donderdag 15 maart 2007

Vieren!





Omdat we dit jaar allebei op vakantie zijn tijdens onze verjaardagen
(mijn zus werd op mijn 3e verjaardag geboren)
vierden we het vandaag alvast. Ze kwam vanochtend
en we hebben de hele dag elkaars oren doof getetterd,
we hebben elkaar altijd zoveel te vertellen.
Maar eerst werden de cadeautjes uitgewisseld.
Ria heeft voor mij een prachtige zelf ontworpen ring en ketting gemaakt,
Ik ben er dolblij mee en trots op mijn zus die zulke mooie dingen voor mij maakt.




Ik had voor mijn zus het nieuwste boek van Maeve Binchy gekocht en vier placemats geborduurd.



Vanavond hebben we deze feestelijke dag bij Nero www.nero.nl afgerond met een etentje.
Arme Riet, ze moest nog een uur terug naar huis rijden
en ik kon meteen achter de pc kruipen voor dit verslagje.
Dankjewel Ria, ja jij ook Cor ;-)


8 opmerkingen:

  1. fijn om zo'n mooie band met je zus te hebben en elkaar prachtige zelfontworpen en/of zelfgemaakte cadeaus te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie ketting en wat een mooie pacemats, zelfgemaakte kado's, daar wordt je zo blij van!
    Mijn zus woont ook 1,5 uur rijden hier vandaan, maar het is altijd okee als wij elkaar zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Noor en Betty, we worden steeds meer hechte zussen door de jaren en ervaringen heen. Dat is iets om heel dankbaar voor te zijn, want we hebben van ons vroegere gezin alleen elkaar nog maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Corrie, wat een mooie sieraden! Kan ze dat zelf maken? Kunstig hoor! En wat een mooie placemats heb je geborduurd voor je zus. En ook het binchy boek voor haar. Jullie hebben elkaar heerlijk verwent. En alletwee van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alvast gefeliciteerd allebei en wat een leuke cadeaus.
    Bijzonder om een zusje op je verjaardag te krijgen :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marijna en Marian'ne, heel hartelijk bedankt voor jullie felicitaties. Ik ga straks het adres van mijn web-log aan mijn zus sturen, want tot dan toe mocht ze er niet op kijken vanwege het verhaal over haar boek dat ik zou kopen, dan was het geen verrassing meer. Nu kan ze alles lezen en ook jullie felicitaties zien. Ja, een zusje krijgen is toch wel het mooiste cadeau Marian'ne. En Marijna ze heeft de sieraden echt zelf gemaakt en dat is dus mijn zus die altijd beweert datze geen passie heeft voor iets ;-) Ik weet wel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allebei alvast van harte gefeliciteerd! Wat een mooie creatieve cadeaus en zo te zien was het een onvergetelijk dagje genieten met z'n tweetjes! Fijn om zo'n hechte band met je zus te hebben.

    Ik heb geen zus, moet het doen met twee broers!(^_^)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Berthi voor je felicitaties, zal ze ook aan mijn zus doorgeven!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...