zondag 11 maart 2007

Nijn-stoel



Toen onze kleinzoon net geboren was, ging ik op zoek naar een kinderstoel.
 Ik vond hem in de kringloopwinkel en Jan schilderde
hem lavendelkleurig. Inmiddels had ik het konijn van Prairie Schooler
geborduurd en maakte het met een lijstje vast op de achterkant.
Ik had er beter een wissellijst van kunnen maken,
want de kip, het paard en het schaap liggen nog steeds in de UFO-doos
met vele andere lotgenoten, ik moet echt hoognodig
een keer naar Ikea voor een stapel lijstjes.
Dit is het konijn van Prairie Schooler en nu staat er dus een
vingerafdrukje van Max op, mooi laten zitten ! :-)
De tijd is zo snel gegaan ... hij zegt nu zelf "Nijn"
en geeft het een kusje.               
   

8 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee zeg !! en wat een lieverdje !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er echt leuk en origineel uit en tja de UFO's die vinden wel een ander plekje.
    Prairie Schooler heeft mooie patroontjes ik ben benieuwd welke je nog meer gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai!! Wat een lieverdje. En ik bedoel niet alleen het konijntje!! Wat heerlijk die kleinkinderen!! Ze worden zo snel groot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik had de stoel én het kleinkind al bewonderd op je picture trail.
    Maar ondertussen is Max al weer groter, heerlijk spul toch hé !!
    En nu zie ik hoe je het lijstje hebt gebruikt, heel leuk idee zo.
    Ook leuk borduurwerk, wat jij zegt mooie natuurlijke kleuren, en nu gesigneerd door Max :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt Mary, Noor, Wilma en Marian'ne voor jullie reacties.
    Ze worden inderdaad zo snel groot; onze drie kleindochters (van oudste zoon) zijn alweer 19, 18 en 13 jaar. Gisteren kwam Priscilla, de oudste, even met de auto van haar vriend op bezoek en als ze dan achter het stuur van de auto vandaan komen zie je helemaal hoe volwassen ze zijn. Het zijn bij elkaar vier schatten en we zijn wederzijds allemaal dol op elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een origineel idee, Corrie!

    Heb je al gelezen op mijn weblog, bij de reacties van "corners of my home", dat jij en Betty getagged zijn door mij?
    Binnenkort komen we bij jou op visite?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een klein mannetje, die Max! En ook al van die grote kleinkids, dat lijkt mij ook wel leuk, vooral als zij in de buurt wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je kinderstoel. Ik had hem al op je andere site bewonderd. Tja kleinkinderen....voor je het weet zijn ook die weer groot. Lekker manneke die Max!!Leuk dat je door Berthi getagged bent. Zien we jou leuke hoekjes ook voorbij komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor je moeite om een berichtje achter te laten, het wordt met plezier gelezen en zeer gewaardeerd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...