maandag 7 mei 2007

Gijntjes!



Ja, ik weet dat het met "ei" is, maar omdat mijn meisjes-achternaam
"van Gijn" luidt en dit log over familiegrapjes gaat
mocht het een keer met een "ij".
 De poster hierboven maakte Menno vier jaar geleden
voor Moederdag toen wij als gezin en familie
door een moeilijke tijd heen gingen.
Toen had ik dus nog donker (geverfd) haar.

 


 Deze foto maakte hij toen wij samen mailcontact hadden
over een niet nader te noemen situatie ;- )) Hij plaatste zijn eigen hoofd erin.



De laatste kreeg Jan een paar jaar geleden voor Vaderdag,
Menno zit op Jan zijn schouders.

23 opmerkingen:

  1. Hahaha Corrie, prachtig. Een handige zoon met humor !!!

    Je zilvergrijze haar staat je ook prachtig :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Marian'ne, dankjewel! Ben zo blij dat ik niet meer hoef te verven. Ja, zoonlief is een echte kleinzoon van mijn helaas overleden vader, hij was een echte geboren Amsterdammer en die weten wel van humor :- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappige foto's Corrie, ik heb een poosje terug nog eens naar de sites van je zoon gekeken, wat een mooie werken maakt hij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahaha...hij heeft humor!!! Ziet er geweldig uit. Fijn dat hij je op zo'n manier kan opbeuren in een moeilijke tijd.

    Gewoon grijs laten hoor!!! Vind grijs helemaal niet lelijk!!!
    :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Corrie,
    ik ben nog niet 'bijgelezen"...
    maar las bij MM je vraag...
    (weet niet of 't nog nodig is, want ik zie dat je hierboven niet meer anoniem bent... LOL)
    maar...
    "gewoon" in de reactie box (hier waar ik dit nu type) "Persoonlijke gegevens onthouden?" aanvinken...
    HTH

    pssst... ik had mede dankzij mm al door dat jij 't was... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Dankjewel Noor, ik zal het hem zeker doorgeven
    @Wilma, ook bedankt , ik voel me inderdaad heel goed bij mijn grijze koppie.
    @Juul, ik zie je wel weer verschijnen misschien ;- ))
    @Ha Dees, dacht wel dat je dit kon waarderen, dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry......las net jouw reactie bij Marian'ne!! Alles weer in orde?? Niet meer anoniem??
    Ik moest wel om je lachen hoor....
    Suffie......
    :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende fotobewerkingen !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Corrie wat gaaf dat hij dat kan geweldig leuk.
    Toen ik keek dacht gelijk dat is Corrie had nog niks gelezen,Grappig hoor zo'n zoon in de familie voor feesten en partijen.En Corrie fijn dat het gelukt is,
    zelf zo'n probleem gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk die foto's in een bestaande prent! Creatieve zoon heb je toch! Ik heb besloten dat ik eind van het jaar(ik ga dan in de vut)mijn haar niet meer te laten verven! Grijs past nu beter bij mijn leeftijd! Hummm....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Jose, wat leuk dat je me meteen herkende! Menno is niet echt in voor feesten en partijen, vroeger vroeg iedereen hem om geboorte-, huwelijks- en andere feestelijke kaarten te ontwerpen (en altijd voor niks natuurlijk) en voor zijn eigen familie doet hij dat nog wel, maar nu hij professioneel werk levert is dat over, veel te druk ook. Heb je zijn werk al eens gezien? In de linkerbalk staan een aantal links naar agentschappen waarvoor hij werkt en foto's daarvan. Ja, we zijn erg blij met elkaar en waarderen onze relatie des te meer en zijn ook nog zuiniger op elkaar geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ Oh Marijna, wat zul je dat uiteindelijk heerlijk vinden, het uitgroeien is vervelend, maar ik had het geluk dat ik na mijn besluit een maand in Spanje zat en toen bleekte de boel heel snel uit, daarna meteen een kort kapsel en het leed was snel geleden. Ik heb ook het geluk dat ik vroeger het heel donkere haar van mijn vader had en dat werd bij hem mooi staalgrijs. Ik hou het bij met speciale shampo voor grijs haar en dat haalt het mooi op. Toen onze jongste zoon (nu 27, toen 23) dat flesje in de badkamer zag staan, was ie geschokt...hij zag ineens dat zijn moeder middelbaar was ;- )))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk Gijntje! hoop dat de Niet Nader Te Noemen Situatie inmiddels ten goede gekeerd is. Volgens mij is ie dat wel :)
    ps mijn zoon heeft nog lang op de kleuterschool geroepen dat z'n moeder 21 was ;) ( hij vond dat overigens behoorlijk bejaard )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, Marcella, die koters toch, 21 en oud. Ja zo keken we er zelf ook tegenaan indertijd. Ja hoor alles is ten goede gekeerd, voor ons dan in ieder geval. Het betrof een foto die ik had gevonden van een voor ons redelijk bekend kerkelijk leider die in Urker kostuum op een foto stond met twee dames in dito kostuum. We hadden enige moeite met zijn uitspraken en dat kostuum bevestide mijn ideeen over hem. Dus stuurde ik als grap die foto naar Menno en kreeg deze retour. Je begrijpt dat ik krom lag toen ik hem binnen kreeg. Hoe het met de Urker in kwestie is afgelopen is niet bekend, weinig tot geen contact meer ;- ))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heeft hij mooi gephotoshopt :-) Daar kun je zulke leuke dingen mee doen. Is mijn favoriete programma om daarmee te stoeien.

    Goed van je om niet meer je haar te verven. Ik heb het eens proberen uit te laten groeien, maar voelde me zo doodongelukkig dat ik het maar weer snel ben gaan verven. Het is een heel gedoe iedere maand, ben je van het een af, heb je weer iets anders :-). Ik heb donker haar van mezelf gehad en het groeit zo snel uit dat ik iedere 4 weken moet bijkleuren. Meteen voel ik me weer een stuk beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. erg leuke fotobewerkingen, daar word je strijdlustig en vrolijk en blij van. fijn om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. foto...Dingen...knap hoor!
    kweet er (nog) niets van...
    haarverf... nee...
    ik reeslees...weer verder...
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Juultje, ren je je weer rot?
    Lief dat je toch even langs kwam !!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben d'r wel vaker...
    LOL
    Ik zoek nu naar een klein ABC jubeltenen quiltje...???
    Ik ben door Audrey 't bos in gestuurd, en zit ook al bij de andere geintjes...
    Ik krijgt 't niet allemaal gelezen...
    (help)
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben er imiddels achter wat Audrey bedoelde, ik las het iets te snel, ik zag: *quiltje* en ging gelijk hier op zoek naar een linkje ervan...
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...