon kan niet altijd schijnen.

    Vorige week scheen de zon volop en zorgde er mede voor dat het een geslaagde dag was.
    Prachtige shawls maakt Ineke. Wat zijn er gelukkig toch veel mensen creatief en die dat willen delen met anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gerrie v.W.-v.N.16 juni 2007 om 13:43

    Corrie , j.l. Donderdagmiddag heb ik hier lekker tegen je zitten kwebbelen . Je hebt er natuurlijk niets van vernomen . En ik had nogal een heel verhaal , allemaal naar aanleiding van jouw praatje tegen Dijn en Mij(n)14-6-07 om 11.41 , over ons nachtbraken en nog zoveel meer .

    Maar eerst nog dank voor je lieve begrijpende woorden .
    En toen ik die middag zooo moe was even rusten met de benen omhoog op een bankje bij de TV een programma van de KRO - Kruispunt , met Leo Fijen .
    Een protestantse Non in Zwitserland die de leiding heeft over het klooster , prachtig gelegen .
    De Non , zuster Minke , dat klonk al zo vertrouwd omdat er vroeger bij ons op het dorp een Diakones , zuster Minke , werkte als wijkverpleegster en nog een belangrijke taak als sociaalwerkster .Ze kwam veel bij ons thuis omdat mijn vader diaken was in de kerk en veel met haar werk te maken had .
    Nu weer een zuster Minke ze sprak zo mooi over de stilte.
    Het was of ik daar ook even met haar ging wandelen door de bossen en hier en daar bloemetjes plukken .
    Dan ging ze naar een klein huisje zomaar verscholen in die prachtige Zwitserse natuur . Dat huisje stond er voor de zusters om er even helemaal alleen te kunnen zijn .
    Ze gaat het huisje binnen en zet de bloempjes op een vaasje en steekt een kaarsje aan en dan zit ze er heel stil .
    Buiten voor het huisje zit Leo Fijen op een bankje en wacht .
    Met al de drukte van de dag mocht ik ook de rust meegenieten .En s,avonds als ik nog even naar mijn zus bel in Amerika en haar vertel over dit alles , dan is er weer zoveel , zij kent het klooster en is altijd vol over Zwitserland , waar ze enkele jaren werkte bij de wereldraad van kerken . En dat alles vertelde ik hier , want wat gebeurde , even een foute klik en alles weg als een vlinder fladderde mijn verhaal in het oneindige .En omdat die stilte zo mooi was die middag heb ik het nu toch nog even oververteld .

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gerrie, wat fijn dat je dat vertelt. Was dat programma een herhaling? Ik heb nl, vorig jaar(?) ook een Kruispunt gezien waar Leo Feyen op bezoek was bij een nederlandse Non in Zwitserland. Ik vond het een inspirerende aflevering die goed aangaf hoe goed rust een mens doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gerrie v.W.-v.N.16 juni 2007 om 14:38

    De KRO uitzending was inderdaad een herhaling .

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk Corrie een kikker haken voor Max, daar zal hij heerlijk mee knuffelen. ik heb ooit eens een blauwe poes gebreid voor mijn zoon. Volgens mij zit hij nog ergens in een doos. daar was hij ook zo blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Corrie wat een mooi gezicht, al die wapperende sjaals en kleuren.
    Over de kloosterprogramma's van Leo Fijen: vorige week zondag is er weer een nieuwe serie begonnen! Ditmaal bezoekt hij kloosters in Vlaanderen. Zondag, 22.10. Altijd schitterende programma's.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. @Berthi, de zon scheen zo volop later op de dag dat ik er min of meer voorgevlucht ben, het werd me toen echt te warm, ja dat kan dan ook nog, maar voor deze dag was het perfect, gezellige drukte vanwege het mooie weer en dus een goede verkoop en ik geniet er ook altijd van als ik zie hoeveel mensen hun eigen leven verrijken met wat ze maken maar ook anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. @Ach lieve Gerrie wat jammer dat jouw mooie verhaal die dag verdween, ik geniet ook altijd van je beschouwingen bij Dijn en nu zelfs op mijn web-log, daarmee voel ik me vereerd. Zoals je ziet hebben ook de anderen genoten van je schrijven. Helaas heb ik die uitzending gemist en ik ben een echt stilte-mens dus zou er intens van genoten hebben om dat te zien. Daar word ik altijd heel blij van als ik zie hoe ook anderen de stilte zoeken. Maar jij en ik weten dat jouw verhaal, hoewel weggevlinderd, toch niet verloren is, zulke verhalen zijn nooit echt verdwenen. De serie heb ik dus gemist en ik ben op internet aan het zoeken naar een herhaling op internet. Wie weet zie ik het nog eens. Dankje Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. @MaRia, Annemarieke en Marian'ne, zoals hierboven geschreven heb ik die aflevering helaas gemist, maar geloof maar dat ik de volgende uitzendingen ga zien, ik ben daar dol op, zo indringend om te zien hoe dat mensen van buiten de kloosters raakt. Voorheen volgde ik dat soort uitzendingen altijd, dus heel erg bedankt voor de tip allemaal. Ook op de BBC is vorig jaar tweemaal een serie geweest van mannen en later vrouwen die een hele tijd in het klooster alles meemaakten en ook daarvan heb ik heel erg genoten.
    Mijn engels is redelijk, maar tijdens zulke gesprekken op de t.v. zet ik er altijd de ondertiteling op pag. 888 bij, dat is weliswaar dan ook in het engels maar daardoor neem ik net iets meer mee van de teksten.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @Jose, of Max ermee kan knuffelen weet ik niet, ik ben bang dat de kikker daarvoor te klein is, maar hij kust zijn gehaakte knuffels altijd en dat zal toch zeker lukken met die platte kikkerbek die ik heb gemaakt. Je ziet wel een plaatje als het een beetje leuk is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Corke, voor ik mijn bedje duikel even jou welterusten knuffelen. Ik moest lachen om de uitdrukking 'mensen en fietsbellen'! Peet zegt altijd: je hebt mensen en potloden...

    Sneu voor Ineke, met die sjaals. Wedden dat een veel leuker iemand op die sjaals valt?

    welterusten, lieverds. Ben moe. Morgen weer drukke dag. Maandag lees ik bij. xxx dijn

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Cor, wat hebben we toch geboft met het weer vorige week ! je moet er toch niet aan denken dan we toen net zulk k**t-weer als vandaag zouden hebben gehad !

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ha die Ien, heb je lekker alle reacties bijgelezen op je marktlog? GElukkig troffen we het prima en vandaag was het hier ook goed weer, kouder, maar droog en toch af en toe zon. temperatuur rond de 19 à 20 graden, dus ik mopper niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gezellige markt geweest zo te lezen. En die sjaals zien er perfect uit! Jullie hadden er ook mooi weer bij zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Graag zou ik in contact komen met de organisatie van de Heemsteedse kunstmarkt om eventueel een keer mee te exposeren.
    H.C.Stoop (Haarlem)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...