maandag 5 maart 2007

Welkom op mijn web-log




Welkom op mijn weblog!
Dit ben ik op mijn eerste verjaardag in 1949.
Mijn moeder heeft tot diep in de nacht zitten breien om mijn outfit,
voor de fotosessie op de feestdag, af te krijgen.
Voor mijn web-log waarop ik vooral berichten en foto's
over handwerken wil plaatsen, lijkt dit me een goed begin.
Maar ik zal zeker ook over andere onderwerpen schrijven.
De verwonderde blik van de foto heb ik nog steeds
en die verwondering wil ik graag met anderen delen.
Reacties hierop zijn heel welkom!

2 opmerkingen:

  1. mooi en leuk,maar misschien kunt u me helpen aan een patroon van een reticule,gehaakt.we streven de jaren 1920 na bij ons wiswijven koor.zelfs in een boek uit grootmoederstijd geen reticule

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @LOES VISSER, als je me mailt (links bovenaan deze pagina staat mijn mailadres) en iets duidelijker aangeeft hoe het eruit moet zien, wil ik wel eens gaan zoeken naar een patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...